Gjest glamourgirl Skrevet 11. oktober 2006 #61 Skrevet 11. oktober 2006 Anne, jeg så hva du skrev, skjønte det, og tror vi er enige I alt for mange debatter står menn fram og sier at de vil ha kvinner med små bryster, jeg har fått negativ oppmerksomhet rundt mine av leger, butikkansatte, kvinner og menn. I tillegg til positive.... Derfor må en begynne med seg selv, å bli glad i seg selv, blir man ikke det, er det mulig man må ta andre midler i bruk. Men ikke begynn i den enden. Er mitt råd.
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #62 Skrevet 11. oktober 2006 http://www.side2.no/tvguide/article764236.ece I rest my case.......naturlig er best..... ← Får jo ikke fram noe bilde??
Gjest Fruktfat Skrevet 11. oktober 2006 #63 Skrevet 11. oktober 2006 Får jo ikke fram noe bilde?? ← det er bilde av en nyoperert jessica lindgren (hun fra big brother), og det er ikke fine pupper
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #64 Skrevet 18. oktober 2007 Egentlig er det å gjøre puppene større/finnere/mer passende til kroppen/mer harmonisk etc (velg hva som passer) Ikke stort anderledes enn å fikse på tennene sine. Og er det en ting som er sikkert, så er det at det er MANGE som fikser på tennene sine, med regulering, fjerning av tannstein etc etc. Er det egentlig noe mer "naturlig" da? Er nok akkurat like "unaturlig" det som å skulle få seg litt større pupper. Men går 90% av befolkningen rundt og sider "Æsj, så rette tenner da, ser jo helt unaturlig ut , og særlig uten tannstein mm" Nei, vi gjør ikke det. La nå de som ønsker seg finere pupper få lov til det på samme måte som alle pensjonistene har sitt gebiss for å se bedre ut. Ville ikke vært så hyggelig å si til et gamelt menneske at "du er jo bare en dum bimbo, slutt å bruke gebis, la din naturlige skjønnhet komme frem istedenfor." Dette er jo deres eget valg for søren. Høres mest ut som alle whinerne bare er misunnelige siden deres pupper ikke blir like fine.
Gjest Herregud Skrevet 18. oktober 2007 #65 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Egentlig er det å gjøre puppene større/finnere/mer passende til kroppen/mer harmonisk etc (velg hva som passer) Ikke stort anderledes enn å fikse på tennene sine. Og er det en ting som er sikkert, så er det at det er MANGE som fikser på tennene sine, med regulering, fjerning av tannstein etc etc. Er det egentlig noe mer "naturlig" da? Er nok akkurat like "unaturlig" det som å skulle få seg litt større pupper. Men går 90% av befolkningen rundt og sider "Æsj, så rette tenner da, ser jo helt unaturlig ut , og særlig uten tannstein mm" Nei, vi gjør ikke det. La nå de som ønsker seg finere pupper få lov til det på samme måte som alle pensjonistene har sitt gebiss for å se bedre ut. Ville ikke vært så hyggelig å si til et gamelt menneske at "du er jo bare en dum bimbo, slutt å bruke gebis, la din naturlige skjønnhet komme frem istedenfor." Dette er jo deres eget valg for søren. Høres mest ut som alle whinerne bare er misunnelige siden deres pupper ikke blir like fine. Sammenligner du tenner med pupper?? Vet du hva som kan skje om du ikke passer på tennene dine? Pyrea med tannløsning f.eks. Vet du hva slags bakterier det dreier seg om? Vet du at de bakteriene går i din blodbane? Fra tannkjøtt og videre. Vet du at de bakteriene kan gi deg alvorlig hjerteproblemer? At de baktereiene faktisk kan være så hissige at de rett og slett kan forårsake det værste. Disse bakteriene får godt forfeste i en munn hvor tannsten kun blir sett på som en kosmetisk skjemmelse! Tannsten er mer en stygt, det kan være direkte farlig! Sammenligne tannsten med pupper God munnhygiene jenta mi, det er viktig det!! For dine omgivelser også, tro meg! Innlegget endret. Reglene Arwen (mod) Endret 18. oktober 2007 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #66 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg siktet til den kosmetiske delen av de tingene som blir gjort hos tannlegen, og ikke de som kun er for tannhelsens skyld. Kom ikke her å påstå at et gebiss gjør noe som helt for tannhelsen, de tennene er allerede borte. Poenget er at mennesker gjør SVÆRT mye med kroppene våre for utseendets skyld allerede. Hår negler soling etc er stikkord. Greia er bare den, at det er liksom blitt en akseptert ting å rakke ned på de som ønsker seg å forandre på puppene sine. Hva med alle de tusen som fikser på øyelokkene sine for å gjøre de mindre rynkete og se litt freshere ut? Skal du komme her og rakke ned på dem også kanskje? Er det ikke deres eget valg for søren? Og den der "jenta mi" , den fungerer ikke på meg altså. Endret 19. oktober 2007 av Arwen
fuerza Skrevet 18. oktober 2007 #67 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det jeg lurer på er hvorfor tråder som denne alltid skaper lange diskusjoner. Kan ikke folk bare godta at folk er forskjellig og må få lov å ta individuelle valg uten at andre skal dømme, stemple og generalisere? Nei, jeg synes heller ikke store unaturlige ballonger er fint, men tydeligvis finnes det folk som gjør det. Så kjør på, det skader vel ikke noen av oss? Det må i så fall være gjennom press, at kanskje noen føler seg presset til å operere seg større fordi det har blitt mer normalt? Endret 19. oktober 2007 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #68 Skrevet 18. oktober 2007 Den "Jenta mi" kommentaren din fungerer fortsatt ikke, men jeg registrerer jo at du ikke har annet å ty til en slikt, etter du med all tydlighet ikke har noen argumenter med hold i. Vel, egentlig ingen argumenter i det hele tatt. Forøvrig tror nok mange også føler presset den andre veien, nemlig mot å ikke gjøre det. Er igrunn ikke så rart når 95% av de man diskuterer med tyr til alt fra skittkasting til splitt og hersk teknikker for å ta motet fra folk. Personlig gir jeg egentlig blaffen om folk vil ha det ene eller det andre. Det viktigste er jo at de trives med den de er. Om mannfolk vil betale i dyre dommer for å transplantere hår, så må da også jenter kunne få gjøre tilsvarende. Alle vet da at hår/ikke hår et et uttrykk på en manns seksualitet, ikke helt ulikt jenter og bryster. Men jeg hører ikke et like stort klagekor stå å kalle vår godeste Odd Roger Enoksen for en bimbo på grunn av det. Og har du ikke lagt merke til det allerede, se på dette bildet; http://epos.stortinget.no/biografi.aspx?initialer=ORE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå