Gå til innhold

For jenter


Sukkersøta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på hvordan det er å slikke en jente...

Det har jeg også lurt på. Og hvordan det føles å ta på en annen jentes bryster.

Kanskje fordi jeg mest lurer på hvordan det føles når kjæresten min gjør det på meg.

FOR HAN ER VILL etter å ta på brystene mine. Og det blir ikke helt det samme å ta på sine egne :P

Endret av Labomba_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også lurt på. Og hvordan det føles å ta på en annen jentes bryster.

Kanskje fordi jeg mest lurer på hvordan det føles når kjæresten min gjør det på meg.

Og det blir ikke helt det samme å ta på sine egne :P

Jeg lurer også på det. :ler:

På en måte har jeg lyst å prøve, på en annen måte ikke, kansje det er best å la det være med fantasien..ikke vet jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på det. :ler:

På en måte har jeg lyst å prøve, på en annen måte ikke, kansje det er best å la det være med fantasien..ikke vet jeg.  :ler:

Ja ikke sant :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Har prøvd halvveis ;) Altså, manglet oralsex.. men har rota med ei jente. Det var opphissende, men jeg er nok 100% hetro. Kunne ikke tenke meg å slikke ei jente ( en det har kanskje noe med at jeg ikke liker å motta oralsex selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd og er gjerne med en gang til for det er mange år siden :sjenert: Jeg likte det og syntes det var spennende.... Kunne godt tenkt meg ei jente sammen med meg og min mann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veeeldig lyst jeg òg, men muligheten har ikke kommet og tviler vel på at den kommer... Er fryktelig nusgjerrig på hvordan det føles, kjennes og smaker :rodme::sikle: Har aldri rørt en jente før på den måten...

Men, jeg får fantasere... Er litt redd for at jeg skal bli fristet til mange gjentagelser hvis jeg først får smaken på det :sjenert: og tror ikke mannen hadde blitt spesielt glad for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veeeldig lyst jeg òg, men muligheten har ikke kommet og tviler vel på at den kommer... Er fryktelig nusgjerrig på hvordan det føles, kjennes og smaker  :rodme:  :sikle: Har aldri rørt en jente før på den måten...

Men, jeg får fantasere... Er litt redd for at jeg skal bli fristet til mange gjentagelser hvis jeg først får smaken på det  :sjenert:  og tror ikke mannen hadde blitt spesielt glad for det...

Hehe...tenker det samme som deg

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også veldig på det der med hvordan det var å ta på en annen jentes bryster, stryke over huden hennes, hvordan det smakte om jeg kysset henne eller slikket henne osv. Hadde noen greier med et par jenter for en god del år siden - var veldig spennende. Da hadde jeg også fantasert så mye om jenter en periode at jeg nesten trodde jeg var lesbisk... :ler: Så en gang traff jeg ei jente på en fest, og oppdaget at hun var mer enn normalt interessert i meg. Det viste seg at hun var lesbisk... Vi hadde en liten greie, men det ble litt for komplisert. Hun var oppriktig forelsket i meg, og jeg var ikke det i henne - på samme måte. Jeg er og blir veldig veldig hetro... er helt avhengig av menn (store, sterke, smaker og lukter veldig maskulint, søte i høyhalsede gensere osv. osv. osv.).

Men spennende med jenter. Lukter, smaker og kjennes annereldes - på en slags myk måte (ja - jeg slikket henne ;) ). Er nesten litt lei meg for at jeg ikke fantaserer om jenter mer... :sur:

Nelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil, så jeg har prøvd det. Et par ganger. ;)

Det er jo veldig annerledes å ha sex med en annen dame enn en mann.. Mykere liksom. Elsker kvinnekroppen; den er så deilig å ta på, myk, smaker og lukter godt.

Men hjelpe meg, jeg elsker mannekroppen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil, så jeg har prøvd det. Et par ganger.  ;)

Det er jo veldig annerledes å ha sex med en annen dame enn en mann.. Mykere liksom. Elsker kvinnekroppen; den er så deilig å ta på, myk, smaker og lukter godt.

Men hjelpe meg, jeg elsker mannekroppen også..

Akkurat sånn jeg syntes det var også.

Men med menn... jeg elsker den maskuline "røffheten" liksom, og hvor myk jeg selv blir sammen med en mannekropp. Ohhhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd det et par ganger og kan godt tenke meg å prøve det igjen. Har samboer, men han er så mye vekke at jeg kunne tenke meg å få meg en elskerinne... :sjarmor: men det er dessverre vanskelig...aner ikke hvorfor..

Endret av Daiquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke prøvd, av to grunner.

1. Er hetero

2. Er monogam

Mao, det frister ikke  :)

En til som har satt seg i bås!

Man trenger ikke vær hverken det ene eller det andre for og prøve jentesex,skal man absolut kalle seg noe kan man si at man er eksperimentel ;)

Kan være greit og slikke en veninne bare for og ha prøvd det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne også tenkt meg å prøve det der... Ikke med en aan gutt da.

Innlegget er endret. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigerjente

Jeg har prøvd og jeg gjør det gjerne igjen.

Er hetro ja, men også bisexsuel, ser ofte jenter jeg kunne tenke meg å rote med, ser de oftere når jeg er full enn ellers da, men men. Men, jeg kunne aldri tenkt meg å være sammen med en jente. Trenger en mann i det lange løp. Har en venninne jeg ofte kliner med når vi er på byn, kunne godt tenke meg å dele henne med typen min, men siden hun også har type så blir det litt vanskelig. Heldigvis godtar typen min at jeg er sånn, og jeg tror også han liker det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

jeg vil prøve ja, men det er ukjente marker for meg! Stressa nok med mannfolk er jeg, og han her kjenner kroppen min bedre enn seg selv, så jeg hadde nok vært en elendig lesbe i senga ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hetro ja, men også bisexsuel

Du er det ja? Jeg er hetro, homo, lesbisk og bisexuel!

Du kan ikke ha 2 legninger, shnuppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Det betyr kort sagt at hun kunne hatt sex med ei jente, men ikke ringt henne dagen etter for noe mer enn bare sex hvis du skjønner greia :)

HeteroFIL biSEKSUELL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...