Lenemor Skrevet 8. november 2006 #61 Del Skrevet 8. november 2006 den var fiin! fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. november 2006 #62 Del Skrevet 9. november 2006 God morgen! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 9. november 2006 Forfatter #63 Del Skrevet 9. november 2006 Til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 14. november 2006 #64 Del Skrevet 14. november 2006 Kjære Sorrow. I mitt "halvgåtte" liv har jeg ALDRI lest noe som har berørt meg så sterkt som dine ord. Kanskje fordi jeg for kort tid tilbake var så utrolig nær på å være der du er nå? Jeg aner ikke. Er fullstendig satt ut, og kjenner smerten din i hjertet mitt. Og takker av hele mitt hjerte for at jeg kan snu på hodet mitt, og se min elskede ligge der og sove. Du har en fantastisk evne til å bruke ord, og det rører dypt i hjertet mitt. Mine varmeste tanker til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. november 2006 #65 Del Skrevet 14. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 16. november 2006 #66 Del Skrevet 16. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 16. november 2006 #67 Del Skrevet 16. november 2006 Diktene dine er så fantastisk vonde. Virkelig lenge siden jeg har tenkt så mye tilbake på livet mitt å de jeg savner. Men er både godt og vondt å grine på den måten. Trenger det av og til, og aldri har noen dikt gitt meg det dine har gjort. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. november 2006 #68 Del Skrevet 17. november 2006 Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 19. november 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 19. november 2006 Kjære alle sammen Ordene deres rører meg og jeg vil gi dere alle en stor Smerte er ikke alltid roten til vonde ting...av og til lærer den deg å bli sterkere, og noen ganger kan den gjøre deg poetisk...Å skrive ned det jeg føler og tenker har virkelig hjulpet meg gjennom noen vonde dager... Håper dere alle har hatt en fantastisk helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 26. november 2006 Forfatter #70 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg hadde en drøm En drøm om at du kom hjem igjen til meg At du møtte meg i døren med det sjarmerende smilet du en gang stjal hjertet mitt med Du står der med armene åpne og jeg glir inn i dem Jeg presser meg inntil brystet ditt og lytter til dine rolige hjerteslag Hjertet ditt slår ikke mer Smilet ditt er svunnet for alltid Ingen sterke armer holder om meg Ingen møter meg i døren nå Jeg står igjen her alene Ingen å le med Ingen å dele gleder med Ingen å gråte med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. november 2006 #71 Del Skrevet 26. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. november 2006 #72 Del Skrevet 27. november 2006 Utrolig flink til å skrive er du. Du får fram tårene som jeg trodde hadde stoppet for evig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 8. desember 2006 #73 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 9. desember 2006 Det går bra...har en tøff periode akkurat nå...blir kanskje litt stille fra min side en stund... Klemmer og varme tanker til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 11. desember 2006 #75 Del Skrevet 11. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 13. desember 2006 #76 Del Skrevet 13. desember 2006 En juleklem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. desember 2006 #77 Del Skrevet 15. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 19. desember 2006 #78 Del Skrevet 19. desember 2006 vil ønske deg en god jul og så håper jeg den ikke blir så aller verst med tanke på sorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg synker sammen i mørket kroppen rister Skjelver.... Hjertet mitt blør Det føles som om tusen kniver hugger inn i mitt bryst Jeg gråter min stille gråt men ingen kan se eller høre meg Jeg føler meg revet i to Mellom liv og død Døden frister meg Den evige freden og stillheten Jeg føler meg splittet For jeg vet at et sted der inne finnes den en glad jente som bryr seg om dem rundt seg Men hun kommer ikke ut Jeg er blitt kald og kynisk Bryr meg ikke Vil ikke bry meg Hvem er denne jenta jeg ser i speilet? Hun er ikke meg... De store svarte øynene Triste og fortapte Elefenbenhvitt ansikt Så blek Så svak Så sint Så redd Jeg kjenner ikke den jenta... Hun er så kald Hun har bygget en mur rundt seg og ingen krefter kan rive den ned... Jeg føler meg så tom Så ensom Forlatt... Smilet som en gang var en del av meg er bleknet Borte... Jeg kjenner at jeg dør... Sakte, men sikkert renner livsgnisten ut av min en gang så ildfulle sjel Jeg er en skygge av meg selv Jeg er borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micia78 Skrevet 21. desember 2006 #80 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei Har lest noen av diktene dine, klarte ikke å lese alle på én gang, det blir simphelten for sterkt akkureat nå... Veldig flott at du deler det du tenker med alle oss her på KG. Jeg har troen på at du vil klare å bryte ned den muren du skriver om i det siste diktet, når du er klar for det. Stor til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå