Gå til innhold

Å jul med din glede


Gjest ¤Ronja¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Ronja¤

Årets julekort:

Doble stempla kort med panel og engle- og note-motiv. Skal truleg printe noter på vellum og ha mellom eit par panel. Inni skal det vere tekst med julehelsing og oppsummering frå året, og truleg ein liten artig bilde-serie av oss.

Diverse kort-typer med print-motiv.

Farger og lignende er fremdeles usikkert, men under arbeid. Avhengig av hvilken innpakning jeg velger.

Julekortene skal ut i midten av desember.

Julekort som må lagast:

Minst 27:

Mannen si side:

grandtante B

tante K

onkel E + fam

onkel J + fam

Mi side:

onkel T + fam

onkel D + fam

tante B

søskenbarn Sy

søskenbarn So + fam

Fleire?

Venner:

Gjengen

A, S, I, I, M, T, H (7stk)

+

T + L

Langt borte:

venninne T på Island

venninne Ben

venninne Bea + fam

venninne Rit?

Venninne Lin

Venninne LT

Venninne Len

Venninne Min

Venninne A + kompis A

Brenne jule-cd til å legge ved i korta?

Sjekk resten frå permen frå i fjor, trur eg.

+ 19 (?) til-og-frå-kort til julegåvene

Kjem nok til å bruke julebilder frå http://www.allposters.com/ på ein del av korta, trur eg.

Endret av ¤Ronja¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ¤Ronja¤

Julegåver:

¤Mannen: Brann-drakt (kjøpe i desember)

¤Søs: globetrotterslogbook

+ ting frå Ting (raud skål?)

ev. crocs + mini-scrappealbum frå bryllup som forlovartakk

¤Mamma: Heimelaga scrappe-album frå bryllupet (innkjøpt)

¤Pappa og stemor: Heimelaga scrappe-album frå bryllupet (innkjøpt)

¤Svigerforeldre: Heimelaga scrappe-album frå bryllupet (innkjøpt)

¤Svigerbesteforeldre: Heimelaga scrappe-album frå bryllupet (innkjøpt)

¤Svoger og frue: Turkise godis- og snacks/chips-skåler frå Ting (kjøpe i okt) + mini-scrappealbum frå bryllup som forlovartakk

¤Svigerinne og mann: Korg med "utstyr" til romantisk middag: ei flaske god vin, kokeboka Basic, lys og serviettar

¤Vesle nevø: elektrisk bilbane (innkjøpt i påsken)

Søskenbarn Sy: smykke?

Søskenbarn Sy:smykke?

¤Vesle kusine: ?!?!?! (smykke?)

¤Venninner x9: mini-scrappealbum frå utdrikningslaget

¤Venninne H: mini-scrappealbum frå bryllup

¤Venninne LT: ?

¤Venninne LT`s barn: ?

***

Bursdagar før og etter jul:

Mamma - Ostefat og ei flaske vin (dandere på trefat med cellofan rundt)

Svigerinne T - eske med spa-produkter

Svigermor - spleist på digitalkamera med svigerinne og svoger

Pappa - korg med pappa-godsaker oppi:

Ei flaske god vin eller konjakk, sigarar, eitt blad eller to, noe godt krydder og denslags og globetrotterslogbook

Svigerinne A: kjøleskaps-poesi?

Endret av ¤Ronja¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Adventskalenderar:

Til mannen:

Kalendergåver: Kjøleskaps-poesi (15 ord i kvar pakke, møysommelig satt sammen) og 9 ting vi kan gjere sammen

F.eks:

*baking

*tur

*spise ute sammen

*kino

*kafè

* Lage julekort (og ta julekort-bilder?)

* Leie en film

* Spille et morsomt spill

*kose med film og popcorn midt i uken

*lussekatter på luciadagen.

*Gå tur i skogen el. med medbragt kakao

*Lage pepperkakehus

*massasje

Til søs:

Kalendergåver: Kjøleskaps-poesi (15 ord i kvar pakke, møysommelig satt sammen), godteri og snøggel-pute

Endret av ¤Ronja¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Juleaften:

Vi skal vere hos mamma og søs på juleaften i år. Vi har hatt ein tredeling av julekveldane dei siste åra. Hos mamma første året, hos pappa og dei andre året, og svigers tredje året. Denne gongen er det mamma sin tur til å "ha oss" att!

Veit ikkje korleis det blir med julefordeling når knotten blir født, men reknar med at det kjem til å bli litt meir hoppande fordeling seinare. Drømmer om å kunne arrangere knotten si første jul heime hos oss sjølv, men det er avhengig av at vi får oss hus først då. Vi får sjå. Mykje kan skje det neste året.

Men tilbake til jul hos mamma. Blir kosleg å vere hos henne att! Lenge sidan eg har feira jul saman med søs også, så det blir kjekt.

Vi brukar å stikke innom hos svigers/mamma på formiddagen ein gong, og gå på gudsteneste i kyrkja vår, før vi reiser på middag og slikt. Men i år skal mannen jobbe julehelga, så eg veit ikkje heilt korleis det blir i år... Trur han skal på formiddags-skift til klokka 14, og på nattskift att klokka 22... Men, men, sånn er livet for ein skift-arbeidar.

Vi skal ikkje ha juletre i år heller, slikt har vi rett og slett ikkje plass til i leiligheten vår. Dessutan er det ikkje mange dagane vi er heime i løpet av romjula heller, er helst rundt omkring på ymse familie-middagar.

Håpar vi kan ha eit par familie-middagar sjølv også, har liksom litt betre tid i jula, når eg korkje jobbar eller studerer.

Adventspynten kjem fram første søndag i advent, og julepynten blir nok satt fram gradvis etter det. Håpar å få sendt ut julekort i løpet av adventstida også, når eg er ferdig med eksamen reknar eg med.

Blir kjekt å pynte til jul i år, første året med kvit stue! Kanskej vi må gå til innkjøp av noko meir pynt etterkvart? Eller kanskje vi skal vente til vi får hus...?

Vi får sjå.

Gledar meg til å sette i gang med juleførebuingane for alvor, i alle fall!

Endret av ¤Ronja¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Ronja¤

Innpakning.....?

Korleis skal gåvene pakkast inn i år, mon tro?

Likar å pakke alle gåvene likt, litt originalt, og stilig.

Men byrjar å gå tom for idear eigentleg.

Har vore inne på tanken å tove små eple til å henge på pakkebanda, men det kan hende det blir for tidkrevande.

Lurer så frykteleg på korleis vi skal pakke inn julegåvene...

Til no har eg tre alternativ:

1. Silkepapir og cellofan

2. Kvite malte esker med silkeband (el.)

3. Stilig nissepapir frå Panduro med papirband

Vanskeleg å velge...

Skal lage til-og-frå-lappane sjølv, men veit ikkje korleis dei skal vere enno. Det avhenger litt av innpakning, sjølvsagt. Esker hadde vore ein bra ting, men kor får eg tak i det, mon tro?

I fjor vart det kvitt papir og raud og kvit tvinna ulltråd med heimesydde raude hjerter på. Året før brukte eg gråpapir og hyssing, og året før det igjen var det tapet som var tingen, trur eg. Og FØR det igjen pakka eg inn i vanleg papir med hjerte-cellofan utanpå.

Dersom nokon har gode idear er det berre å skrike ut!

Tips

Endret av ¤Ronja¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Eigne ønsker:

¤ smykker

¤ Jasper Conran middagstallerkar

¤ biffknivar i Ramona Hardangerbestikk

¤ gryteklutar i silikon

¤ barnesangbok, andre barnebøker og vanlege bøker

¤ aromaterapi og fotpleie

¤ utstyr til knotten:

- klede

- dyne

- sengetøy

- ?

Endret av ¤Ronja¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ide til innpakking av julegaver, men jeg er redd den passer bedre til venninner/mor enn til lillebror...

Jeg skal pakke inn i hvit duk/kjøkkenhåndkle som jeg har dekorert med julemotiver. Slik blir innpakningen også en liten gave - julekjøkkenhåndkle eller en liten juleduk/brikke. Størrelsen på duken varierer jo litt med størrelsen på gaven... Tenker å ikke dekorere dukene så mye, men mer "enkelt og smakfullt". Det er jo mange måter å variere denne ideen på.. så om du kommer på lure variasjoner, må du gjerne si fra til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Fint tips Ninen, men ikkje noko for oss, trur eg... Men noterer det i bakhovudet! ;)

Endret av ¤Ronja¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den juleboken så fin ut! Vet du om den er til å skrive om kun en jul eller om flere års julefeiring? (Det er litt avgjørende for hvilket år jeg kjøper den. Hvis den er for bare ett år, så er det kanskje greit å spare den til et litt spesielt år...)

Når det gjelder gaveinnpakning, så har jeg flere ideer, men jeg pleier ofte å pakke inn på forskjelig måte til hver person. Derfor vet jeg ikke om mine ideer er så anvendelige til en "generell julegave"... Et av mine mer "generelle forslag" er å pakke inn i en skoeske, og så bruke skolisse som bånd på gaven. Men det spørs jo om det er pent nok. Det passer kanskje bedre til bursdaggave i uformell bursdag...

Hva er forresten "panel" når det er snakk om hjemmelagde kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Den juleboken så fin ut! Vet du om den er til å skrive om kun en jul eller om flere års julefeiring? (Det er litt avgjørende for hvilket år jeg kjøper den. Hvis den er for bare ett år, så er det kanskje greit å spare den til et litt spesielt år...)

Når det gjelder gaveinnpakning, så har jeg flere ideer, men jeg pleier ofte å pakke inn på forskjelig måte til hver person. Derfor vet jeg ikke om mine ideer er så anvendelige til en "generell julegave"... Et av mine mer "generelle forslag" er å pakke inn i en skoeske, og så bruke skolisse som bånd på gaven. Men det spørs jo om det er pent nok. Det passer kanskje bedre til bursdaggave i uformell bursdag...

Hva er forresten "panel" når det er snakk om hjemmelagde kort?

Juleboka er for flere år. Eg trur ikkje eg skal kjøpe den, men la meg inspirere av noko som står i den. Har mi eiga, heimelaga julebok eg. :)

Dersom eg får tak i skoesker, trur eg kanskje eg skal gå for det i innpakning. Har tenkt å måle eskene kvite, eller noko, og ha fint band på. Om det blir for simpelt, kjem eg til å kjøpe einsfarga papir og kle eskene med.

Panel i kortsamanheng er lag med papir. :)

Endret av ¤Ronja¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Ronja¤
Bare så vidt innom og titter litt, her må jeg bruke mer tid.

Vil bare si at jeg er imponert over juleboka di!

Thank u!

Er så deilig å samle alt på ein plass, syns eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...