Nilma Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #8121 Del Skrevet 25. juli 2009 Vi super prosecco og nyter finværet - livet er ganske godt akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. juli 2009 #8122 Del Skrevet 25. juli 2009 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 25. juli 2009 #8123 Del Skrevet 25. juli 2009 Det høres ikke dumt ut. Sitter dere inne? Det er jo skumle måker i området der hvor dere bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #8124 Del Skrevet 25. juli 2009 Nå sitter vi inne, men jeg satt ute til klokken nærmet seg 21.30. Og jeg så ikke en eneste måke, derimot noen gigantiske fluer. Men nå er jo jeg uansett såpass sær at jeg liker måker, da. Tidligere i kveld gikk vi tur oppi lia her, det var så deilig og varmt, men så lummert at det nesten var tungt å puste. Nå begynner det heldigvis å bli levelig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. juli 2009 #8125 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Men nå er jo jeg uansett såpass sær at jeg liker måker, da. Ja, det kan man jo forstå. Måker er jo langt mer sjarmerende enn f.eks sommerfugler. Endret 25. juli 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #8126 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, det kan man jo forstå. Måker er jo langt mer sjarmerende enn f.eks sommerfugler. Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 25. juli 2009 #8127 Del Skrevet 25. juli 2009 Du synes vel disse er små og nusselige, også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #8128 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja? :klø: Men helt sant, jeg synes faktisk måker er flotte, jeg, og jeg synes folk her i byen overdriver noe grusomt mht. måkenevroser. Mulig jeg bare har vært heldig som aldri har hatt noen skremmende nær-måke-opplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 25. juli 2009 #8129 Del Skrevet 25. juli 2009 Med hund har man mange skremmende måkeopplevelser hver vår. Han synes det nemlig er spennende å forsøke å få tak i de små, grå nøstene, til foreldrenes store skrekk. Sist uke var vi på tur ved hovedveien borte i ditt område, og da jeg så to-tre små grå lenger framme, turte jeg ikke annet enn å snu, for foreldrene satt på en lyspåle og gjorde livet surt for forbipasserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. juli 2009 #8130 Del Skrevet 25. juli 2009 Vi super prosecco og nyter finværet - livet er ganske godt akkurat nå. Nå sitter vi inne, men jeg satt ute til klokken nærmet seg 21.30. Og jeg så ikke en eneste måke, derimot noen gigantiske fluer. Du er sikker på det? Hvor mye prosecco har det egentlig gått med i kveld? Fortsett å nyte sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #8131 Del Skrevet 26. juli 2009 Med hund har man mange skremmende måkeopplevelser hver vår. Han synes det nemlig er spennende å forsøke å få tak i de små, grå nøstene, til foreldrenes store skrekk. Sist uke var vi på tur ved hovedveien borte i ditt område, og da jeg så to-tre små grå lenger framme, turte jeg ikke annet enn å snu, for foreldrene satt på en lyspåle og gjorde livet surt for forbipasserende. Sjikkeli æksjen med Keiser på tur, skjønner jeg! Du er sikker på det? Hvor mye prosecco har det egentlig gått med i kveld? Nå er det jo ikke jeg som er enklest å sjenke heromkring, da. Fortsett å nyte sommeren! Takk, det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. juli 2009 #8132 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har noen ekle måsehistorier på lur, bare så dere vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #8133 Del Skrevet 27. juli 2009 "I kveld skal jeg legge meg tidlig", tenkte jeg da jeg karret meg ut av sengen kl. 06.30 i dag (for å GÅ til jobb). Særlig. I stedet sov jeg en god lur i solen på verandaen, og nå har jeg begynt å lage flytskjema for ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 27. juli 2009 #8134 Del Skrevet 27. juli 2009 Rangling! Og flytskjema! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #8135 Del Skrevet 27. juli 2009 Og hva skal den fnisingen der bety, om jeg tør spørre? Det er ikke verre enn at jeg selv skjønner at det er litt sært. Imidlertid har jeg tro på at dette blir et meget nyttig dokument; jeg prøver nemlig å legge inn referansenumre, adresser osv., sånn at vi har all viktig informasjon samlet på ett ark. *praktisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 27. juli 2009 #8136 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg tror deg, jeg tror deg! Selv er jeg ikke sær overhodet, som kjent. Men hva skjer hvis mannen din (eller du selv! ) plutselig får lyst til å være impulsive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 27. juli 2009 #8137 Del Skrevet 27. juli 2009 ... jeg innser plutselig nå at den siste der slår grusomt tilbake på meg selv. *plukker opp steinene og tusler stille tilbake til glasshuset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #8138 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg tror deg, jeg tror deg! Selv er jeg ikke sær overhodet, som kjent. Akkurat. Men hva skjer hvis mannen din (eller du selv! ) plutselig får lyst til å være impulsive?Du tror vel på julenissen også, du? Det har faktisk hendt at vi har ombestemt oss eller funnet på noe helt utenom planen. (Selv om jeg ikke kommer på noen gode eksempler i farten. ) Og mannen er jo omtrent like nevrotisk som meg, jeg tror faktisk det var han som opprinnelig innførte flytskjemaene. Men på denne turen har vi planlagt en del som ikke er så lett å endre, blant annet har vi bestilt billetter på et par museer for å slippe timesvis i kø, og vi har bestilte en rundtur i Toscana (med innlagt lunsj og vinsmaking på vingård ). Da vil jeg jo nesten si at timeplan er en selvfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #8139 Del Skrevet 27. juli 2009 ... jeg innser plutselig nå at den siste der slår grusomt tilbake på meg selv. *plukker opp steinene og tusler stille tilbake til glasshuset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #8140 Del Skrevet 27. juli 2009 Og bare for å presisere, det er ikke sånn at hvert minutt på dagen er planlagt, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå