Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Å, det ser så gøy ut! Har hatt planer om å ta med dattera mi på det i flere år.

Har enda ikke kommet så langt... :sjenert:

Ja det er et utrolig fint show. Jeg var der med en venninne og dattera hennes på fem år. Dattera var helt vill, i år var tema prinsesser. Hun satt på fanget mitt og sa ikke noe annet enn "oi så du det" Var utrolig morsomt, så dette skal jeg gjøre igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite shopping for tiden, alt for mange regninger om dagen. Men jeg kommer nok sterkere tilbake. Tror jeg skal innvestere i et par spinningsko :sjenert: , men vet ikke helt om det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er  et utrolig fint show. Jeg var der med en venninne og dattera hennes på fem år. Dattera var helt vill, i år var tema prinsesser. Hun satt på fanget mitt og sa ikke noe annet enn "oi så du det" Var utrolig morsomt, så dette skal jeg gjøre igjen  :)

Så koselig! :)

Lite shopping for tiden, alt for mange regninger om dagen. Men jeg kommer nok sterkere tilbake.

Er ikke så sprekt på shopping-siden hos meg heller for tiden. Synes jeg har vært ganske fornuftig i januar måned.

Denne tiden på året er det utrolig mye regninger i vente... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i dag fikk jeg en pakke fra Laredoute som jeg handlet på vintersalg.

Grønn genser med v-hals. Utrolig myk og deilig å ha på. Men den må håndvaskes. Beholdes og er kjempe fornøyd.

Cardigan i omslagsmodell også myk å ha på. Liker den godt.

Sort topp som satt som et skudd.

Sort t-skjorte god å ha på trening.

Også kjøpte jeg en sort pologenser på Hennes i dag til 44 kr :ler: Var på 70 prosent.

Syntes jeg er veldig flink og økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den cardiganen jeg. Fått helt dilla på cardiganer :)

Jeg har også dilla på cardiganer, særlig de med omslag. De er så utrolig andvendlige.

Dagens shopping var et par brune støvletter på Din sko. Salg så de kostet bare 200 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens innkjøp:

Leppomade fra Md

Renseskum fra Decelor :)

Og jeg tok manikyr og steambadstu i dag. Trente en time spinning, spiste en kyllingsalat på Lille kalori og ruslet rett til en negledesigner. For en deilig avslappende fredag.

God helg folkens :vinke:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens innkjøp:

Leppomade fra Md

Renseskum fra Decelor :)

Og jeg tok manikyr og steambadstu i dag. Trente en time spinning, spiste en kyllingsalat på Lille kalori og ruslet rett til en negledesigner. For en deilig avslappende fredag.

God helg folkens  :vinke:

Wow, det hørtes ut som en skikkelig luksusdag!

Ha en fin søndag - skal du teste pulsklokken i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det hørtes ut som en skikkelig luksusdag!

Ha en fin søndag - skal du teste pulsklokken i dag?

Jeg testet pulsklokken, og har nå funnet min puls for min type trening. Kjempe gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag handlet jeg en Juicy couture veloure dress. Finner ikke bilde av den på nett, men jakken er mørke blå og grå med orange skrift på hetten med Juicy. Buksen er mørk blå med juicy i orange på buksekanten. Den er kjempe myk og bløt og noe av det beste å ha på seg :) Men den var egentlig altfor dyr, nå må jeg nok være litt økonomisk noen uker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hørtes fin ut! Hva måtte du betale?

Den er kjempe fin, jakka kostet 1799kr og buksa 1399kr. Det var på Strique og Miique. Men en totalpris på 3198 blir litt dyrt for en kosedress. :sjenert: Og i tilegg kjøpte jeg to stk bh-er på Lindex og en Woolfoord strømpebukse. Men kosedressen var helt klar verdt prisen :ler:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååå, wolfordstrømpebukser er helt herlige! Har de dem på Lindex? Jeg har noen gamle som jeg har hatt i flere år, holder seg fine ennå. Og så kjøpte jeg en i merinoull da jeg var i London nettopp, betalte ca 300 tror jeg. Vet du hva prisene ligger på her hjemme? Tror jeg må ha noen flere ser du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååååååå, wolfordstrømpebukser er helt herlige! Har de dem på Lindex? Jeg har noen gamle som jeg har hatt i flere år, holder seg fine ennå. Og så kjøpte jeg en i merinoull da jeg var i London nettopp, betalte ca 300 tror jeg. Vet du hva prisene ligger på her hjemme? Tror jeg må ha noen flere ser du....

Hei igjen

Jeg kjøpte ikke de strømpebuksene på Lindex, men på Bunes (en gammel undertøysbutikk på Gjøvik), mine svigerforeldre bor på den kanten. Jeg tror jeg betalte i underkant av 400 kr for den. De er utrolig gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempe fin, jakka kostet 1799kr og buksa 1399kr. Det var på Strique og Miique. Men en totalpris på 3198 blir litt dyrt for en kosedress.  :sjenert: Og i tilegg kjøpte jeg to stk bh-er på Lindex og en Woolfoord strømpebukse. Men kosedressen var helt klar verdt prisen  :ler:

Oh myy det var en dyr kosedress :sjenert: Jeg har en genser/jakke som kostet 1399 kr men det holder for min del, men nå har ikke jeg heltidsjobb heller da, så kan ikke ha de største utskeielsene..

Hvor ligger Strique og Miquue??? Aldri hørt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh myy det var en dyr kosedress  :sjenert:  Jeg har en genser/jakke som kostet 1399 kr men det holder for min del, men nå har ikke jeg heltidsjobb heller da, så kan ikke ha de største utskeielsene..

Hvor ligger Strique og Miquue??? Aldri hørt om :)

Hei :)

Strique & Mique ligger på CC kjøpesenter på Gjøvik. Jeg kan ta meg råd til slike ting noen ganger rett og slett fordi jeg tjener ok, og har en mann som tjener godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...