Gå til innhold

Å jul med din glede

Gjest ¤Ronja¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant en fin butikk i Oslo som heter Granit (minner om en blanding av Åhlens og Ordning & reda), og der hadde de masse fint! Kjøpte bl.a. kjøleskapspoesi der til ei venninne. Det er svenske ord, men det gjør ingenting sidn kjæresten hennes er svensk. ;)

Og den kostet bare 39 kr. De norske koster ca. 250...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Fant en fin butikk i Oslo som heter Granit (minner om en blanding av Åhlens og Ordning & reda), og der hadde de masse fint! Kjøpte bl.a. kjøleskapspoesi der til ei venninne. Det er svenske ord, men det gjør ingenting sidn kjæresten hennes er svensk. ;)

Og den kostet bare 39 kr. De norske koster ca. 250...

Fin butikk! Synd eg ikkje bur i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei niese på 7,5 år, og jeg finner gaver til henne hele tiden!

Hva har du lyst til å gi?

Jeg liker å gi fine klær, for de får så utrolig mye leker. Av leker så liker min niese små leker, som Polly Pocket og Brazz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, så noe artig i en butikk: der pakket de gavene inn, med en kjærlighet i båndet, ganske dekorativt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Ronja¤
Forresten, så noe artig i en butikk: der pakket de gavene inn, med en kjærlighet i båndet, ganske dekorativt! :)

Stilig!

*notere*

Dei er fine dei polkastengene, syns eg!

Takk for kusine-tips, forresten. Vanskeleg det der. *tenke meir*

No har vi bestilt kamera til svigermors 50-årsdag! Ho har bursdag 3. juledag, så det er jule-relevant, syns eg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt både kjærligheter og drops på Kremmerhuset, men problemet er at de smaker så godt! :ler: Så jeg vet ikke om de holder til jul. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Jeg har kjøpt både kjærligheter og drops på Kremmerhuset, men problemet er at de smaker så godt! :ler: Så jeg vet ikke om de holder til jul. ;)

Kjenner til det der problemet gitt! :ler:

Kamera høres ut som en flott gave! Og absolutt julerelevant  :Nikke:  Det kan ofte være en utfordring å finne to gaver til samme person så tett.. (Kjenner til problemet)

I år er det greit då, pga. bryllupsalbumet vi skal gi i julegåve, men ellers er det vaaanskeleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamera høres ut som en flott gave! Og absolutt julerelevant :Nikke: Det kan ofte være en utfordring å finne to gaver til samme person så tett.. (Kjenner til problemet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Julegåver:

¤Mannen: Brann-drakt

¤Søs: globetrotterslogbook + stetoskop

+ mini-scrappealbum frå bryllup som forlovartakk (bilder mottatt)

¤Pappa og stemor: Heimelaga scrappe-album frå bryllupet (bilder mottatt og album innkjøpt)

¤Svigerforeldre: Heimelaga scrappe-album frå bryllupet (bilder mottatt og album innkjøpt)

¤Svigerbesteforeldre: Heimelaga scrappe-album frå bryllupet (bilder mottattog album innkjøpt)

¤Svigerinne og mann: Korg med "utstyr" til romantisk middag: ei flaske god vin, kokeboka Basic, lys og serviettar

¤Store kusiner: vin/gåvekort på bøker eller musikk?

¤Venninner x9: mini-scrappealbum frå utdrikningslaget (scrappe og bestille bilder i desember)

¤Venninne H: mini-scrappealbum frå bryllup (bilder mottatt)

Ferdig kjøpt/laga:

¤Mamma: Heimelaga scrappe-album frå bryllupet

¤Svoger og frue: Turkis godis- og chips-skål frå Ting + mini-scrappealbum frå bryllup som forlovartakk (bilder mottatt)

¤Vesle nevø: elektrisk bilbane

¤Familien søt:xxxxxxxx

¤Vesle kusine:Prinsessens kokebok

Bursdagar før og etter jul:

Svigermor - Forstørra familiebilde på lerret

Pappa - korg med pappa-godsaker oppi:

Ei flaske god vin eller konjakk, sigarar, eitt blad eller to, noe godt krydder og denslags og globetrotterslogbook

Svigerinne A: kjøleskaps-poesi + ?

Endret av ¤Ronja¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Ronja¤

Vart dårleg med juleverkstad i helga. Blir nok ikkje tid til det før desember, trur eg. Men kan ta litt og litt etterkvart då. Fekk kjøpt ei julegåve på måndag, og idag mottok eg nokre bilder som skal lagast julegåve av. Kjekt.

Men lurar framleis på korleis eg skal pakke inn saker og ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på innpakningen... :klø:

Skal ta en tur på Ikea til uka og se om de har noen fine esker. :)

Jeg har MASSE julepapir, men likte idéen om hvitt papir og røde bånd. Det høres veldig pent ut. Men hva slags hvit papir skal man bruke? :klø: Noen idéer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Ronja¤

Har ikkje peiling lillesky. Trur det blir dårleg med innpaknings-tankar før desember på meg. Rekk nok ikkje noko julekort-laging før den tid heller, men det er heilt greit, har god tid etter eksamen!

I alle fall når det meste av julegåvene er i boks!

Skal prøve å begynne på bryllups-albuma til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hvordan var det du lagde de dørskiltene? Du skjønner :sjenert: jeg har kjøpt både ramme og bokstaver nå... Skal bokstavene bak glasset liksom? :klø:

Kjøpte den nesten-riktige Finlir-ramma på Ikea, men det var platikk... Men jeg kjøpte en fin på Åhlens, nesten som den-ordentlig Finlir-ramma. Også fant jeg noen fine bokstaver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Eg festa bokstavane utanpå glasset, men det er vel ein smaks-sak, tenker eg...

Fekk bryllaupsbilder i dag, så når overskotet kjem tilbake, skal eg sette igang med julealbums-laging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...