Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #21 Skrevet 4. oktober 2006 Hvor mye la du inn da? La du også inn 450 som jeg gjorde? Vet du eventuelt hvor mye dyrere det blir å spesialbestille, jeg tenkte på rundt 650" hvis du skjønner
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #22 Skrevet 4. oktober 2006 Det ser ut til at de fleste klinikker har gått bort fra å bruke proteser over 500 ml. Men det går sikkert an å spesialbestille. Tidligere var det noen klinikker som hadde priser opptil 500 ml, og over 500 ml, men de finner jeg ikke igjen. Vi hadde derimot ei her på forumet for en stund siden som opererte 800 ml, men hun var i Sverige å gjorde det, så det kan jo hende at det ikke går an å få operert så stort i Norge mer?
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 4. oktober 2006 #23 Skrevet 4. oktober 2006 Seriøst folkens, hvorfor ønsker dere å se så unaturlige ut??? Diskusjoner om å legge inn 500 eller mer, det er jo helt på trynet. Hvilke gutter er det egentlig dere ønsker oppmerksomhet fra? Tro meg, det ser IKKE fint ut med så svære ballonger som ser ut som om de skal sprekke. Skal dere på død og liv stappe slikt inn i kroppen, så bruk for guds skyld hodet og la det se så naturlig ut som mulig. Dette ser IKKE bra ut. Men for all del, ønsker dere den oppmerksomheten dere får av det, og liker å bli sett på som hjernedød bimbo som man bruker og kaster, så værsågod. For det er nemlig slik dere blitt sett på av de fleste.
Gjest Fruktfat Skrevet 4. oktober 2006 #24 Skrevet 4. oktober 2006 Hvor mye la du inn da? La du også inn 450 som jeg gjorde? Vet du eventuelt hvor mye dyrere det blir å spesialbestille, jeg tenkte på rundt 650" hvis du skjønner ← det ble 350 på meg. jeg startet på 175, gikk opp til 220 (...), for hadde hørt at over 250 var DIGERT, da fikk man kjempepupper (det er sånn som de uten silikon og uten peiling på silikon her på KG kan finne på å skrive) og vi fant ut 250. på den 2 konsultasjonstimen min fikk jeg prøve protesene i bhen, og så at 275 var likt det jeg jukset meg til med push-up og innlegg og vi ble enige om 300 (fordi 25% av protesen "forsvinner under huden). men leste i papirene mine etterpå at det ble 350. jeg var livredd for svære pupper, men med klær på ser de ut som b-cup (bruker 80c). fordi jeg er redd for å få gigapupper spurte jeg om protesestr etter amming, og det var da han svarte 450, med glimt i øyet riktignok. jeg vil ikke ha større pupper enn det jeg har nå.
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #25 Skrevet 4. oktober 2006 Seriøst folkens, hvorfor ønsker dere å se så unaturlige ut??? Diskusjoner om å legge inn 500 eller mer, det er jo helt på trynet. Hvilke gutter er det egentlig dere ønsker oppmerksomhet fra? Tro meg, det ser IKKE fint ut med så svære ballonger som ser ut som om de skal sprekke. Skal dere på død og liv stappe slikt inn i kroppen, så bruk for guds skyld hodet og la det se så naturlig ut som mulig. Dette ser IKKE bra ut. Men for all del, ønsker dere den oppmerksomheten dere får av det, og liker å bli sett på som hjernedød bimbo som man bruker og kaster, så værsågod. For det er nemlig slik dere blitt sett på av de fleste. ← Er det mulig? Trådstarter spurte hvor Cathrine Aschim opererte seg hen, ikke om hun burde legge inn så mye. De fleste som legger inn silikon gjør det for å få litt pupper, det er de færreste som legger inn over 400 ml. De færreste gjør det får å få oppmerksomhet, la det være deres valg uansett. Hvorfor generaliserer du slik? Så det er bare puppestørrelsen som avgjør om noen er bimbo eller ikke da? Hvor gammel er du egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #26 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for støtten. Men 450 er ikke så stort som det høres ut. Jeg er hvertfal ikke noen bimbo, jeg får gode karakterer på skolen og får allerede den oppmerksomheten jeg vil ha. Dette er noe jeg gjør for meg selv, og ingen andre
honey21 Skrevet 4. oktober 2006 #27 Skrevet 4. oktober 2006 Er hun sykepleier? Det visste jeg ikke!!! Trodde ikke Team Aylar-jentene hadde andre jobber enn å posere liksom .... hm....
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #28 Skrevet 5. oktober 2006 Er hun sykepleier? Det visste jeg ikke!!! Trodde ikke Team Aylar-jentene hadde andre jobber enn å posere liksom .... hm.... ← Jeg tror hun er den eneste Derfor hun ikke er med på så mye med Team Aylar f.eks Purple Lounge-kampanjen, eller pokerturneen..
Gjest Roger Skrevet 5. oktober 2006 #29 Skrevet 5. oktober 2006 ÆÆÆÆÆsj! Kjenner kun EN kompis som digger sånne meloner med strekkmerke! EN, jenter!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #30 Skrevet 5. oktober 2006 dette er ikke noe man gjør for å få gutter, det er noe du gjør for å ha det bra med deg selv
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #31 Skrevet 5. oktober 2006 dette er ikke noe man gjør for å få gutter, det er noe du gjør for å ha det bra med deg selv ← den der har jeg vanskelig for å svelge..tror det er mer i retning 50/50 jeg..
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. oktober 2006 #32 Skrevet 6. oktober 2006 dette er ikke noe man gjør for å få gutter, det er noe du gjør for å ha det bra med deg selv ← Jo større innlegg, desto bedre har du det med deg selv. Good news, Colosseum.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 6. oktober 2006 #33 Skrevet 6. oktober 2006 Til Aylana: Til info så er jeg 27 år, og stolt over en naturlig kropp. Det har ingenting med å være umoden å barnslig å gjøre å ønske at folk skal være fornøyd med seg selv uten operasjoner. Heller stikk motsatt. Jeg ser hva det gjør med unge, usikre jenter rundt omkring, og det synes jeg er ille. Dersom den eneste måten man kan få det bra med seg selv er å operer her og der, er det noe galt med samfunnet. Ofte sitter det i hodet, og bunner i dårlig selvtillit. Jeg siker ikke at det ikke finnes situasjoner hvor silikon kan være riktig valg, men mange av de som gjør det gjør dette av helt feil årsaker. Dessuten, hvorfor har man så mye imot en naturlig kropp? Vi mennesker er skapt forskjellige fra naturens side, slik er det bare. Og ettersom vi blir eldre, og har fått barn, så VIL puppene henge litt. Det er ikke naturlig at de skal stå rett ut som ballonger etter fødsel og amming. Folk har forskjellige meninger og oppfatninger, og akkurat som de som synes silikon er supert må få lov å si det, må jeg få lov å uttrykke min motsatte mening. Takler du / dere ikke det, og blir sinna fordi ikke alle synes silikon er kuult, vel, da er dere kanskje ikke så sikker og stolt over valget dere har gjort likevel. Og igjen styrkes min mistanke om at mange som opererer inn silikon ikke har så god selvtillit. Og det synes jeg er trist. For det er mange billigere og sunnere måter å få bedre selvtillit på. Og husk det, at selv om akkurat DU kanskje ikke gjør det fordi du har dårlig selvtillit, så gjelder ikke det alle. Og jeg tror heller ikke at det er noe man nødvendigvis innrømmer, og at man kanskje trekker frem andre grunner for å få aksept fra omverdnen. Hadde man hatt super selvtillit, hvorfor operer man da kroppen.......man gjør jo det fordi man ikke er fornøyd.....?
snøfnugg Skrevet 6. oktober 2006 #34 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg må si at i jeg har SÅ lyst å gjøre noe med mine pupper. Det er fordi jeg hadde 85b før jeg fikk mine tre barn. Men etter amming nå er det ikke vits engang å bruke bh på 75a. Den glir over puppene fordi jeg har INGENTING igjen. Skal jeg fikse dette er det for å få min gamle b cup tilbake ,ikke se ut som en bimbo. Kun for min egen selvfølelse og for å få tilbake mitt eget utseende.
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #35 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er glad det finnes en bortgjemt silikontråd her på forumet, og den ble dannet rett og slett fordi det var altfor mange slike innlegg som du skriver her hver gang noen spurte noe angående silikon, mange har allerede bestemt seg, og trenger råd og støtte, istedet for å bli rakka ned på på grunn av valget de har tatt.. Hvis det er spørsmål om: "Burde jeg?" så er saken litt annerledes, da er det viktig å få frem både positive og negative sider med en operasjon.. De fleste her inne gjør det for sin egen del som sagt, og de fleste legger inn så lite at det ser naturlig ut. Det finnes jo unntak, og det er som regel de man ser. Jeg kjenner mange som har tatt silikon, noen har gjort det for å få så store pupper som mulig, men de fleste har gjort det fordi de ikke har pupper i det heletatt.. De finner ikke undertøy noe sted, ingen gensere sitter fint etc, samfunnet er desverre lagd for damer med pupper, og det er litt trist.. Jeg er ikke bare uenig med deg skjønner du, men jeg synes det er dumt av deg å generalisere en hel gruppe på den måten.. Klart det finnes situasjoner der det ikke er riktig valg å operere. Vi har jo sett mange tilfeller på det, at folk har angra og tatt de ut igjen. At folk ikke var klare over at det kunne følge med bivirkninger etc. Disse har sikkert tatt et noe lettvindt valg, at de ikke har drevet research skikkelig i forkant. Og det er lett å bli etterpåklok. Husk at det er ofte de med problemer eller kjempestore pupper man ser, ikke de mange tusen som har fått et bedre liv, med fortsatt "små" silikonpupper, som bare gjorde at de kunne ha på seg spesielle klær for første gang, fordi klærne aldri har sittet bra før, og hvor ingen i verden kan se at det er silikon..
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #36 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg synes at det kommer en del riktige observasjoner her. Ja, jeg tror at mange får silikon fordi de ikke har noe godt selvbilde. Ja, jeg tror at noen gjør det for å mer oppmerksomhet. Og et spørsmål til dette er - hva er galt med dette? Hva hvis jeg ønsker å føle meg mer feminin og være mer attraktiv. Få mer oppmerksomhet av guttene og få et bedre selvbilde og mer selvtilitt. Jeg synes det blir så feil å bare se ned på de som vil ha "kjempepupper" som noen sa her, jeg har selv som jeg har skrevet tidligere innlegg på 450 men føler de kunne være en del større og regner med å få opperasjon etter nyttår en gang. Er ikke det viktigste at jeg føler meg vell og at jeg er fornøyd med min egen kropp?
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 7. oktober 2006 #37 Skrevet 7. oktober 2006 Hmmm........Jo, det er viktig at man føler seg vel med sin egen kropp, men jeg synes det er trist dersom eneste måten å få til det er å operer her og der. Og det er greit nok dersom dere virkelig ønsker å få oppmerksomhet bare basert på puppestr og av den type menn dere da får: go for it. Nå snakker jeg da om de med overdimensjonerte pupper, som det også finnes en del av. Og tro meg, alle guttene jeg har pratet med, ler bak ryggen på slike damer, og kunne aldri tenkt seg å ha de som en livspartner. Det er derfor jeg sier; tenk dere GRUNDIG om. Men det er nå en ting, det andre aspektet er det at man faktisk putter noe fremmed inn i kroppen, man påfører huden arr, og man er i narkose. Alt dette er en påkjenning for kroppen. Og ja, det går bra for veldig mange, men ikke bra for noen. Dette er noe man ikke vet på forhånd. Dersom det da selvfølgelig ikke er tredje operasjon. Jeg synes også det er viktig å holde diskusjonen på et høyere nivå her, og ikke gå til person angrep. Jeg prøver iallefall å ikke gjøre det, mulig jeg feiler av og til. Alt jeg mener er at mennesker er verdt mye mer enn bare utseende og kropp. Det er naturlig at vi er ulike, at vi forfaller og blir gamle. Slik er livet. Så finnes det noen situasjoner hvor jeg kan forstå valget, men langt fra alle. Det burde uansett være 21 års grense for å gjøre en slik operasjon, da puppene langt fra er ferdig utviklet når man er 18. Jeg synes bare det er trist dersom jenter med a-cup ikke kan være fornøyd med seg selv og den personen de er før de får større pupper. Når man treffer en gutt er han ikke sammen med deg pga puppestr, i så fall kan man jo undres om han er den rette. Jeg ser så mange jenter som er misfornøyd og sliter med selvbildet, og det er utrolig trist. For det er så mange flotte jenter der ute, som ikke trenger noen operasjonr, men de tror det selv. Og fordi de tror det selv skal det være greit å bare løpe til kirurgen. Hos veldig mange sitter det i hodet og hos de mener jeg det er feil å operere. Jeg skulle ønske man kunne prøve å heller være stolt av den man er og de kvalitetene man har. Det er jo nettopp fordi det er overfokusering på utseende at mange blir misfornøyd. Det er bare å se i andre typer samfunn, hvor kanskje hengepupper og store manger er sexy. Det er vi selv som er med og bestemmer dette. Og jeg mener da at de som velger operasjon er med på å holde kroppshysteriet i hevd. (Igjen, jeg kjøper noen få argumenter for likevel å gjøre det, men langt fra alle.) Ja til naturlige kvinner sier jeg bare, i alle mulige fasonger og størrelser.
snøfnugg Skrevet 7. oktober 2006 #38 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Måtte bare legge til at mine pupper er blitt så små at jeg kunne brukt bhn på ribbena i stednfor. De er større. Morsomt. Endret 7. oktober 2006 av snøfnugg
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 7. oktober 2006 #39 Skrevet 7. oktober 2006 I slike tilfeller kan jeg forstå det snøfnugg. Men jeg hadde likevel håpet at du kunne føle deg vel uten. Men det er klart dersom det ikke er noe der lenger og man har født de barna man skal ha, kan jeg forstå det. Det blir litt annerledes enn om man er 20 år og har pupper men er opphengt i at de ikke er store nok. Håper uansett du tar den avgjørelsen som er riktig for deg:-)
Gjest Fruktfat Skrevet 7. oktober 2006 #40 Skrevet 7. oktober 2006 og man er i narkose. Det burde uansett være 21 års grense for å gjøre en slik operasjon, da puppene langt fra er ferdig utviklet når man er 18. ← her må jeg bare kommentere litt: da jeg skulle opereres valgte jeg colosseumklinikken blant annet fordi de de var de enste som brukte narkose av klinikkene jeg vurderte. MEN det er sjelden de bruker det! de fleste blir operert under lokalbedøvelse! og det andre; mine pupper var ikke noe større da jeg var 21 enn de var da jeg var 15, så at de ikke er ferdigutviklet da man er 18 er i mange (de fleste?) tilfeller feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå