Nilma Skrevet 15. november 2009 Forfatter #8821 Del Skrevet 15. november 2009 Nå dufter det deilig av rogan josh her. Jeg hører på Richard Herrmann og prøver å kvinne meg opp til å kjevle nanbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 15. november 2009 #8822 Del Skrevet 15. november 2009 Nå dufter det deilig av rogan josh her. Jeg hører på Richard Herrmann og prøver å kvinne meg opp til å kjevle nanbrød. Å, det hørtes godt ut! Har du en god oppskrift på rogan josh å anbefale? Jeg har liksom ikke funnet en standard å bruke. Lykke til med kjevling, forresten - her skal det også snart settes igang med denslags aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. november 2009 Forfatter #8823 Del Skrevet 15. november 2009 *grusomt mett* :dåne: Men duverden så godt det var! Aricia, jeg bruker som regel Madhur Jaffreys oppskrift fra "Indian Cookery". Den er full av smak og deilig kremet uten at den blir for tung, og jeg synes nyansene kommer bedre frem enn versjonene med tomat i som jeg har smakt. Her er samme oppskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 15. november 2009 #8824 Del Skrevet 15. november 2009 Takk for oppskrift! Men da jeg åpnet lenken fikk jeg virusadvarsel om Trojan horse, altså - bare så du er advart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. november 2009 Forfatter #8825 Del Skrevet 15. november 2009 Ulp og gulp! Fikk ikke noe sånt jeg, men det hørtes jo skummelt ut. Men om du googler "Madhur Jaffrey" og "rogan josh" får du opp flere alternativer, blant annet denne, forhåpentligvis uten skumle virus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 15. november 2009 #8826 Del Skrevet 15. november 2009 Gikk det fint med nanbrødene, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. november 2009 Forfatter #8827 Del Skrevet 15. november 2009 Jada, brukte den oppskriften du vet fra Tine (uten garam masala, selvsagt ). Deigen er jo super å arbeide med, det er bare det at jeg hater kjevling av godt hjerte. Men det er bryet verdt, nå har vi fem nanbrød i fryseren, så nå blir det nok snart mer indisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 15. november 2009 #8828 Del Skrevet 15. november 2009 Den funker fint! Jeg bruker løkfrø i stedet. Tips: Tren opp mannen til å kjevle - så slipper du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. november 2009 Forfatter #8829 Del Skrevet 16. november 2009 Den funker fint! Jeg bruker løkfrø i stedet.Jeg også. Men neste gang lurer jeg på å ha noen i deigen i stedet for på toppen, det var løkfrø over hele spisebordet etter middagen i går. Tips: Tren opp mannen til å kjevle - så slipper du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. november 2009 #8830 Del Skrevet 16. november 2009 *noterer oppskrift* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. november 2009 #8831 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg blander løkfrøene i deigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. november 2009 Forfatter #8832 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg er litt trøtt og lei og småsur i dag, så jeg trøster meg med litt julemusikk og gleder meg til å høre denne live i desember: Bach Cantata 63 Endret 16. november 2009 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 16. november 2009 #8833 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er litt trøtt og lei og småsur i dag, så jeg trøster meg med litt julemusikk og gleder meg til å høre denne live i desember: http://www.youtube.com/watch?v=6q_N5QQ2RvM Nå var jeg spent på hvilken julemusikk, men får bare opp denne beskjeden The URL contained a malformed video ID. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. november 2009 Forfatter #8834 Del Skrevet 16. november 2009 Sånn går det når en teknisk idiot forsøker seg på fancy Youtube-link. Nå har jeg endret til en vanlig link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. november 2009 #8835 Del Skrevet 16. november 2009 Nå var jeg spent på hvilken julemusikk, men får bare opp denne beskjeden The URL contained a malformed video ID. Jeg fikk opp Rune Rudberg og Postmann Pat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. november 2009 Forfatter #8836 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg fikk opp Rune Rudberg og Postmann Pat. Sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. november 2009 #8837 Del Skrevet 16. november 2009 Sammen? Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 16. november 2009 #8838 Del Skrevet 16. november 2009 Sammen? Æsj, nå fikk jeg noen syke bilder i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. november 2009 Forfatter #8839 Del Skrevet 16. november 2009 Ikke godt å vite hva RR kunne finne på med stakkars Pat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 16. november 2009 #8840 Del Skrevet 16. november 2009 Ikke godt å vite hva RR kunne finne på med stakkars Pat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå