Gå til innhold

Nevrotiske notater

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom om oppdaterer meg! Håper du har en bra dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dustemannen hadde med pc på jobben og glemte den der! :grine:

Jeg mistenker sabotasje fra A-menneskene. :snurt:

Skrevet

Det er det verste! :hakeslepp:

:kose:

De styrer verden, vet du, disse A-menneskene. At vi "tilfeldigvis" har endt opp med hvert vårt, har neppe skjedd sånn helt uten videre. Alarm!

:fnise:

Du må assert your independence og få deg eget Vidunder og trådløst nettverk. :lur:

Skrevet
Det er det verste! :hakeslepp:

:kose:

De styrer verden, vet du, disse A-menneskene. At vi "tilfeldigvis" har endt opp med hvert vårt, har neppe skjedd sånn helt uten videre. Alarm!

:fnise: Det er en virkelig dyptgående og årelang konspirasjon her, mener du?

Du må assert your independence og få deg eget Vidunder og trådløst nettverk. :lur:
Det står på "to do"-listen, men jeg har jo aldri vært kjent for å være rask. :sjenert:
Skrevet

Ja, det er en konspirasjon! :opplyser: Selvsagt. Hvordan forklarer man ellers syke, syke ting som at alle håndverkere begynner å hamre og sage kl 0700 om morgenen? :sprettoy:

Skrevet
Ja, det er en konspirasjon! :opplyser: Selvsagt. Hvordan forklarer man ellers syke, syke ting som at alle håndverkere begynner å hamre og sage kl 0700 om morgenen? :sprettoy:

Angivelig var det derfor de lagde 'Fader Jacob' også. Men jeg tror nok bøndene har skylda (nok en gang). :rope: De dikterer faderjacob meg alt i dette landet!

Skrevet

Falt i lett koma på sofaen, så nå har jeg sofamønster i trynet og er om mulig enda trøttere. :blink:

Skrevet

DU burde lage et designerservise basert på sofamønsteret. Til torsk og andre søvndyssende retter.

Skrevet

Jeg synes jeg ser meg selv matche serviset. :fnise:

Nå har jeg imidlertid røsket bikinilinje, dusjet og lakket tåneglene, så nå føler jeg meg aldri så lite freshere. :sexy:

Skrevet

Det er på tide i sør også. :sjenert:

Jeg vurderer outsourcing.

Skrevet
På tide med vårpuss her nord? :fnise:
:jepp: Det er jo meldt hele 13 grader i morgen, så jeg har godt håp om å få brukt nysandalene. Muligens med lester i. :filer:

Det er på tide i sør også. :sjenert:

Jeg vurderer outsourcing.

Outsourcing av sånt er deilig, men når jeg først skal ha det gjort vil jeg helst ha det gjort i går (når jeg står i fare for å snuble i min egen bikinilinje, forsempel), så jeg er som regel for utålmodig til å vente på time. :sjenert:
Skrevet

Outsourcet hudpleie på mandag og har time til fotpleie + farge av vipper og bryn neste fredag. Og mandag er det frisørtime.... jepp her gjøres ikke mye hjemme gitt. :filer:

Skrevet

Profesjonell shining fra topp til tå høres deilig ut, Skravla! :)

Nå har jeg capribukse, rutete sommerskjorte og røde tånegler i nye sandaler. Og det er sol! :sol:

Skrevet

Å, det hørtes deilig ut! Heldige deg. :)

Jeg har ulljakke. :sjenert:

Skrevet
Profesjonell shining fra topp til tå høres deilig ut, Skravla! :)

Nå har jeg capribukse, rutete sommerskjorte og røde tånegler i nye sandaler. Og det er sol! :sol:

...og her er det striregn i dag. :regn: Så mye at taktekkerne mine har rømt. Og så mye at jeg måtte gjemme mine nylakkerte sølvnegler i sokker og støvler når jeg fulgte en ung dame til skolen i dag... :( Hun hadde forresten rosa- og hvitrutet regnjakke, og hvite gummistøvler med snøring og rosa blomster på i dag, så hun var faktisk fornøyd med været.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...