Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene.

Sidene det er nachspiel kan jeg jo også komme med sitat fra en Rudberg-tekst:

Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene

:fnise:

:overrasket: Jeg synes Dark Stars dikt var mye finere.

Dere snakker om portvin og blåmuggost! :grine:

Vi gjør det selvsagt kun for å plage deg. :filer:

Evt. for å få tankene over på noe annet enn RR. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: Jeg synes Dark Stars dikt var mye finere.

Jeg hadde gjort klar sitat for å si akkurat det samme.

:hoho:

Jeg kan dikte mer, jeg :filer:

Rune Rudberg liker soffa

Mye bedre enn å dra i loffa

Like flink han er å pumpe

Der han ligger i bar rumpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan dikte mer, jeg :filer:

Rune Rudberg liker soffa

Mye bedre enn å dra i loffa

Like flink han er å pumpe

Der han ligger i bar rumpe

:hoho: :hoho:

Fantastisk! :tommelsmil:

Håper du skaffet deg litt inspirasjon, Nilma. Selv eier jeg niks og nada av den sorten ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: hjelpeogtrøsteogbære! :rulle:

For noen herlig dikt, dark star. Du ruler. :nigo:

Dark Star ruler

Faktisk like godt som hun *uler

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :hoho:

Fantastisk! :tommelsmil:

Håper du skaffet deg litt inspirasjon, Nilma. Selv eier jeg niks og nada av den sorten ennå.

Nope, dårlig med inspirasjon, gitt. :forvirret: Ikke fant jeg kakeboks (!) og ikke ble jeg julegaveinspirert.

Derimot fant jeg jordskokker, kastanjer, Thornton-konfekt og vanilje- og muskatbodylotion. :sjarmor:

Dark Star ruler

Faktisk like godt som hun *uler

:hoppe:

Griseprat! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dark Star er så stygg i munnen

Nesten like stygg som hunden

Grisepraten ramler ut

Skulle nesten tro hun hadde tut

Nå skal jeg slutte, altså :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært litt matlei i det siste; jeg har laget middag hver dag, men ikke hatt ånden over meg til de store prosjektene. Nå føler jeg plutselig at det rykker litt i kokkeleringsnerven igjen, så jeg sitter og pønsker på meny til en seriøs lørdagsmiddag. :)

Til forrett har jeg lyst på kamskjell. Ofte har vi en versjon jeg klekket ut inspirert av en restaurantmiddag, med juliennegrønnsaker og en enkel fløtesaus, og som mannen elsker, men jeg har lyst på noe litt friskere. Kanskje denne.

Jeg har lyst på and til hovedrett, og jeg tenker på å prøve solbærsaus til. Det smakte jeg i England en gang, og det var utrolig godt. Kanskje halve, ovnsstekte minigulløye til? Aspargesbønner i en eller annen variant? Dessuten fant jeg fine jordskokker i dag, som jeg kunne tenke meg å få med på et eller annet vis, men jeg er ikke sikker på om de vil fungere sammen med solbær. Evt. er det jo ingen som sier at jeg ikke kan ha to forretter, f.eks. jordskokksuppe i tillegg til skjellene.

Dessert: Sjokoladefondant. Jeg har vært litt lei det, men fikk plutselig lyst på det da jeg fant favorittoppskriften som jeg trodde jeg hadde mistet. Frukt/bær og is/krem til.

Og kanskje litt ost før desserten? Jeg kom plutselig på at vi har membrillo som jeg kjøpte i Lyon, den begynner det vel å bli på tide å spise. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...