Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Jeg har spist tunfisksalat med boksetunfisk som smakte sponplate. :sprettoy: Rankecherrytomatene jeg kjøpte i går var dessuten katastrofalt overmodne.

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spist tunfisksalat med boksetunfisk som smakte sponplate. :sprettoy: Rankecherrytomatene jeg kjøpte i går var dessuten katastrofalt overmodne.

:fnise: Og der har du grunnen til at jeg i årevis var overbevist om at boksetunfisk var Satans verk.

Men kjedelig når man har planlagt god mat og får sånne "overraskelser", da. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det forresten spiselig boksetunfisk å få kjøpt i denne byen? Tidligere har jeg aldri hatt dette problemet, men nå har jeg fått sperrer, merker jeg. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det forresten spiselig boksetunfisk å få kjøpt i denne byen? Tidligere har jeg aldri hatt dette problemet, men nå har jeg fått sperrer, merker jeg. :sur:
Jeg lette hos Helmersen på Jekta her om dagen, det eneste jeg fant var på glass (noe større enn en vanlig boks) til en hundrelapp. :overrasket: Vel nok bruker jeg gjerne en god del penger på mat, men det var litt drøyt, synes jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte riktignok 110 kroner på en pose moreller i går, men det var helt uten å tenke meg om. :sjenert: Men gode, det var de. Bare bra at jeg ikke sjekket prisen før jeg hadde spist dem opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Jeg brukte 125 kr på en boks med 85 g bonito-tunfisk her om dagen, :overrasket: men det anser jeg allikevel for å være bedre anvendte penger enn tilsvarende sum for moreller.

Jeg liker dog også billig Eldorado-tunfisk. Det er veldig bra til hverdags, mens dyrere varianter er veldig bra til fest og andre spesielle begivenheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte riktignok 110 kroner på en pose moreller i går, men det var helt uten å tenke meg om. :sjenert: Men gode, det var de. Bare bra at jeg ikke sjekket prisen før jeg hadde spist dem opp.
Det høres ut som noe jeg lett kunne gjort. :sjenert::fnise:

Jeg brukte 125 kr på en boks med 85 g bonito-tunfisk her om dagen, :overrasket: men det anser jeg allikevel for å være bedre anvendte penger enn tilsvarende sum for moreller.

Jeg liker dog også billig Eldorado-tunfisk. Det er veldig bra til hverdags, mens dyrere varianter er veldig bra til fest og andre spesielle begivenheter.

Etter at jeg oppdaget at det fantes noe sånt som virkelig god boksetunfisk må jeg si meg enig i det. :) Jeg fant ikke Ortiz-tunfisk nå sist vi var i London, så jeg plukket med meg noen bokser av denne - håper den er god!

Jeg kjøpte forresten også røkt ansjos, kan det stemme at du har nevnt noe om det, Ludovie? :klø: Jeg elsker alt som er røkt, så den er jeg litt spent på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var Coop-tunfisken som var ille, for noe sånt har jeg virkelig ikke opplevd før. Jeg får holde meg til de andre merkene, og kanskje heller kjøpe i olje, selv om jeg synes det er i overkant mektig.

Resten av boksen går nok til kattehundemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to.

*har ventet siden klokken 0700 på hånddverker* :sinna:

Har du overlevd? (Eller spørsmålet er kanskje: Har håndverkeren overlevd? :fnise:)

En solid kaffedose har fått meg til å tro at jeg muligens kommer til å få oppleve lunsjen. Om jeg overlever selve lunsjen er en annen sak. :filer: Jeg glemte nemlig boksen med søndagsmiddagrester! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på kontoret nå, nettopp klar for min første slurk Malabar.

Hvis blikk og spydigheter kunne drepe, hadde håndverkeren neppe vært blant oss mer, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte nemlig boksen med søndagsmiddagrester! :grine:

Å nei! :troest:

Det meste av kantinemat er jo helt uspiselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ble akkurat møtet som jeg PESTE på kontoret for å rekke utsatt fra 10 til 12. :rope:

Den neste tilfeldige forbipasserende jeg treffer ligger tynt an. Snakk om mandag. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Hvis blikk og spydigheter kunne drepe, hadde håndverkeren neppe vært blant oss mer, for å si det sånn.

Siden jeg har kastet ut håndverken vår må jeg nå se om jeg får kontakt med leverandøren av reperasjonsobjektet. Det er sikkert en håndtverker det også :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sympati for middagsrestforglemmelse, forresten. :kose:

Og ynnsjyll for aggresjonsspamming. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! :troest:

Det meste av kantinemat er jo helt uspiselig.

Jepp, jeg skjønner ikke at det er mulig.

Og nå ble akkurat møtet som jeg PESTE på kontoret for å rekke utsatt fra 10 til 12. :rope:

Den neste tilfeldige forbipasserende jeg treffer ligger tynt an. Snakk om mandag. :frustrert:

Takkskaldufaenmegha, lizm.

Siden jeg har kastet ut håndverken vår må jeg nå se om jeg får kontakt med leverandøren av reperasjonsobjektet. Det er sikkert en håndtverker det også :grine:
Håndverkere er tydeligvis noen sjikkelig sjipinger, jeg er glad jeg har hatt liten befatning med arten, kjenner jeg.

Sympati for middagsrestforglemmelse, forresten. :kose:

Og ynnsjyll for aggresjonsspamming. :sjenert:

Bare spam i vei, jeg kjenner at jeg indirekte får ut litt aggresjon når jeg leser innleggene dine. :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Jeg hadde gått tom for Malabar, og måtte drikke Evergood, som var min favorittkaffe før Nilma overbeviste meg om det motsatte, og jeg må si at det smakte som gammelt oppvaskvann. :grine: Det var ingen god start på dagen, kan man si. :grine:

Men det høres ut som enkelte andre har hatt en verre start. Sympati!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spam i vei, jeg kjenner at jeg indirekte får ut litt aggresjon når jeg leser innleggene dine. :nigo:

Jeg også! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...