Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres ikke dumt ut. :) Sitter dere inne? Det er jo skumle måker i området der hvor dere bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter vi inne, men jeg satt ute til klokken nærmet seg 21.30. Og jeg så ikke en eneste måke, derimot noen gigantiske fluer. :overrasket: Men nå er jo jeg uansett såpass sær at jeg liker måker, da. :nigo:

Tidligere i kveld gikk vi tur oppi lia her, det var så deilig og varmt, men så lummert at det nesten var tungt å puste. Nå begynner det heldigvis å bli levelig her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jo jeg uansett såpass sær at jeg liker måker, da. :nigo:

Ja, det kan man jo forstå. Måker er jo langt mer sjarmerende enn f.eks sommerfugler. :filer:

:fnise:

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan man jo forstå. Måker er jo langt mer sjarmerende enn f.eks sommerfugler. :filer:

Helt klart! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja? :klø:

:fnise: Men helt sant, jeg synes faktisk måker er flotte, jeg, og jeg synes folk her i byen overdriver noe grusomt mht. måkenevroser. Mulig jeg bare har vært heldig som aldri har hatt noen skremmende nær-måke-opplevelser.:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hund har man mange skremmende måkeopplevelser hver vår. Han synes det nemlig er spennende å forsøke å få tak i de små, grå nøstene, til foreldrenes store skrekk. Sist uke var vi på tur ved hovedveien borte i ditt område, og da jeg så to-tre små grå lenger framme, turte jeg ikke annet enn å snu, for foreldrene satt på en lyspåle og gjorde livet surt for forbipasserende.

:redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi super prosecco og nyter finværet - livet er ganske godt akkurat nå. :strix:

:tommelsmil:

Nå sitter vi inne, men jeg satt ute til klokken nærmet seg 21.30. Og jeg så ikke en eneste måke, derimot noen gigantiske fluer. :overrasket:

Du er sikker på det? Hvor mye prosecco har det egentlig gått med i kveld? :engel:

Fortsett å nyte sommeren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hund har man mange skremmende måkeopplevelser hver vår. Han synes det nemlig er spennende å forsøke å få tak i de små, grå nøstene, til foreldrenes store skrekk. Sist uke var vi på tur ved hovedveien borte i ditt område, og da jeg så to-tre små grå lenger framme, turte jeg ikke annet enn å snu, for foreldrene satt på en lyspåle og gjorde livet surt for forbipasserende.

:redd:

:fnise: Sjikkeli æksjen med Keiser på tur, skjønner jeg!

:tommelsmil:

Du er sikker på det? Hvor mye prosecco har det egentlig gått med i kveld? :engel:

Nå er det jo ikke jeg som er enklest å sjenke heromkring, da. :lur:

Fortsett å nyte sommeren! :)

Takk, det skal jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I kveld skal jeg legge meg tidlig", tenkte jeg da jeg karret meg ut av sengen kl. 06.30 i dag (for å GÅ til jobb). Særlig. :roll:

I stedet sov jeg en god lur i solen på verandaen, og nå har jeg begynt å lage flytskjema for ferien. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva skal den fnisingen der bety, om jeg tør spørre? :jolie:

Det er ikke verre enn at jeg selv skjønner at det er litt sært. Imidlertid har jeg tro på at dette blir et meget nyttig dokument; jeg prøver nemlig å legge inn referansenumre, adresser osv., sånn at vi har all viktig informasjon samlet på ett ark. *praktisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror deg, jeg tror deg! :ler:

Selv er jeg ikke sær overhodet, som kjent. :nigo:

Men hva skjer hvis mannen din (eller du selv! :sjokk:) plutselig får lyst til å være impulsive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... jeg innser plutselig nå at den siste der slår grusomt tilbake på meg selv.

:hoho:

*plukker opp steinene og tusler stille tilbake til glasshuset* :rulle::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror deg, jeg tror deg! :ler:

Selv er jeg ikke sær overhodet, som kjent. :nigo:

Akkurat. :nigo:

Men hva skjer hvis mannen din (eller du selv! :sjokk:) plutselig får lyst til å være impulsive?
Du tror vel på julenissen også, du? :filer:

Det har faktisk hendt at vi har ombestemt oss eller funnet på noe helt utenom planen. (Selv om jeg ikke kommer på noen gode eksempler i farten. :fnise:) Og mannen er jo omtrent like nevrotisk som meg, jeg tror faktisk det var han som opprinnelig innførte flytskjemaene.

Men på denne turen har vi planlagt en del som ikke er så lett å endre, blant annet har vi bestilt billetter på et par museer for å slippe timesvis i kø, og vi har bestilte en rundtur i Toscana (med innlagt lunsj og vinsmaking på vingård :sjarmor:). Da vil jeg jo nesten si at timeplan er en selvfølge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg innser plutselig nå at den siste der slår grusomt tilbake på meg selv.

*plukker opp steinene og tusler stille tilbake til glasshuset* :rulle::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å presisere, det er ikke sånn at hvert minutt på dagen er planlagt, altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...