Grace Skrevet 13. oktober 2006 #81 Del Skrevet 13. oktober 2006 Helt enig Grace, dvs jeg lar ikke min mor sy for meg. ← Det gjør egentlig ikke jeg heller, men mormor,,,, det er dame med sysakene i orden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 13. oktober 2006 #82 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg kan egentlig aldri si jeg har hørt noen menn si at de liker å kjøpe gardiner, en gang må jo være den første... Kjenner vel egentlig ingen jenter som liker å kjøpe gardiner heller faktisk... ← Jeg tror på ingen måte at jeg er noe unikum. Så det er nok mange menn som liker form og farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #83 Del Skrevet 13. oktober 2006 Symaskinen til mamma virker ikke lenger... Jeg tror hun har gjort det med vilje får å slippe nettopp sånne ting... ← Smart mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg får vel kose puta nå vel, må jo være uthvilt til gardinjakten i morgen. Kommer nok til å tråle x antall butikker og komme hjem med ... ingen ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #85 Del Skrevet 13. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. oktober 2006 #86 Del Skrevet 13. oktober 2006 Happy gardinjakt. God natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 13. oktober 2006 #87 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg får vel kose puta nå vel, må jo være uthvilt til gardinjakten i morgen. Kommer nok til å tråle x antall butikker og komme hjem med ... ingen ting... ← Eh, det er da lett, tenk på fargene du har hjemme og få med noen prøver hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. oktober 2006 #88 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ble det gardiner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #89 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ble det gardiner?? ← Klarte å finne gardiner til stua i alle fall. Fikk hengt dem opp i dag og det ble så koselig her. Kjøpte også masse pynte ting og puter som matcher gardinene. Har ikke klart å finne kjøkkengardiner enda. Forelsket meg skikkelig i et par, men siden jeg har 2 kjøkken vinduer, må jeg også ha 2 pakker og de hadde ikke noen flere igjen bortsett fra utstillingsmodellen. Fikk dem til å ringe til andre butikker i samme kjede, men ingen som hadde de gardinene lenger. Det er så typisk hver gang jeg finner gardiner jeg liker er de utsolgt og kommer ikke inn igjen. Men men nå begynner i alle fall stua og bli kjempe fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 15. oktober 2006 #90 Del Skrevet 15. oktober 2006 Klarte å finne gardiner til stua i alle fall. Fikk hengt dem opp i dag og det ble så koselig her. Kjøpte også masse pynte ting og puter som matcher gardinene. Har ikke klart å finne kjøkkengardiner enda. Forelsket meg skikkelig i et par, men siden jeg har 2 kjøkken vinduer, må jeg også ha 2 pakker og de hadde ikke noen flere igjen bortsett fra utstillingsmodellen. Fikk dem til å ringe til andre butikker i samme kjede, men ingen som hadde de gardinene lenger. Det er så typisk hver gang jeg finner gardiner jeg liker er de utsolgt og kommer ikke inn igjen. Men men nå begynner i alle fall stua og bli kjempe fin ← På kjøkkenet kan du jo ha liftgardiner, det hadde passet kjempebra! J har jo det i det nye huset, de fikk hun bestemoren til å sy, for hun fant ikke et passende stoff - så det er jo en mulighet... Så endel fine på Kid i forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. oktober 2006 #91 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei hei... Lenge siden nå, hvordan har du og lille gutt det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei hei... Lenge siden nå, hvordan har du og lille gutt det?? ← Hei Skikkelig lenge siden jeg har vært her inne nå. Jeg og lillegutt har det så bra så Han blir bare søtere og søtere for hver dag som går. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. oktober 2006 #93 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bra her, full som et øsekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #94 Del Skrevet 5. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 2. desember 2006 ← endelig har jeg fått tilbake pcen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #96 Del Skrevet 2. desember 2006 endelig har jeg fått tilbake pcen min ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå