Gå til innhold

For jenter


Sukkersøta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Linn_*

Har veldig lyst til å prøve jeg også....Men hadde aldri turt å sjekke opp ei dame på byen! Og ihvertfall ikke spurt om hun ville være med hjem!!

Har aldri blitt sjekket opp av ei jente, men har kanskje ikke latt meg sjekke opp heller.....

Vil egentlig oppfordre flere jenter til å prøve seg på andre jenter ute på byen!!! Og kanskje bli litt tøffere selv!???

Hm.....Som sagt, hhadde gjort det hvis jeg hadde fått muligheten og hadde turt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frister ikke.Jeg tror lesbisk sex har blitt en motegreie. Tviler på at så mange tenner så veldig på det egentlig.Ingenting kan utkonkurrere en sexy mann. :rodme::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linn_*

Det er ikke en motegreie for meg! Ingen av mine venner har lyst, og jeg hadde heller ikke turt å fortelle det til noen dersom jeg hadde gjort det! Det er kun for min egen del, fordi jeg har lyst til å utforske noe jeg har fantasert om lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo nysgjerrig og har mange hotte fantasier om jentesex, men jeg er fornøyd med å ha det som en fantasi. Tanken på å skulle gjøre det i virkeligheten føles bare helt feil, så tviler på at det skjer.

Jeg har jo kysset en og annen jente, men bare på kødd. Og så er det en kvinnelig bekjent som jeg tror/vet har lyst på meg, så jeg er litt nervøs i hennes nærvær (kan faktisk skjønne homofobe menn litegrann) :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også nysgjerrig på jentesex, selv om jeg er samboer og har verdens herligste mann....Men det er likevel noe spennende over det å være intim med en jente. Nå har jeg aldri vært i nærheten av noe intimt med ei jente før, ikke så mye som et kyss.....Ikke vet jeg helt om jeg klart å gjennomføre dersom det skulle ligge tilrette for det en dag...Mulig fantasien bare er i hodet og at det ikke er meningen å gjøre noe mer ut av den....HVem vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hetero og idag samboer med verdens herligste fyr, men for noen år tilbake så hadde jeg to faste elskerinner ( ikke samtidig!) og det var bare helt topp!!! Har også tatt med meg dame hjem fra utested et par ganger, aldri fått " Nei"! Så damer, bare ta initiativ, tror ikke dette er noe unormalt lenger, jeg har ihvertfall flere venninner som har hatt sex med andre jenter, så det er liksom ikke noe tabu idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deemess
Frister ikke.Jeg tror lesbisk sex har blitt en motegreie. Tviler på at så mange tenner så veldig på det egentlig.Ingenting kan utkonkurrere en sexy mann. :rodme:  :sjarmor:

Fordi det er blitt mer åpent og vanlig at jenter har sex med hverandre, trenger det da ikke nødvendigvis være en motegreie...

Tror flere har det fordi samfunnet har åpnet opp for mer homoseksuell sex, noe som gjør at flere tør prøve ut fantasiene sine.

men klart, helt sikkert noen som gjør det bare fordi alle andre gjør det også, men i mitt tilfelle gjelder det definitivt ikke! elsker pupper og å slikke fitte, kvinnekroppen er ufattelig deilig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mannlig kjærest, kunne aldri tenke meg å være sammen med en jente, heller ikke slikke en person av samme kjønn. MEN: Min største fantasi er å bli slikket av ei jente. Tror jeg er litt unormal...Vet vertfall ikke hva jeg kan kalle meg..jey. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg skulle gjerne ha tatt med ei dame hjem fra en fuktig bytur..

Jeg er så tent på det å ha sex eller prøve ihvertfall med ei annen jente. Men samboeren min lar meg ikke få lov!

Skulle ønske jeg hadde prøvd dette før vi ble sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj.Blir kvalm ved tanken.Har ikke en gang fantasert om det,og kommer garantert ikke til å prøve en gang.Så nyskjerrig er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei æsj.Blir kvalm ved tanken.Har ikke en gang fantasert om det,og kommer garantert ikke til å prøve en gang.Så nyskjerrig er jeg ikke.

"Nei æsj"???

Trangsynt eller......?

Skulle gjerne likt å vite hav dine fantasier er, så kunne jeg æsja tilbake:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei æsj"???

Trangsynt eller......?

Skulle gjerne likt å vite hav dine fantasier er, så kunne jeg æsja tilbake:P

Har kke noe med trangsynthet å gjøre dette da.Tror ikke du vet helt ordets betydning.Mine fantasier sier jeg ihvertfall ikke til deg,eller noen andre.Det angår bare meg selv :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kke noe med trangsynthet å gjøre dette da.Tror ikke du vet helt ordets betydning.Mine fantasier sier jeg ihvertfall ikke til deg,eller noen andre.Det angår bare meg selv :rope:

:ler: javel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere prøvd?

Negativ, positiv erfaring?

:)

Jeg har hatt jentesex, og det var helt greit. Jeg er selv biseksuell og tenner på jenter, men hun jeg hadde sex med er vel litt mer hetero. Hele opplevelsen var veldig positiv og angrer ikke på det. Jeg synes hun var veldig kjedelig i senga og var mest opptatt av at jeg skulle tilferdstille henne og ikke omvent.. Det var litt kjedelig. Jeg kunne godt ha tenkt meg å ha sex med ei dame igjen, men ikke med den samme dama.. :/

Ellers er det å ta på ei dame helt vidunderlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...