Nilma Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8881 Del Skrevet 18. november 2009 To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene. Sidene det er nachspiel kan jeg jo også komme med sitat fra en Rudberg-tekst: Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene Jeg synes Dark Stars dikt var mye finere. Dere snakker om portvin og blåmuggost! Vi gjør det selvsagt kun for å plage deg. Evt. for å få tankene over på noe annet enn RR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. november 2009 #8882 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg synes Dark Stars dikt var mye finere. Jeg hadde gjort klar sitat for å si akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. november 2009 #8883 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg synes Dark Stars dikt var mye finere. Jeg hadde gjort klar sitat for å si akkurat det samme. Jeg kan dikte mer, jeg Rune Rudberg liker soffa Mye bedre enn å dra i loffa Like flink han er å pumpe Der han ligger i bar rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 18. november 2009 #8884 Del Skrevet 18. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8885 Del Skrevet 18. november 2009 :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. november 2009 #8886 Del Skrevet 18. november 2009 hjelpeogtrøsteogbære! For noen herlig dikt, dark star. Du ruler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. november 2009 #8887 Del Skrevet 18. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8888 Del Skrevet 18. november 2009 Nå skal jeg ta en liten tur til byen og sulle litt i butikker. Forhåpentligvis blir jeg litt julegaveinspirert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. november 2009 #8889 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg kan dikte mer, jeg Rune Rudberg liker soffa Mye bedre enn å dra i loffa Like flink han er å pumpe Der han ligger i bar rumpe :hoho: Fantastisk! Håper du skaffet deg litt inspirasjon, Nilma. Selv eier jeg niks og nada av den sorten ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. november 2009 #8890 Del Skrevet 18. november 2009 Dere er ikke rett navla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. november 2009 #8891 Del Skrevet 18. november 2009 hjelpeogtrøsteogbære! For noen herlig dikt, dark star. Du ruler. Dark Star ruler Faktisk like godt som hun *uler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8892 Del Skrevet 18. november 2009 :hoho: Fantastisk! Håper du skaffet deg litt inspirasjon, Nilma. Selv eier jeg niks og nada av den sorten ennå.Nope, dårlig med inspirasjon, gitt. Ikke fant jeg kakeboks (!) og ikke ble jeg julegaveinspirert. Derimot fant jeg jordskokker, kastanjer, Thornton-konfekt og vanilje- og muskatbodylotion. Dark Star ruler Faktisk like godt som hun *uler Griseprat! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. november 2009 #8893 Del Skrevet 18. november 2009 Herlig med dikting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. november 2009 #8894 Del Skrevet 18. november 2009 Nå har jeg vasket munnen og fingrene og lover å holde opp med griseriet. Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. november 2009 #8895 Del Skrevet 18. november 2009 Nå har jeg vasket munnen og fingrene og lover å holde opp med griseriet. Kanskje Nei nei nei.. du må fortsette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. november 2009 #8896 Del Skrevet 18. november 2009 Dark Star er så stygg i munnen Nesten like stygg som hunden Grisepraten ramler ut Skulle nesten tro hun hadde tut Nå skal jeg slutte, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8897 Del Skrevet 18. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8898 Del Skrevet 18. november 2009 *ser House of Lords på tv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8899 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har vært litt matlei i det siste; jeg har laget middag hver dag, men ikke hatt ånden over meg til de store prosjektene. Nå føler jeg plutselig at det rykker litt i kokkeleringsnerven igjen, så jeg sitter og pønsker på meny til en seriøs lørdagsmiddag. Til forrett har jeg lyst på kamskjell. Ofte har vi en versjon jeg klekket ut inspirert av en restaurantmiddag, med juliennegrønnsaker og en enkel fløtesaus, og som mannen elsker, men jeg har lyst på noe litt friskere. Kanskje denne. Jeg har lyst på and til hovedrett, og jeg tenker på å prøve solbærsaus til. Det smakte jeg i England en gang, og det var utrolig godt. Kanskje halve, ovnsstekte minigulløye til? Aspargesbønner i en eller annen variant? Dessuten fant jeg fine jordskokker i dag, som jeg kunne tenke meg å få med på et eller annet vis, men jeg er ikke sikker på om de vil fungere sammen med solbær. Evt. er det jo ingen som sier at jeg ikke kan ha to forretter, f.eks. jordskokksuppe i tillegg til skjellene. Dessert: Sjokoladefondant. Jeg har vært litt lei det, men fikk plutselig lyst på det da jeg fant favorittoppskriften som jeg trodde jeg hadde mistet. Frukt/bær og is/krem til. Og kanskje litt ost før desserten? Jeg kom plutselig på at vi har membrillo som jeg kjøpte i Lyon, den begynner det vel å bli på tide å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8900 Del Skrevet 18. november 2009 Og så må jeg jo bruke kastanjene jeg kjøpte i dag! Kanskje denne eller denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå