Gjest Krynkel Skrevet 30. april 2009 #7481 Del Skrevet 30. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. mai 2009 #7482 Del Skrevet 2. mai 2009 Håper helgen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7483 Del Skrevet 4. mai 2009 Fin helg, hyggelig bryllup med flott brudepar og masse god mat. Brudgommen er ivrig jeger og fisker, og bruden er kokk, så omtrent absolutt alt var selvskutt/-fisket og selvlaget. Elgstek, laksepaté, røkt elg, viltpaté, røkelaks, røkt røye, gravlaks, elgleverpostei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. mai 2009 #7484 Del Skrevet 4. mai 2009 Men temafargene, da, Nilma. Temafargene....? La du ikke merke til serviettbrettingen engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. mai 2009 #7485 Del Skrevet 4. mai 2009 Fin helg, hyggelig bryllup med flott brudepar og masse god mat. Brudgommen er ivrig jeger og fisker, og bruden er kokk, så omtrent absolutt alt var selvskutt/-fisket og selvlaget. Elgstek, laksepaté, røkt elg, viltpaté, røkelaks, røkt røye, gravlaks, elgleverpostei... Så herlig! Men temafargene, da, Nilma. Temafargene....? La du ikke merke til serviettbrettingen engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. mai 2009 #7486 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Men temafargene, da, Nilma. Temafargene....? La du ikke merke til serviettbrettingen engang? Ettersom brudgommen er jeger hadde han vel fanget noen duer også ? Og dokurver? Var det noe slikt der? Endret 4. mai 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. mai 2009 #7487 Del Skrevet 4. mai 2009 Ettersom brudgommen er jeger hadde han vel fanget noen duer også ? Og dokurver? Var det noe slikt der? Gjestegavene var sikkert små kamuflasjefargede organzaposer med sukkertøy formet som elgbæsj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. mai 2009 #7488 Del Skrevet 4. mai 2009 Gjestegavene var sikkert små kamuflasjefargede organzaposer med sukkertøy formet som elgbæsj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7489 Del Skrevet 4. mai 2009 Men temafargene, da, Nilma. Temafargene....? La du ikke merke til serviettbrettingen engang?Jeg hadde neppe lagt merke til fargen på serviettene engang (sølv), hadde det ikke vært for at de farget av, sånn at toastmasteren måtte gjøre oppmerksom på at det var lurt å bruke baksiden. Heldigvis ingen tegn til panikk hos brudeparet (de holdt tvert i mot på å le seg i hjel ). Ettersom brudgommen er jeger hadde han vel fanget noen duer også ? Og dokurver? Var det noe slikt der? Gjestegavene var sikkert små kamuflasjefargede organzaposer med sukkertøy formet som elgbæsj....Der var faktisk hverken dokurver eller gjestegaver. Sjipinger, ass. (Men se kakleblogg for fantastisk gave.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. mai 2009 #7490 Del Skrevet 4. mai 2009 Mat: Gave: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. mai 2009 #7491 Del Skrevet 4. mai 2009 Fin helg, hyggelig bryllup med flott brudepar og masse god mat. Brudgommen er ivrig jeger og fisker, og bruden er kokk, så omtrent absolutt alt var selvskutt/-fisket og selvlaget. Elgstek, laksepaté, røkt elg, viltpaté, røkelaks, røkt røye, gravlaks, elgleverpostei... Åh, det hørtes fantastisk ut! Det er mulig jeg burde gjøre alvor av fornyelse av løftene våre. Ettersom brudgommen er jeger hadde han vel fanget noen duer også ? Og dokurver? Var det noe slikt der? Duer skal spises ikke flakse rundt og skremme de som har sett på for mange grøssere i sitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. mai 2009 #7492 Del Skrevet 4. mai 2009 Lekker ukemeny, Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7493 Del Skrevet 4. mai 2009 Tusen takk, Aricia! Etter et par uker der planleggingen bare har vært sånn halvveis er jeg utrolig fornøyd med å ha fått laget ukemeny igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mai 2009 #7494 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvor er ukemenyen? Min ukemeny tror jeg ikke Aricia vil si er "lekker", men "variert" er kanskje et ord som kan benyttes. Koselig helg. Nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7495 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvor er ukemenyen? Min ukemeny tror jeg ikke Aricia vil si er "lekker", men "variert" er kanskje et ord som kan benyttes. Koselig helg. Nå ble jeg sulten.Ukemenytråd. Variert er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 4. mai 2009 #7496 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg sier bare en ting: Ku, elg, hest og hjort i solnedgang. Eller noe sånt. Jeg blir stadig vekk forundret over hvor dårlig smak det faktisk går an å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mai 2009 #7497 Del Skrevet 4. mai 2009 Ukemenytråd. Variert er bra! Variert er bra. Etter å ha lest din ukemeny konkluderer jeg for øvrig med at jeg a) vil spise middag hos deg denne uka, og b) ikke kommer til å legge ut min ukemeny der. Jeg kjenner skamrødmen bre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mai 2009 #7498 Del Skrevet 4. mai 2009 MEN, jeg kan skrive menyen her, den ligger i en blogg også, og der ble den behørlig diskutert. Du skjønner kanskje hvorfor når du hører: Mandag: rester fra forrige ukes bolognese. Gratinerer trolig pasta + saus + grønnsaker, type ekstremt lettvint lasagne. Tirsdag: Lettsaltet uer med gulrot og potet. Onsdag: Kleppmelk med kanel og sukker (og det var dette punktet som ble diskutert - legger derfor ved en lenke). En barnefavoritt og jeg forventer å være Ukas Mor etter den middagen. Torsdag: Fylt rødspette og fiskepinner (til de som ikke vil ha fylt rødspette) (lenge leve Findus) med poteter og salat. Fredag: Pizza med chorizo, mozarella, m.m. Lørdag: Trolig taco. Barna bestemmer. Igjen: Ukas mor-medalje rundt min hals. Søndag: ? Ny ukemeny skrives hver lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7499 Del Skrevet 4. mai 2009 Var dét så fryktelig da?* Etter det første innlegget ditt hadde jeg ventet meg Grandis med og uten paprika annenhver dag. Unntak: Kleppmelk er muligens verdens frykteligste matrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 4. mai 2009 #7500 Del Skrevet 4. mai 2009 Var dét så fryktelig da?* Etter det første innlegget ditt hadde jeg ventet meg Grandis med og uten paprika annenhver dag. Unntak: Kleppmelk er muligens verdens frykteligste matrett. Nja, jeg vil legge til sildekaker. Og levergryte. (=hundemat). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå