Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #41 Skrevet 8. oktober 2006 Nå snakker jeg da om de med overdimensjonerte pupper, som det også finnes en del av. Og tro meg, alle guttene jeg har pratet med, ler bak ryggen på slike damer, og kunne aldri tenkt seg å ha de som en livspartner. Det er derfor jeg sier; tenk dere GRUNDIG om. det er nok av gutter som synes dette er helt feil. Jeg har vært sammen med typen min i et år nå så det du sier er bare tull. Og han støtter meg fullt ut på at jeg vil ha større pupper. Noen har det kanskje sånn, men laaangt fra alle...
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #42 Skrevet 8. oktober 2006 det er nok av gutter som synes dette er helt feil. Jeg har vært sammen med typen min i et år nå så det du sier er bare tull. Og han støtter meg fullt ut på at jeg vil ha større pupper. Noen har det kanskje sånn, men laaangt fra alle... ← Min sambo synes også det er fint, så jeg tror ikke du skal være redd for det.. Hvis en ikke vil være sammen med deg på grunn av puppene (enten de er for små eller for store med eller uten silikon) så er han ikke verdt det uansett
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. oktober 2006 #43 Skrevet 8. oktober 2006 Ler bak ryggen på dem? Hvor gamle er dere da? Drittunger? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #44 Skrevet 8. oktober 2006 det er nok av gutter som synes dette er helt feil. Jeg har vært sammen med typen min i et år nå så det du sier er bare tull. Og han støtter meg fullt ut på at jeg vil ha større pupper. Noen har det kanskje sånn, men laaangt fra alle... ← HVordan kan du si at det er tull at de jeg har snakket med synes dette er tåpelig? Har du pratet med de? Neppe. Jeg sa ikke noe om alle guttene jeg ikke har pratet med, men de jeg faktisk har pratet med. OG, det er jo fakta at gutter er mere ærlig overfor hverandre, så når jeg sitter feks på jobb og gutta der prater gutteprat, tror jeg faktisk de mener det når de synes silikon jenter er latterlig. Jeg skjønner jo at en gutt ikke sier til kjæresten at han ikke liker puppene hennes, selv om de er silikon. De er endel av deg, så han liker de jo siden han liker deg. Men kunne han fått velge hadde han nok antageligvis helst sett at de var naturlige. Men selvfølgelig er det ikke slik at han slår opp med deg pga du har silikon.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #45 Skrevet 9. oktober 2006 For det første så har du aldri møtt typen min og han synes ikke naturlige er de som er penest. Han var jo til og med å betalte en stor del av den første opperasjonen min og støttet meg fullt ut. Og det gjør han denne gangen også. Så nei, det som betyr noe for han er at jeg har det bra, ikke om jeg har store ekte eller falske pupper
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #46 Skrevet 9. oktober 2006 For det første så har du aldri møtt typen min og han synes ikke naturlige er de som er penest. Han var jo til og med å betalte en stor del av den første opperasjonen min og støttet meg fullt ut. Og det gjør han denne gangen også. Så nei, det som betyr noe for han er at jeg har det bra, ikke om jeg har store ekte eller falske pupper ← Jeg har ikke sagt noe imot det. Du må jo lese det jeg skriver og ikke overreagere........ Selvfølgelig slutter han ikke å være glad i deg selv om du har silikon. Det hadde jo vært tåpelig. Og det var heller ikke det jeg mente. Og din kjæreste er ikke representativ for resten av guttene i hele verden. Jeg har heller aldri uttalt meg om ALLE guttene, men om de fleste. det er en vesentlig forskjell. Og DE FLESTE gutter ønsker seg naturlige damer som slipper å operere for å føle seg ok. De FLESTE guttene ønsker selvfølgelig at jente kunne være fornøyd som hun er. Noe annet ville vært veldig skremmende, dersom de fleste gutter hadde ønsket at dama skulle operere inn silikon. Da hadde verden vært skrudd da. Jeg har ikke pratet med en eneste gutt som ikke helst vil ha en naturlig jente, uansett om puppene er store eller små. Naturlig er best, men klarer man ikke å bli fornøyd med det man har men blir overfiksert på at puppene må være så og så store, ja så er det jo bedre å bare operere de enn å gå rundt og være misfornøyd. MEN, man burde prøve å bli fornøyd med den man er før man går til et slikt skritt. Hva gjør det vel om ikke alt på kroppen er perfekt????
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 9. oktober 2006 #47 Skrevet 9. oktober 2006 http://www.side2.no/tvguide/article764236.ece I rest my case.......naturlig er best.....
Saeria Skrevet 9. oktober 2006 #48 Skrevet 9. oktober 2006 For å være helt ærlig så ser det ut som bildet av Jessica er tatt korttid etter operasjonen og at implantatene ikke har fått satt seg skikkelig. I begynnelsen sitter de aller fleste implantater kunstig høyt. Særlig hvis en har lagt de under muskelen.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #49 Skrevet 10. oktober 2006 Naturlig er best, men klarer man ikke å bli fornøyd med det man har men blir overfiksert på at puppene må være så og så store, ja så er det jo bedre å bare operere de enn å gå rundt og være misfornøyd. MEN, man burde prøve å bli fornøyd med den man er før man går til et slikt skritt. Hva gjør det vel om ikke alt på kroppen er perfekt???? det er lettere sagt enn gjort da, for de som sitter med komplekser som hemmer hverdagen sin...
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 10. oktober 2006 #50 Skrevet 10. oktober 2006 det er lettere sagt enn gjort da, for de som sitter med komplekser som hemmer hverdagen sin... ← Det forstår jeg, men det er jo da man må søke hjelp, feks terapeut. Slike komplekser sitter som oftest i hjernen, og mange av kompleksene er skapt av omverdenen, men det fokuset det er på perfekt kropp og operasjoner. Jeg har ikke alltid selv vært fornøyd med meg selv. Jeg har også hatt dårlig selvtillit og vært frustrert, men den beste løsningen er da ikke å operere. Man må jobbe med seg selv og prøve å godta seg selv som den man er. Et godt tips kan også være å finne en type trening som passer for deg. Det er mange som blir mer fornøyd med seg selv bare ved å få beveget seg litt og trent. Jeg har full forståelse og medfølelse med at komplekser kan hemme hverdagen, da er jo utfordringen å klare å løse dette på en bedre måte en operasjon. Operasjon er også utrolig dyrt. Det er en annen tråd på forumet som går på kroppshysteri og overfokusering. Det ER det INDRE som teller til syvende og sist. Og treffer man ekte, oppegående mennesker forstår disse det.
Gjest Fruktfat Skrevet 10. oktober 2006 #51 Skrevet 10. oktober 2006 For å være helt ærlig så ser det ut som bildet av Jessica er tatt korttid etter operasjonen og at implantatene ikke har fått satt seg skikkelig. I begynnelsen sitter de aller fleste implantater kunstig høyt. Særlig hvis en har lagt de under muskelen. ← jepp, det er tross alt bare 1 mnd siden hun opererte... å vise bilder av nyoperert er jo helt høl i huet!
Gjest glamourgirl Skrevet 10. oktober 2006 #52 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg blir lei meg av all nedrakkingen, jeg. Vi er kvinner vi burde støtte hverandre. JA, komme med råd er en ting. Men å herse og si "Åh så stygt" blir latterlig for meg. Jeg har BH-størrelse 65 H (noe som vil si at jeg har smal rygg og gigapupper) naturlig. Alle tror jeg sliter med ryggsmerter, og at puppene mine er lange og slanger seg nedover knærne, de gjør ikke det. Jeg er ikke plaget. Sore pupper kan være fint. Men jeg måtte lære meg å syns det. Hadde jeg ikke lært meg det hadde jeg operert meg. Ble frarådet det av legen min, fordi jeg hadde sjeldent fine bryster. Det hjalp. Jeg tror ikke at mange som vurderer silikon ender opp med å gjøre det uten å ha tenkt først. Har du komplekser, har du det vondt, har du plager eller problemer. Hjelp deg selv! Hvis selvhjelpen er at legen din sier du er fin som du er, eller at du velger å operere deg, deg om det! Det er ditt liv, og din kropp og du som må bli glad i den! Glammis (.)(.)
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #53 Skrevet 10. oktober 2006 jepp, det er tross alt bare 1 mnd siden hun opererte... å vise bilder av nyoperert er jo helt høl i huet! ← Hvorfor det, når hun velger å ha dem på display og gir intervjuer om dem?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #54 Skrevet 10. oktober 2006 For det første så har du aldri møtt typen min og han synes ikke naturlige er de som er penest. ← Lucky you...
Gjest Fruktfat Skrevet 10. oktober 2006 #55 Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor det, når hun velger å ha dem på display og gir intervjuer om dem? ← å si at silikon er stygt utfra at bilde av en nyoperert er ganske høl i huet, ja. puppene forandrer seg endel i løpet av det første året.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #56 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har BH-størrelse 65 H (noe som vil si at jeg har smal rygg og gigapupper) naturlig. Alle tror jeg sliter med ryggsmerter, og at puppene mine er lange og slanger seg nedover knærne, de gjør ikke det. Jeg er ikke plaget. Store pupper kan være fint. Men jeg måtte lære meg å syns det. Hadde jeg ikke lært meg det hadde jeg operert meg. Ble frarådet det av legen min, fordi jeg hadde sjeldent fine bryster. Det hjalp. Jeg tror ikke at mange som vurderer silikon ender opp med å gjøre det uten å ha tenkt først. Har du komplekser, har du det vondt, har du plager eller problemer. Hjelp deg selv! Hvis selvhjelpen er at legen din sier du er fin som du er, eller at du velger å operere deg, deg om det! Det er ditt liv, og din kropp og du som må bli glad i den! for å si det sånn da, så skjønner jeg godt hvordan det er å ha komplekser for puppene sine. Jeg hadde det fordi jeg hadde små før jeg fikk silikon. Så jeg er i motsatt situasjon som deg da og gikk fra en B til 75 DD eller 75E noen ganger med innlegg på 450 ml. Men som alltid er man sin egen største kritiker og det var flere veninner som ikke skjønte hvorfor jeg fikk større pupper og hvorfor jeg vil ha større igjen. Men nå fikk jeg svar, kan få innlegg fra 600-800 på Fornebuklinikken til 29000 kroner
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 11. oktober 2006 #57 Skrevet 11. oktober 2006 Ser dere ikke selv at for noen her så blir dette en besettelse på lik linje med spiseforstyrrelse? Når man har 75DD og ønsker å legge inn ytterligere......???? Dere kan si så mye dere vil at vi må støtte hverandre i valgene man tar, men jeg mener at man må si ifra når man ser at enkelte skader seg selv. for å være litt ekstrem, ville dere virkelig støttet en veninne hvis hun ville ta livet sitt, fordi man må respektere hverandres valg? eller Støttet en veninne som sulter seg ihjel fordi man må respekter hverandres valg? det blir jo det samme når man tar helt av med operasjoner. det blir en besettelse for enkelte og de blir aldri fornøyd. Det går på å lære seg å leve med den man er og akseptere den man er. (Og nei til enkelte her inne, jeg sa ikke at dette gjaldt ALLE, men noen, okei?). Hvordan vi ser ut mener jeg er mindre viktig. det er helsen vår, den psykiske og fysiske som er viktigst, og tar vi operasjon på opersjon for å bli "perfekt" fysisk, ja da har vi det antagelig ikke bra med oss selv psykisk, og bør vel vurdere andre tiltak enn å påføre kroppen den belastningen en operasjon er, for ikke å snakke om det økonomiske aspektet.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 11. oktober 2006 #58 Skrevet 11. oktober 2006 En ting til, til Glamourgirl: om du har store, naturlige pupper er det helt flott! Og om du ikke har noe problemer med ryggen eller annet med det så skal du selvfølgelig ikke gjøre noe med det. Jeg mener ikke at vi alle skal bruke 75B/C, hele poenget mitt er at vi må prøve å være fornøyd med DEN VI ER. Om du naturlig har store eller små er ikke det vesentlige, men det at man er fornøyd med det man har! Så finnes det jo ekstremtilfeller hvor en person har gått ned mange kilo (jeg snakker om type 30 kg etc), og derfor har mye slapp hud, eller de som ikke har anntydning til bryst, da blir det en helt annen sak. eller de som har fjernet et pga bryskreft. Disse er det forståelig at ønsker å ha noe. Det er jentene som tar helt av, og må ha størst mulig jeg prøver å nå frem til.
Gjest Fruktfat Skrevet 11. oktober 2006 #59 Skrevet 11. oktober 2006 Det er jentene som tar helt av, og må ha størst mulig jeg prøver å nå frem til. ← men tror du virkelig at du når fram? tror du at de bryr seg om hva du sier og mener? vi tar alle våre valg, og da har det ikke så mye å si hva en anonym person på internett mener.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 11. oktober 2006 #60 Skrevet 11. oktober 2006 Dete er din mening, og det spiller ingen rolle om jeg når frem til bare en. Er fornøyd med det og jeg. Det er sikkert noen usikre der ute som lar noen kloke/ ukloke ord påvirke en, og kan jeg være med på å få en usikker jente til å bli fornøyd med kroppen sin uten å måtte operer opp eller ned, ja da er jeg fornøyd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå