Aricia Skrevet 17. november 2009 #8861 Del Skrevet 17. november 2009 Ey! Der var det jammen blitt party mens jeg postet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. november 2009 #8862 Del Skrevet 17. november 2009 Sjempebra dikt, Dark Star. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. november 2009 Forfatter #8863 Del Skrevet 17. november 2009 Siden dette erkvelden der Dark Star gjør det hun ikke kan skal jeg dikte til Nilma : Nilma er så Schempe grei Hun skal ikke legge seg A-mannen har reist av sted Derfor kan Nilma være med :hoppe: Fiiine diktet! :rødme: Jeg synes du er sjempeflink, jeg! Hva blir det til med denne festen, da? Jeg har dusjet og iført meg pysj, nå mangler jeg bare litt vin. :pysjamaspartysmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 17. november 2009 #8864 Del Skrevet 17. november 2009 Fiiine diktet! :rødme: Jeg synes du er sjempeflink, jeg! Jeg har dusjet og iført meg pysj, nå mangler jeg bare litt vin. :pysjamaspartysmiley: Hey, pysjamasparty. Natterangling (Litt synd at den ropesmileyen er sint, noen ganger trenger jeg en blid ropesmiley) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. november 2009 #8865 Del Skrevet 17. november 2009 Hvis vi kaller det neglisjé-party får vi sikkert mange flere treff i Nilmaboken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 17. november 2009 #8866 Del Skrevet 17. november 2009 Med Silkestrømper, høye hæler, blonder, lakk og lær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. november 2009 #8867 Del Skrevet 17. november 2009 Samt dyr champagne og sigaretter med lange munnstykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. november 2009 #8868 Del Skrevet 17. november 2009 Ooooooooooooo..... Synd, men jeg skal ta min neglisje og min fransk åpning og legge meg i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. november 2009 Forfatter #8869 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er ikke sikker på om jeg vil ha så mange treff. Og jeg har akkurat byttet ut pysjamasjakken med verdens styggeste t-skjorte, med denne logoen. Men om ikke champagne, så har jeg portvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 17. november 2009 #8870 Del Skrevet 17. november 2009 Gjestene er ikke som i gamle dager. Da måtte man gjøre døra høy og porten brei ved bruk av slike ord. Nå er her 1-en- stakkarslig gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. november 2009 #8871 Del Skrevet 17. november 2009 Pirrende t-skjorte, ja. Men portvin! Dere har fått meg sjikkeli portvinssyk i kveld, vi er jo virkelig inne i sesongen nå. Med marsipan og/eller mørk sjokolade til, eller litt tung, saftig kake med nøtter og tørket frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. november 2009 #8872 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg må definitivt kjøpe portvin..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. november 2009 #8873 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg må definitivt kjøpe portvin..... ....og trenger tips. Husk jeg er novise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. november 2009 Forfatter #8874 Del Skrevet 17. november 2009 Gjestene er ikke som i gamle dager. Da måtte man gjøre døra høy og porten brei ved bruk av slike ord. Nå er her 1-en- stakkarslig gjest Men dere er jo her, mye sjekkere en teite gjester! Pirrende t-skjorte, ja. Men portvin! Dere har fått meg sjikkeli portvinssyk i kveld, vi er jo virkelig inne i sesongen nå. Med marsipan og/eller mørk sjokolade til, eller litt tung, saftig kake med nøtter og tørket frukt. ... eller blåmuggost, som jeg glemte at jeg hadde, så den ligger i kjøleskapet og er iskald. Portvinen jeg drikker for øyeblikket er LBV fra Dow - impulskjøpt på taxfree og overraskende god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. november 2009 Forfatter #8875 Del Skrevet 17. november 2009 ....og trenger tips. Husk jeg er novise...Jeg er veldig glad i LBV-portvin, for eksempel denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. november 2009 #8876 Del Skrevet 18. november 2009 Nachspiel!!! Uff, ja - det er virkelig en ting jeg ønsker ugjort. Og var ikke skinnsofaen til og med blå? :klø: Eller var det ekstrautstyret som var blått, tro? Uansett... Jeg har fortrengt det meste, men lurer på om ekstrautstyret var blått. Jeg huske i alle fall at noen kreative sjeler mekket bilde av sofaen og la den ut på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. november 2009 #8877 Del Skrevet 18. november 2009 To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene. Sidene det er nachspiel kan jeg jo også komme med sitat fra en Rudberg-tekst: Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 18. november 2009 #8878 Del Skrevet 18. november 2009 Dere snakker om portvin og blåmuggost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. november 2009 #8879 Del Skrevet 18. november 2009 To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene. Sidene det er nachspiel kan jeg jo også komme med sitat fra en Rudberg-tekst: Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene Øser du av din kulturelle kompetanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 18. november 2009 #8880 Del Skrevet 18. november 2009 To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene. Sidene det er nachspiel kan jeg jo også komme med sitat fra en Rudberg-tekst: Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene Dette overså jeg! Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå