miaen Skrevet 28. oktober 2006 #41 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei ! På Ikea har det esker til fem kroner stykket. De e sånn brun grå esker, lik som flytte esker, bare de er mindre... kanskje de kan være noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 28. oktober 2006 #42 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg mener jeg leste et sted at du lurte på erfaringer med å pakke inn i stoff. Jeg finner det ikke igjen, så det er mulig jeg drømte det Men jeg kan kanskje dele av mine erfaringer likevel, så får du tilgi meg om jeg husker feil... Det viktigste er å ha store nok stoffbiter, for man kan jo ikke bruke tape for å holde kantene sammen. Dermed må stoffkantene overlappe hverandre en god del. Det er enklest å bruke stoff som er litt stivt. Da kan pakkene pakkes inn som med papir, og stoffet festes ved å knyte brede silkebånd rundt pakken. Hvis stoffet er veldig mykt er jeg mer usikker. Kanskje du må bruke sikkerhetsnåler eller sy inn pakkene? Ellers kan du jo "rulle" pakken inn i stoffet og knyte igjen endene med silkebånd, som en twist-sjokolade. Eventuelt legge pakken på en stor stoffbit og samle stoffet over pakken og knyte bånd rundt, som ?-sjokoladen i twistpakken (sånn apropos sjokolade ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 28. oktober 2006 #43 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei ! På Ikea har det esker til fem kroner stykket. De e sånn brun grå esker, lik som flytte esker, bare de er mindre... kanskje de kan være noe ? ← Kor store er dei? Finn dei ikkje på nettsida deira... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 28. oktober 2006 #44 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har funne fram eine jule-eska mi idag. No held eg på å skrive ut julegåvelister til mini-julepermen min. Gledar meg til jul eg. Har begynt å laste ned julemusikk også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. oktober 2006 #45 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jul på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 28. oktober 2006 #46 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jul på Ikea. ← *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. oktober 2006 #47 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei ! På Ikea har det esker til fem kroner stykket. De e sånn brun grå esker, lik som flytte esker, bare de er mindre... kanskje de kan være noe ? ← Er kanskje denne hun mener? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 28. oktober 2006 #48 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er kanskje denne hun mener? :klø: ← Den var ålreit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 29. oktober 2006 #49 Del Skrevet 29. oktober 2006 det var den eg mente ja... fann den ikke selv på nettet igår.. men såg den i butikken .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 29. oktober 2006 #50 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har begynt på foreldregåve-bryllupsalbum nr 1 no. Tar litt tid, men det er nok dette første som tar lengst tid, dei andre skal jo vere heilt like. Mannen har lova å hjelpe til med "kopiane" også, så dette går veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 29. oktober 2006 #51 Del Skrevet 29. oktober 2006 Då er bildene limt inn i album nr. 1. Håpar å få ordna dei andre neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 29. oktober 2006 #52 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har oppdatert julegåvelista og eigne-ynskje-lista... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 30. oktober 2006 #53 Del Skrevet 30. oktober 2006 Koselig med juleverksted! Bryllupsalbumet ble sikkert kjempefint Brukte du scrapbook-teknikker eller gikk du for et mer tradisjonelt album? Jeg skal straks begynne på egne bryllupsalbum og har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Tror det blir en blanding... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 30. oktober 2006 #54 Del Skrevet 30. oktober 2006 Koselig med juleverksted! Bryllupsalbumet ble sikkert kjempefint Brukte du scrapbook-teknikker eller gikk du for et mer tradisjonelt album? Jeg skal straks begynne på egne bryllupsalbum og har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Tror det blir en blanding... ← Eg har data-scrappa ein del av bildene, og limer dei inn sammen med dei andre, og så pyntar eg litt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 31. oktober 2006 #55 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har oppdatert julegåvelista mi... Gledar meg til å få gjort ferdig resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 2. november 2006 #56 Del Skrevet 2. november 2006 Har oppdatert julegåvelista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 3. november 2006 #57 Del Skrevet 3. november 2006 Takk for svar om albumene! Jeg kommer nok til å gjøre alt for hånd, siden jeg ikke har noe sånt dataprogram. Blir nok en blanding av forseggjorte scrappesider og enklere albumsider tror jeg. Ellers tar det nok for mye tid. Jeg skal ha juleverksted med søsteren min i helgen og gleder meg veldig! Håper du får tid til juleverksted snart også. Husker at du har så lyst til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 4. november 2006 #58 Del Skrevet 4. november 2006 Håper du får tid til juleverksted snart også. Husker at du har så lyst til det ← Må nok vente til midten av desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. november 2006 #59 Del Skrevet 8. november 2006 Dersom vi får tak i fine pappesker på f.eks. Ikea, er er forslag til innpakning rett og slett silkepapir og fine band. *tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. november 2006 #60 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg fikk en gang noe pakket inn i en hjertekurv (stål). Tingen var først pakket inn i silkepapir, lagt i kurven, og cellofan utenpå. Kjempelekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå