Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Ellers føler jeg meg sjikkeli lekker i dag: Snørrete, briller og null øyensminke pga. at jeg våknet med øynene gjenklistret av gugge i dag. :sprettoy: Dessuten har jeg hodepinen fra helvete. :grine:

I tillegg tror jeg den planlagte middagen med hjort (fersk, medbrakt vestfra) og rødvin i dag må gå ut. Ikke har jeg allverdens smakssans, og om hodepinen fortsetter er vel neppe rødvin noen god idé. :grine:

Jeg synes sjikkeli synd i meg selv i dag. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*suger til seg sympati*

:fnise: Jeg synes så synd i meg selv at det nesten er litt pinlig, kjenner jeg.

Kanskje du er blitt smittet av meg. :sjenert:

*Dronningen av selvmedlidenhet* :nigo:

Men altså, du har gjenklistrede øyne og voldsom hodepine og nedsatt almentilstand, og du er på JOBB? Og du må avlyse hjortemiddag med god vin?

Klart det er synd på deg! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du er blitt smittet av meg. :sjenert:

*Dronningen av selvmedlidenhet* :nigo:

Det ville vel ikke være så overraskende? :Hehe: Men jeg har absolutt ikke noe inntrykk av at du har for vane å velte deg i selvmedlidenhet, altså!

Men altså, du har gjenklistrede øyne og voldsom hodepine og nedsatt almentilstand, og du er på JOBB? Og du må avlyse hjortemiddag med god vin?

Klart det er synd på deg! :grine:

Sjempesynd på meg er det! :grine:

Men hadde jeg faktisk jobbet litt mer istedet for å henge på KG hadde jeg jo kunnet gå hjem tidligere. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde jeg faktisk jobbet litt mer istedet for å henge på KG hadde jeg jo kunnet gå hjem tidligere. :klaske:

Hjem for å henge på KG? :filer:

Same same. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet i ti timer, sløvet i sofaen hele dagen og fått servert (:dåne:) middag. Jeg føler meg noe sprekere, men svetter etter å ha gått fra stua til badet og tilbake, og har fremdeles knallrøde øyne som ser ut som noe fra en skrekkfilm.:haar: Imidlertid har hodepinen stort sett gått over, så jeg antar jeg overlever. Nå skal jeg ta en dusj og hinte om at jeg gjerne vil bli servert is og kaffe etterpå. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig deilig ut, og ikke minst særs passende, at du sover og hviler deg bare for å våkne til vekslende oppvartning. :nigo:

Er det feber som lager hodepinen? Håper du slipper endeløs hoste i hvert fall. :sukk: Fortsatt god bedring! :blomst:

Endret av Aricia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmf, der forsvant mannen ut for å skifte dekk før jeg rakk å bestille servering. Hva er nå det for slags behandling av sin selvmedlidende dødssyke kone? :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf, der forsvant mannen ut for å skifte dekk før jeg rakk å bestille servering. Hva er nå det for slags behandling av sin selvmedlidende dødssyke kone? :jolie:

Neineinei, dette utvikler seg i skrekkelig feil retning! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig deilig ut, og ikke minst særs passende, at du sover og hviler deg bare for å våkne til vekslende oppvartning. :nigo:

Er det feber som lager hodepinen? Håper du slipper endeløs hoste i hvert fall. :sukk: Fortsatt god bedring! :blomst:

Oppvarteren har som sagt stukket av, så jeg må nok vente på oppvartning, evt. lage kaffen selv. :sukk:

:fnise:

Vet ikke om jeg har feber, batteriet i termometeret er kaputt. Jeg er litt varm, men ikke fryktelig. Lite hoste, heldigvis, det er noe av det verste jeg vet, så jeg misunner deg ikke. God bedring til deg også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nextlife

Håper det går bedre med deg, og at du får nødvendig oppvartning og pleie :troest:

- Og Cognac :hoppe:

Siden jeg for tiden er i en mildt sagt rævvamodus er ukas høydepunkt lørdag. Da hiver jeg innpå litt ekstra med magesårmedisin og drikker både kaffe og Cognac, og konstaterer at livet er slett ikke verst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...