Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var en spøk, da... ;)

Hihihi...skjønte det når jeg hadde tenkt meg litt om. Tror nok det ble for mye vin og julemat så hjernen var litt tilstoppet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en spøk, da... ;)

Hihihi...skjønte det når jeg hadde tenkt meg litt om. Tror nok det ble for mye vin og julemat så hjernen var litt tilstoppet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ærlig talt, det er da hele tre måneder siden sist jeg var i London. :jolie:

:fnise:

Hva? Hele tre måneder? Nei, det kan jeg ikke tro... :ler:

Jeg har forresten igjen innsett at jeg hater snø! Vel, i hvertfall dette våte, ekle slapset som daler ned ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sjikkeli dårlig husmor (ikke at det var noen bombe :fnise:). I dag må jeg/vi vaske vinduer og henge opp gardinene vi hentet på rens her om dagen, og jeg kjenner jeg blir rent aggressiv ved tanken. Jeg haterhaterhater virkelig slikt, særlig med tanke på at tre av gardinene har noe pokkers liftsystem som må tres opp igjen. :kjefte: Ikke kan jeg slikt, og ikke har jeg et fnugg av interesse for det, så jeg må jo ha vært sinnsyk i gjerningsøyeblikket da jeg kjøpte faenskapet. :grine:

(Dessuten var dessverre de eneste gardinene jeg likte skrekkelig dyre da vi anskaffet dem, så det er ikke et alternativ å kvitte seg med elendigheten, selv om jeg har mest lyst. :eeeh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: på Nilma.

Og gardinvask! :overrasket:

*setter opp nytt punkt på julelisten* :grine:

Har bare sånn passe store problemer jeg også, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor kort julelisten min er, burde jeg definitivt ikke klage. Såvidt jeg kommer på i farten har den tre punkter: 1. Fikse gardinelendighet. 2. Kjøpe julegaver. 3. Bake krumkaker, mest for kosens del.

:fnise: Vi reiser bort i julen, så alt annet får vi jo servert på sølvfat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor kort julelisten min er, burde jeg definitivt ikke klage. Såvidt jeg kommer på i farten har den tre punkter: 1. Fikse gardinelendighet. 2. Kjøpe julegaver. 3. Bake krumkaker, mest for kosens del.

:fnise: Vi reiser bort i julen, så alt annet får vi jo servert på sølvfat.

Noterer: "Pusse sølv". :filer:

Alle som vil bør klage litt! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsket meg IKKE sølv til bryllupet, mannen gjorde. OK, sa jeg: Da pusser du. -Jada, sa mannen.

Særlig. :eeeh: Jeg tør ikke engang bruke kakegaflene vi fikk av mannens morfar når svigers er her, så skjoldete er de. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, dette kunne jeg sagt mangt og meget om. :sjarmor:

Men ingen her i huset har altså ønsket seg sølv. Mht hvem som alikevel må pusse: ingen kommentar. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husmortips: Legg et stykke aluminiumsfolie i oppvask-kummen. Tapp i litt varmt vann. Tilsett et par ss vanlig koksalt. Legg kakegafler oppi. Vips - blankt sølv. Så enkelt at tilogmed slurveslumse jeg kan klare det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Husmortips: Legg et stykke aluminiumsfolie i oppvask-kummen. Tapp i litt varmt vann. Tilsett et par ss vanlig koksalt. Legg kakegafler oppi. Vips - blankt sølv. Så enkelt at tilogmed slurveslumse jeg kan klare det. :nigo:

Skal videreformidles til rett adresse. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så beklager jeg forsåvidt at jeg har omgjort Nilmaboken til et forum for sølvpuss kun på bakgrunn av en metafor.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpuss? Tror ikke jeg har noe sølv. Dvs, jeg fikk noen gamle arveskjeer av min far da jeg giftet meg, men de har så fin patina at de skal ikke pusses likevel... hihihi

Angående julevask, så reiser jeg også bort. Forøvrig hadde jeg nylig gjester og da vasket jeg, så da trenger jeg vel ikke vaske igjen før til neste år? :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forøvrig pyntet litt til jul idag. Jeg klarte nemlig å fange en stor grein misteltein som hadde ramlet ned, så den har jeg altså dekorert med de fine glassfuglene mine. Litt tidlig kanskje, men når skal jeg da ellers få brukt julepynten min? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...