Nilma Skrevet 19. november 2009 Forfatter #8921 Del Skrevet 19. november 2009 Idyllisk! ... og det ligger sånn til at det absolutt er gjennomførbart å spise lunsj hos en viss Mr. Stein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 19. november 2009 #8922 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg trodde for øvrig at noe av poenget med å få a-mennesket hjem var at han skulle få lagt meg til rimelig tid, men neida. Kanskje han har konvertert mens han var bortreist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. november 2009 Forfatter #8923 Del Skrevet 19. november 2009 Kanskje han har konvertert mens han var bortreist Tvilsomt. Han la seg 5 sekunder etter at jeg skrev forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. november 2009 #8924 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg trodde for øvrig at noe av poenget med å få a-mennesket hjem var at han skulle få lagt meg til rimelig tid, men neida. Du har fått et A-menneske som ikke virker. ... og det ligger sånn til at det absolutt er gjennomførbart å spise lunsj hos en viss Mr. Stein. Misunneliiiiiig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. november 2009 Forfatter #8925 Del Skrevet 20. november 2009 Du har fått et A-menneske som ikke virker. Misunneliiiiiig! Det er jo ikke sikkert det blir noe av, da, så jeg prøver å ikke ta helt av her. (Hvor godt jeg klarer det er en helt annen sak. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. november 2009 Forfatter #8926 Del Skrevet 20. november 2009 Ellers: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. november 2009 #8927 Del Skrevet 20. november 2009 Her er det helgrått og - fin dag å sulle rundt inne i. God fredag! <----Malabarespresso til Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 20. november 2009 #8928 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har skapet et lite A-menneske selv, dvs. hun våknet før 6 i morges, og ingen bestikkelser hjalp, så etterhvert måtte jeg stå opp. Men etter 1,5 timer takket hun for seg, og har snart sovet i to timer. Det er mer enn hva jeg har gjort, jeg har nemlig defekt sovehjerte. Men har du sett den nydelige himmelen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. november 2009 Forfatter #8929 Del Skrevet 20. november 2009 Her er det helgrått og - fin dag å sulle rundt inne i. God fredag! <----Malabarespresso til Nilma.Takk - akkurat det jeg trenger, jeg har bare drukket to kanner hittil i dag. *sitter 10 cm over stolen* Jeg har skapet et lite A-menneske selv, dvs. hun våknet før 6 i morges, og ingen bestikkelser hjalp, så etterhvert måtte jeg stå opp. Men etter 1,5 timer takket hun for seg, og har snart sovet i to timer. Det er mer enn hva jeg har gjort, jeg har nemlig defekt sovehjerte. Men har du sett den nydelige himmelen i dag? Jeg elsker denne årstiden, i hvert fall når været er som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. november 2009 #8930 Del Skrevet 20. november 2009 2 kanner Malabar + Cornwallplanlegging = hyperNimla på speed! *trykker forventningsfullt F5* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 20. november 2009 #8931 Del Skrevet 20. november 2009 Her er det et skikkelig grisevær i dag. Jeg må snart ut og jeg gruer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. november 2009 #8932 Del Skrevet 20. november 2009 Her er det et skikkelig grisevær i dag. Jeg må snart ut og jeg gruer meg Da er vi to - jeg sitter her fremdeles og hører på regnet på ruten utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. november 2009 Forfatter #8933 Del Skrevet 20. november 2009 2 kanner Malabar + Cornwallplanlegging = hyperNimla på speed! *trykker forventningsfullt F5* Du er jamen ikke langt fra sannheten! Her er det et skikkelig grisevær i dag. Jeg må snart ut og jeg gruer meg Da er vi to - jeg sitter her fremdeles og hører på regnet på ruten utenfor. Det høres nesten litt koselig ut - i hvert fall så lenge man ikke må ut i nevnte regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 20. november 2009 #8934 Del Skrevet 20. november 2009 ... og det ligger sånn til at det absolutt er gjennomførbart å spise lunsj hos en viss Mr. Stein. Og misunnelig. Gledesmisunnelig, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. november 2009 Forfatter #8935 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg fikk nettopp beskjed fra sjefen ang. ferie i mars: Kjør ivei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. november 2009 #8936 Del Skrevet 20. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. november 2009 Forfatter #8937 Del Skrevet 20. november 2009 Billetter bestilt og Excel-ark med tittelen "Vår i Cornwall" er opprettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 20. november 2009 #8938 Del Skrevet 20. november 2009 og Jeg er planleggingsimponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. november 2009 #8939 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Billetter bestilt og Excel-ark med tittelen "Vår i Cornwall" er opprettet. Vurderer å leie deg som planleggingskonsulent for neste ferietur altså... Endret 20. november 2009 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. november 2009 Forfatter #8940 Del Skrevet 20. november 2009 og Jeg er planleggingsimponert. Det er jo halve moroa. Vurderer å leie deg som planleggingskonsulent for neste ferietur altså... Leie meg? Jeg gjør det gjerne helt gratis. Pokker heller, jeg kunne sikkert betalt for å planlegge Englandstur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå