Nilma Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #7941 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg må innrømme at jeg synes vi fortjener litt godvær nå, det er bare vel en uke siden vi gikk søndagstur med ullundertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #7942 Del Skrevet 18. juni 2009 Pøbelprisessen har tydeligvis skjønt dette med å kle seg etter forholdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. juni 2009 #7943 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg må innrømme at jeg synes vi fortjener litt godvær nå, det er bare vel en uke siden vi gikk søndagstur med ullundertøy. Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 18. juni 2009 #7944 Del Skrevet 18. juni 2009 Absolutt! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. juni 2009 #7945 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg må innrømme at jeg synes vi fortjener litt godvær nå, det er bare vel en uke siden vi gikk søndagstur med ullundertøy. Det er jeg helt enig i! Og det er så utrolig deilig å debutere i sandaler. Jeg håper dere får en fin sommer - den i fjor var vel ikke all verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #7946 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er jeg helt enig i! Og det er så utrolig deilig å debutere i sandaler. Jeg håper dere får en fin sommer - den i fjor var vel ikke all verden?Sommeren i fjor var ikke noe å skryte av, nei. Og de dagene det var sol var det så kald vind at det nesten ikke var mulig å oppholde seg på verandaen. Og ja, sandaler er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 18. juni 2009 #7947 Del Skrevet 18. juni 2009 Vi har også , men som vanlig mye vind. Jeg har påmeg en kjole som er litt vid dag, og mått virkelig holde på skjørtene da jeg gikk ned til byen tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. juni 2009 #7948 Del Skrevet 18. juni 2009 Marylin-nextlife! Langt omslagsskjørt er min favoritt i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 18. juni 2009 #7949 Del Skrevet 18. juni 2009 Pøbel: Det er en prinsesse etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #7950 Del Skrevet 19. juni 2009 Har gått til jobb i dag, og føler meg usedvanlig våken og opplagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #7951 Del Skrevet 19. juni 2009 Og.... der! gikk det over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #7952 Del Skrevet 19. juni 2009 Snill kollega hentet lunsj på kaffebar. *mett og fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #7953 Del Skrevet 22. juni 2009 Fin, men litt slitsom helg. Lørdag var jeg på tusletur i byen, og var for én gangs skyld tøff nok i trynet til å gå på kafé alene. Utrolig deilig å sitte i (delvis) solskinn med Morgenbladet, tekanne og en liten pæreterte-wienerbrødsak. På kvelden var jeg på rødvinspimping jentekveld hos en venninne. Veldig koselig, men det medførte utstrakt sofaligging store deler av gårsdagen. Må være alderen. I dag har jeg imidlertid gått til jobb igjen, så nå føler jeg meg uforskammet sprek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 22. juni 2009 #7954 Del Skrevet 22. juni 2009 Fin, men litt slitsom helg. Lørdag var jeg på tusletur i byen, og var for én gangs skyld tøff nok i trynet til å gå på kafé alene. Utrolig deilig å sitte i (delvis) solskinn med Morgenbladet, tekanne og en liten pæreterte-wienerbrødsak. På kvelden var jeg på rødvinspimping jentekveld hos en venninne. Veldig koselig, men det medførte utstrakt sofaligging store deler av gårsdagen. Må være alderen. I dag har jeg imidlertid gått til jobb igjen, så nå føler jeg meg uforskammet sprek. Jeg er kommet til samme konklusjon etter lørdagens slowmotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 22. juni 2009 #7955 Del Skrevet 22. juni 2009 Fin, men litt slitsom helg. Lørdag var jeg på tusletur i byen, og var for én gangs skyld tøff nok i trynet til å gå på kafé alene. Utrolig deilig å sitte i (delvis) solskinn med Morgenbladet, tekanne og en liten pæreterte-wienerbrødsak. På kvelden var jeg på rødvinspimping jentekveld hos en venninne. Veldig koselig, men det medførte utstrakt sofaligging store deler av gårsdagen. Må være alderen. I dag har jeg imidlertid gått til jobb igjen, så nå føler jeg meg uforskammet sprek. Jeg elsker alenekaféturer! De bør helst involvere litt god mat og et glass vin, da er det koseligst. Evt trådløst nettverk og medbrakt laptop. Og det med form og alder og sofaligging og sånn har jeg også fått merke denne våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 22. juni 2009 #7956 Del Skrevet 22. juni 2009 Vi har også , men som vanlig mye vind. Jeg har påmeg en kjole som er litt vid dag, og mått virkelig holde på skjørtene da jeg gikk ned til byen tidligere i dag Klassisk. Da jeg bodde i byen din, Nextlife, trosset jeg hele første vinteren med fløyelsjakke og alpert. Vinmonopolet lå beleilig plassert på enden av en lang og vindfull kai. Jeg kjenner meg ennå litt stolt over å ha gjennomlevd mitt toårige polaropphold uten anskaffelse av regionaldrakten Allværsjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #7957 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg elsker alenekaféturer! De bør helst involvere litt god mat og et glass vin, da er det koseligst. Evt trådløst nettverk og medbrakt laptop. Ja, det er jo utrolig koselig å gå på kafé alene, men jeg innbiller meg at alle peker på meg og tenker "haha, Nilma har ingen venner". Bare tull selvfølgelig, jeg jo tenker ikke slik om jeg ser noen på kafé alene, så jeg vet ikke hvor jeg har den vrangforestillingen i fra. Jeg har som mål å bli flinkere til å gå på kafé i eget selskap! Jeg er kommet til samme konklusjon etter lørdagens slowmotion Og det med form og alder og sofaligging og sånn har jeg også fått merke denne våren. Felles skjebne, felles trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 22. juni 2009 #7958 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har hatt den samme følelsen vedr. det å gå på kino alene, jeg har mannet meg opp flere ganger, men alltid fått selskap i siste liten - bortsett fra én gang, og det var i fjor. Såh, Fjodor har vært på kino alene én gang, og tro det eller ei, det var ingen krise, ingen lo av meg, og jeg nøt hvert sekund og var svært lykkelig da jeg syklet hjemover. Jeg har tenkt på denne filmopplevelsen flere ganger i det siste, og er egentlig litt irritert over at jeg ikke har noen umiddelbare planer om alenetur til kino (men det blir en tur i juli, når Harry Potter-filmen har premiere. Jeg antar bare at det fort kan hende at jeg brått får selskap av noen venninner evt. barn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #7959 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg er trøtt, lei og har ekstremt vonde føtter (jeg husker nå hvorfor jeg ikke har brukt disse skoene på to år!). Det skal bli godt å få mugle litt i eget selskap i ettermiddag/kveld, mannen skal på Viktig Oppdrag (les: finne bursdagsgave til meg) og fotballkamp, så jeg har planer om å innstallere meg i sofakroken med en bok og muligens et lite vinglass. Oppløftende utsikter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. juni 2009 #7960 Del Skrevet 25. juni 2009 Har du også bursdag snart? Inn på FB og sjekke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå