Gå til innhold

Hva er ditt neste reisemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid spennende å høre hvor folk reiser.

Så hvor legger du turen neste gang du skal ut å reise.

Selv

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ninni_*
Skrevet

Oooops, gikk visst litt fort her...

Altså hvor skal du neste gang du skal ut å reise.

Jeg skal til Afrika i januar, det blir skikkelig spennende.

Ellers har jeg planlagt en jentehelg i Køben med venninner og så reiser vi hjem til jul.

Skrevet

Skal til Spania for første gang i mitt liv. Grugleder meg til flyturen, har bare flydd to ganger tidligere i mitt liv. Gleder meg til å komme til Spania! Se kulturen, naturen og menneskene skal bli skikkelig greit.

Skrevet

Vi skal til Praha en tur i November, også satser jeg på Cuba tur tidlig i 2007 ;)

Skrevet

Jeg elsker å reise og har alltid ett eller flere steder jeg har lyst å besøke! Reiselisten ser akkurat ut som dette (men rekkefølgen kan bli endret):

- Cuba

- Afrika; først ca en uke safari muligens i Kenya, så en uke på Zanzibar

- Egypt

- Kina

- Vestkysten av USA

- Sør Amerika

- Australia

I tillegg blir det noen langhelger og slikt. Ønskelisten der ser slik ut:

- Barcelona

- Dublin

- Praha

- Milano

- Venzia

- Amsterdam (har kun mellomlandet der så langt)

Og så skal vi til alpene i vinter, men vet ikke helt hvor - det blir bestemt etter skianlegg og værforhold :)

Skrevet

Første reisemål er Firenze. Så reiser jeg innenlands en stund etterpå. Deretter senere i begynnelsen av neste år skal jeg hele 3 uker til Gran Canaria. :) Gleder meg!

Gjest Gjest_Ninni_*
Skrevet

Så gøy med masse reiser.

Jeg har det sånn at når jeg har kommet hjem fra en reise så må jeg fortest mulig planlegge neste...

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Å det er masse plasser jeg har lyst å reise til. Men det som er planlagt er en tur til Amsterdam i November, og en tur til diverse byer i Skottland etter jul. :) Har vært i Skottland før, men Amsterdam blir første gang, gleder meg

Skrevet

Vi skal til Wien i november, gleder meg stort. :-D

Skrevet

I utgangspunktet er Fredrikstad neste reisemål, men sett bort i fra det så har jeg veldig lyst til å dra til Nice og Paris i sommerferien. Det gjenstår bare å overtale kjæresten.

Skrevet

jeg reiser til Gran Canaria om 4 uker å jeg gleder meg en masse!!!!

Skrevet

Skal til India om tre uker.

Skrevet

Neste tur på oss blir ikke før i februar, og da skal vi til Riga =)

Skrevet

Det blir vel ikke noen tur før lille-jenta blir født, og med to små tror jeg ikke vi skal dra på noe mer avansert enn en Kanariøy...

Skrevet

Neste ferie er i kombinasjon med en studietur - skal 2 uker til Pennsylvania og deretter 1 uke i New York. I februar blir det tur til Buenos Aires, og i mai/juni mest sannsynlig Florida. Skal ikke klage ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...