Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Av og til skal det ikke mye til for å lyse opp en litt traurig novembermorgen: I morges fant jeg en uåpnet boks Darjeeling fra Mariage Frères innerst i skapet (ja, jeg har for mye te :sjenert:), så nå sitter jeg og koser meg med en kopp. :)

Edit: Fikset link, fikk ikke til å linke direkte til teen hos MF.

Det er ikke mulig å ha for mye te..... om man da ikke har 50 pakker Gul Lipton..... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gul Lipton har jeg nøyaktig null pakker av, jeg ville heller drukket te trukket på sokkene mine.

Har også null pakker av den..... Har jeg lyst på te og det er absolutt eneste utvalget så kan jeg drikke det... med melk og sukker. Men.... det er vel leeeeeeeenge siden det var eneste mulighet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til skal det ikke mye til for å lyse opp en litt traurig novembermorgen: I morges fant jeg en uåpnet boks Darjeeling fra Mariage Frères innerst i skapet (ja, jeg har for mye te :sjenert:), så nå sitter jeg og koser meg med en kopp. :)

Edit: Fikset link, fikk ikke til å linke direkte til teen hos MF.

Heldige deg! Mariage Frères er mitt yndlingstemerke. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og sulten. :sukk: Og jeg som har planlagt butikkrunde etterfulgt av middag med venninne. :sukk: Vil heller hjem på sofaen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: på Nilma.
:fnise: Du merket at jeg syntes sjikkeli synd på meg selv?

Det ble lite juleshopping (bare noen småting, og ripasso og juleøl til helgen :nigo:), men hyggelig middag med venninne. Vi prøvde ut en ny pastarestaurant/-kafé og var sånn midt på treet fornøyd. Ok mat, men ikke fantastisk, og litt bråkete lokaler. Typisk greit sted om man ikke gidder lage middag eller trenger en rask matbit før kino e.l., men ikke et sted man sitter for å kose seg i timesvis.

For et nydelig sted dere skal til! :overrasket: Jeg er dypt, dypt misunnelig.
:) Jeg gleder meg veldig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til alle reisebeskrivelsene, altså :hoppe:
:)

Det er sjikkeli synd på alle som må shoppe! :opplyser:

:fnise:

Sjåpping er sjikkeli sjempesjipt! :tunge1:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en uke til vi drar til London, og jeg har hverken pakkeliste eller flytskjema ennå. :bond:

Men det går nok bra, altså. Jeg har i hvert fall skaffet meg en hendig liten bok til å skrive ned alt vi trenger å huske av referansenumre og tidspunkter. Altså: Tidspunkter for flyavganger, tog, konsert og slikt, ikke for når vi skal gjøre ditt eller datt, ha kaffepause eller gå på do. :opplyser:

:fnise:

Dessuten skal jeg renskrive julegaveliste, med det jeg har av idéer, samt klesstørrelser til barna osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Du er jo så rutinert på reiser til London, så det er sikkert ingen krise om du ikke har det fargekodete skjemaet ferdig. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langpendler hun? :) Mye nytt som har skjedd her da? Ikke så mye nytt fra sjokoladeland. Har hatt en travel sommer og en rar høst, derfor har jeg forsvunnet litt ut av diskusjonen her.

Jeg har nettopp kost meg med julemat, pinnekjøtt med alt passende tilbehør (og passende portugisisk rød til, om noen lurer). Og tidligere på dagen har jeg smurt krinalefser, jummi. Har hatt besøk fra Norge, derav haugene med norsk tradisjonsmat. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...