Lib Skrevet 1. mai 2007 #581 Del Skrevet 1. mai 2007 Oi... nytt navn ! Mer skal det ikke til for å forvirre meg Følger med deg videre vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #582 Del Skrevet 2. mai 2007 Men jeg skal butte navn tilbake, ble bare rot dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #583 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) I dag handlet jeg bikini på nett for første gang. Rosa bikinitruse http://www.ellos.no/images/products/normal...lls_0922136.jpg Rosa halternecktrøye http://www.ellos.no/images/products/normal...lls_0922133.jpg Den rosa bikinitoppen var de utsolgt for, så det ble sort bikinitopp http://www.ellos.no/images/products/normal...lls_0959816.jpg og matchende bikinitruse. Jeg pleier å handle årets bikini på LaLina, men i år vill jeg ha noen ekstra. Desutten har jeg minst seks bikinier fra LaLina som jeg fortsatt kan bruke, og mange fra H&M. Tror egentlig ikke jeg trenger bikini men det er gøy å ha. Endret 2. mai 2007 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #584 Del Skrevet 4. mai 2007 I dag handlet jeg et par røde pumps med åpen tå fra Din sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. mai 2007 #585 Del Skrevet 7. mai 2007 Bikini må man ha! Den var tøff den du kjøpte da.. Jeg finner ingen i år jeg Bikiniene fra H&M gir ikke nok støtte, det er jo bare knytebikinier med tynne tråder og de dekker minimalt. Var innom La Senza, men utvalget deres bestod av noen ekstremt tacky og harry bikinier, synes jeg da.. jeg kunne hvertfall aldri spradet rundt i en leopardmønstret bikini! Så nå er jeg rådvill.. aner ikke hvor jeg skal få tak i bikini jeg! :S Misunner deg som har et stort utvalg å velge i i sommer:) men nå må jeg tilbake til eksamenslesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #586 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Det begynner å bli en stund siden jeg skrev siste innlegg her nå, men jeg har vært opptatt med eksamen og arbeid i flere uker. Men jeg har da rukket litt shopping i det siste sort linbuksesorte pumps med åpen sko fra Biancosorte pensko med gull detaljer fra Biancohvit penbukse fra vero modadreambox til tv.enbeige sandaler fra Don donna beige omslagssbluserød bikini fra Lalinahttp://www.bianco.com/uploads/src/350x330/75261-10.gif http://www.bianco.com/uploads/src/350x330/7052325-10.gif På torsdag reiser jeg til Bangkok, før den tid skal jeg gjøre et par innkjøp av desinfiserende håndsåpe, Mygga, pyrisept, bomull og plaster. I morgen har jeg bestilt meg time til manikyr slik at jeg får et nytt sett med støpenegler med fransk manikyr, og på onsdag skal jeg ta pedikyr slik at føttene mine holder seg myke og fine Endret 21. mai 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. mai 2007 #587 Del Skrevet 21. mai 2007 De sorte pumpsene var kjempestilige! Kunne tenkt meg de selv.. Hvor mye koster en pedikyr? Har litt lyst selv, men har ikke akkurat veldig mye penger for tiden Kan tenke meg at du er spent før reisen ja.. misunner deg litt Håper du får en kjempetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #588 Del Skrevet 21. mai 2007 Det begynner å bli en stund siden jeg skrev siste innlegg her nå, men jeg har vært opptatt med eksamen og arbeid i flere uker. Men jeg har da rukket litt shopping i det siste sort linbuksesorte pumps med åpen sko fra Biancosorte pensko med gull detaljer fra Biancohvit penbukse fra vero modadreambox til tv.enbeige sandaler fra Don donna beige omslagssbluserød bikini fra Lalinahttp://www.bianco.com/uploads/src/350x330/75261-10.gif http://www.bianco.com/uploads/src/350x330/7052325-10.gif På torsdag reiser jeg til Bangkok, før den tid skal jeg gjøre et par innkjøp av desinfiserende håndsåpe, Mygga, pyrisept, bomull og plaster. I morgen har jeg bestilt meg time til manikyr slik at jeg får et nytt sett med støpenegler med fransk manikyr, og på onsdag skal jeg ta pedikyr slik at føttene mine holder seg myke og fine Sist betalte jeg 550 kr hos Grunnerløkka spa, men de gjorde en veldig drålig jobb. De fleste tar mellom 500 og 600 kr. Jeg har funnet ut jeg like så godt venter til jeg ankommer Thailnd med å ta pedikyr, der nede koster det nesten ingenting. Men siden jeg har støpenegler så skal jeg ta manikyr her før jeg reiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 7. juni 2007 #589 Del Skrevet 7. juni 2007 Husker ikke hvor lenge du skulle være, men nå er jeg spent på å høre hvordan du har hatt det i Thailand :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. juni 2007 #590 Del Skrevet 7. juni 2007 helt enig veldig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 20. juli 2007 #591 Del Skrevet 20. juli 2007 *henter opp* Hvordan går det med deg? Hvordan har du hatt det i Thailand? Hva har du shoppet i det siste?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #592 Del Skrevet 4. august 2007 *henter opp* Hvordan går det med deg? Hvordan har du hatt det i Thailand? Hva har du shoppet i det siste?? Hei Thailand var veldig fint, jeg har ikke orket å skrive så mye om det i det siste fordi jeg ble separert eller hva man skal kalle det. Ting er komplisert for å si det slik. Jeg shopper lite pga dårlig økonomi, men fikk med meg 15 par sko fra Thailand. Jrg lover å komme sterkere tilbake når ting er litt i orden Kos klemme alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 4. august 2007 #593 Del Skrevet 4. august 2007 Koselig å høre fra deg igjen! Håper alt går bra med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. august 2007 #594 Del Skrevet 4. august 2007 Håper det går bra med deg, jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. august 2007 #595 Del Skrevet 4. august 2007 Godt å høre fra deg, selv om det ikke var gode nyheter du hadde. Har lurt på om det hadde skjedd noe. Ha det så godt du kan i tiden fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. august 2007 #596 Del Skrevet 4. august 2007 Stooooor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. august 2007 #597 Del Skrevet 4. august 2007 Du kommer sterkere tilbake når du føler for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. august 2007 #598 Del Skrevet 5. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #599 Del Skrevet 8. august 2007 Hei alle sammen Ting går ikke så bra for meg, jeg er på leilighetsjakt og snart kan jeg vell begyne å shoppe noen ting den leiligheten jeg skal finne meg en vakker dag. Min mann var utro mot meg, og det er derfor dette skjer. Jeg savner mitt ordinære liv og liker han selvsagt fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. august 2007 #600 Del Skrevet 8. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå