Gå til innhold

Nevrotiske notater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husmortips i min bok??!!? :sjokk:

Her har jeg drevet med huslige sysler i hele kveld, mens jeg har mumlet mellom sammenbitte tenner: Jeg er ingen husmor, jeg er ingen husmor, jeg er ingen husmor... :eeeh:

Mannen vet heldigvis hva som er godt for ham, så han har deltatt med liv og lyst. :fnise:

Men nå er drittjobben gjort, og vi har ganske blanke vinduer og rene gardiner på plass.

Skrevet

Gratulerer med rene gardiner og vinduer! :hoppe:

Og beklager på det dypeste skredet av husmortips - det var jeg som bynte. :sjenert:

(hvis vi ser bort fra din egen gardinskryting, da :nigo:).

Skrevet
Gratulerer med rene gardiner og vinduer! :hoppe:

Og beklager på det dypeste skredet av husmortips - det var jeg som bynte. :sjenert:

(hvis vi ser bort fra din egen gardinskryting, da :nigo:).

Det var ikke skryt, det var en klage fra dypet av min sjel. :sukk:

:filer:

Skrevet
Det var ikke skryt, det var en klage fra dypet av min sjel. :sukk:

:filer:

Du har selvsagt rett. :troest:

Jeg forvekslet bare det du skrev om gardiner med den dårlige samvittigheten det vekket i meg. :sjenert:

Skrevet
Du har selvsagt rett. :troest:

Jeg forvekslet bare det du skrev om gardiner med den dårlige samvittigheten det vekket i meg. :sjenert:

For å si det sånn, jeg har nærmest hatt mareritt om disse gardinfillene i et år, så jeg kan absolutt underskrive på at man kan få svart samvittighet av mindre. :ler:
Skrevet

Æsj, nå har jeg dårlig samvittighet fordi jeg ikke har pusset vinduer siden gudene vet når, og de nå er dekket av støv og kattepotespor...

*trekker for gardinene*

Skrevet

Flinka! :tommelsmil:

Jeg fikk endelig pusset vinduene for et par uker siden, halvannet år siden sist. I løpet av den tiden hadde det også vært stillaser utenfor hos oss og total oppussing av fasade, så man kan trygt si at vinduene var skitne. Det var ferdig i sommer. :sjenert:

Det ekleste var egentlig at vinduene var mer skitne på innsiden enn på utsiden. :sjenert:

:fnise:

Skrevet
Husmortips: Legg et stykke aluminiumsfolie i oppvask-kummen. Tapp i litt varmt vann. Tilsett et par ss vanlig koksalt. Legg kakegafler oppi. Vips - blankt sølv. Så enkelt at tilogmed slurveslumse jeg kan klare det. :nigo:

Dette skal jeg jammen prøve.

Jeg har ikke mer sølvtøy enn jeg skulle ha greid å pusse, men om dere aner hvor mye de som er 96 år har :dåne:

Skrevet
Dette skal jeg jammen prøve.

Jeg har ikke mer sølvtøy enn jeg skulle ha greid å pusse, men om dere aner hvor mye de som er 96 år har :dåne:

Har hatt lang tid å spare. :fnise:

Skrevet

Pusse sølvtøy? :grine: Det eneste verdifulle som finnes i mitt hjem, er en skuff full av sølvtøy. Og jeg har ikke pusset det på minst to år... :sjenert:

Skrevet

*ser på klokka*

*trommer med fingrene*

*surfer på London-sider*

*jobber pittelitt*

*ser på klokka igjen*

...

...

Jeg har visst bittelitt reisefeber. :sjenert:

Skrevet

Når skal du dra? :)

Jeg lager handleliste for helgen. Tenkte å handle mesteparten idag, men satser på å ta en tur på markedet imorgen etter grønnsaker og blomster.

Skrevet (endret)
*ser på klokka*

*trommer med fingrene*

*surfer på London-sider*

*jobber pittelitt*

*ser på klokka igjen*

...

...

Jeg har visst bittelitt reisefeber. :sjenert:

:hoppe:

Endret av Aricia
Skrevet
Når skal du dra? :)

Jeg lager handleliste for helgen. Tenkte å handle mesteparten idag, men satser på å ta en tur på markedet imorgen etter grønnsaker og blomster.

I morgen tidlig kl. 06.30, dvs. at vi må reise hjemmefra 05.15. :sprettoy:

Det høres så deilig ut å kunne rusle på markedet for å handle!

:hoppe:
:jepp::nigo:
Skrevet

Jeg skjønner godt at du har reisefeber, for det har også jeg,- på dine vegne :hoppe:

Skrevet
Jeg skjønner godt at du har reisefeber, for det har også jeg,- på dine vegne :hoppe:
Søte, snille DS! :klem:
Skrevet

Jeg skjønner godt at du har reisefeber! :strix:

Jeg satt forresten og så på et Rick Stein-program på BBC her om dagen, og da tenkte jeg på deg. :fnise:

Skrevet

God tur Nilma! :) Regner med at det ikke er nødvendig å be deg kose deg?

Skrevet

God tur. Kos deg masse (det vet jeg jo at du gjør) og jeg gleder meg masse til referat. :hoppe:

Skrevet

God tur. Jeg gleder meg også til referatet. Du skriver slik at selv jeg som ikke kan reise noe særlig selv, har følelsen av å ha vært på tur. :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...