Skravla Skrevet 6. august 2009 #8201 Del Skrevet 6. august 2009 Hadde dere isbiter med på den pikknikken, pbel? Så det er PS som har laget artikkelen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2009 #8202 Del Skrevet 6. august 2009 Eller kanskje heller inspirert til den..... Tviler på at PS har et så dårlig språk som artiklene på KG vanligvis har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. august 2009 #8203 Del Skrevet 6. august 2009 Eller kanskje heller inspirert til den..... Tviler på at PS har et så dårlig språk som artiklene på KG vanligvis har. Nei, det er sant, bra at du trakk tilbake den besjyllningen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2009 #8204 Del Skrevet 6. august 2009 Nei, det er sant, bra at du trakk tilbake den besjyllningen.... Så feilskrivingen med en gang gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. august 2009 Forfatter #8205 Del Skrevet 7. august 2009 Det er ikke alle som skjønner oss nevrotikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 7. august 2009 #8206 Del Skrevet 7. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 7. august 2009 #8207 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har også opplevd flere ganger, ikke minst her på forumet, at detaljorienterte planleggere visstnok kan provosere de impulsive inntil bristepunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. august 2009 Forfatter #8208 Del Skrevet 7. august 2009 Ja, enkelte virket rett og slett provosert. Merkelige greier. :klø: Mulig jeg uttrykte meg uklart, eller at jeg virker usedvanlig tungnem, men jeg trodde jeg gjorde det ganske klart at a) jeg vet at man kan etterbestille på reisedagen og b) å kjøre innom flyplassen er en veldig liten omvei. Denne Ellinor var veldig oppsatt på å banke inn i hodet mitt at det ikke er nødvendig å ordne det på forhånd. Jeg er klar over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 7. august 2009 #8209 Del Skrevet 7. august 2009 Og når du i tillegg var så ustrategisk å kalle deg selv for nevrotiker, så de vel for seg noe litt annet og mer hjelpeløst enn du mente, virket det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. august 2009 Forfatter #8210 Del Skrevet 7. august 2009 Jepp, jeg burde nok ha skjønt at nevrotiker-tittelen er mer egnet for intern bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. august 2009 Forfatter #8211 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg fikk telefon fra meget oppspilt mann som akkurat har funnet ut at det skal være noe Champions League-greier (kvalifisering?) mens vi er i Firenze. Kanskje ikke det jeg har mest lyst til, men det kolliderer ikke med noe annet, og mannen ga tross alt avkall på interessant kamp for å gå på konsert sist vi var i London, så det er ham vel unt. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. august 2009 #8212 Del Skrevet 7. august 2009 til både det ene og det andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. august 2009 Forfatter #8213 Del Skrevet 8. august 2009 I dag skulle vi sykle oss en tur, men underveis ble vi overrasket av regnvær. Ikke så deilig mens det sto på, men det føltes ekstra godt å slenge seg på sofaen for å slappe av etterpå. Nå putrer fyll til gulrotbaklava på ovnen her. Jeg er spent på hvordan det blir, særlig siden mesteparten av dillplanten jeg skulle bruke hadde dødd, men det lukter i hvert fall godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. august 2009 Forfatter #8214 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som føler seg kallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. august 2009 #8215 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som føler seg kallet? NEI TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. august 2009 #8216 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som føler seg kallet? For å si det sånn: HVA lette du etter da du fant denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. august 2009 Forfatter #8217 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg fant linken på et engelsk forum. Jeg tror ikke akkurat jeg er gudinnemateriale, så jeg hadde ikke kommet på å søke etter den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. august 2009 Forfatter #8218 Del Skrevet 8. august 2009 Forresten kan jeg meddele at gulrotbaklava var utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. august 2009 #8219 Del Skrevet 8. august 2009 Nå må du ikke være beskjeden her: Du er da vitterligen Supreme Domestic Goddess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. august 2009 #8220 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Forresten kan jeg meddele at gulrotbaklava var utrolig godt! Så bra! Det skal jeg huske, jeg merket meg jo også oppskriften, og har samtidig blitt totalt filohektet. Si fra hvis du trenger tips til bruk av eventuell tiloversbleven deig, forresten. Endret 8. august 2009 av Aricia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå