Aricia Skrevet 27. april 2009 #7441 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er overhøflig når jeg er ute (vel, i alle fall som regel ), og smiler bredt og kommer med gode tilbakemeldinger selv når det ikke er på sin plass. Jeg har også problemer med kunde-rollen: Av og til hender det jeg kjøper noe i en butikk bare fordi jeg synes så synd på selgeren, og vil føle meg dum som ikke oppfyller min del av kontrakten kjøper/selger når jeg har begitt meg inn i området for den (butikk). Herrejesus. Men takke seg til netthandel! Velkommen i klubben. Hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7442 Del Skrevet 28. april 2009 En rask oppdateringsrunde i dagbøkene forteller meg at det er mange trøtte tryner rundt om. For egen del køyet jeg 01.30 i natt, etter utagerende skravling og vindrikking hos venninne. Det var utrolig fint å gå hjem i halvskumringen uten å se et menneske, mens småfuglene kvitret på alle kanter. Vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. april 2009 #7443 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg er ikke trøtt. Spør meg i ettermiddag, derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 28. april 2009 #7444 Del Skrevet 28. april 2009 Utagerende skravling og vindrikking er fint. Jeg er trøtt og har sovet ekstra lenge i dag. Nå håper jeg litt kaffe kan hjelpe, slik at jeg får gjort noe fornuftig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7445 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg er ikke trøtt. Spør meg i ettermiddag, derimot Det kan jeg gjøre! Utagerende skravling og vindrikking er fint. Jeg er trøtt og har sovet ekstra lenge i dag. Nå håper jeg litt kaffe kan hjelpe, slik at jeg får gjort noe fornuftig i dag.Vel unt med litt ekstra søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7446 Del Skrevet 28. april 2009 Forresten er det veldig dumt å utsette frisørbestilling til to dager før man skal reise i bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 28. april 2009 #7447 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg må innrømme at jeg er litt trøtt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 28. april 2009 #7448 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg er superopplagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. april 2009 #7449 Del Skrevet 28. april 2009 Forresten er det veldig dumt å utsette frisørbestilling til to dager før man skal reise i bryllup. Da ender du vel opp på drop-in, da. Det kan bli morsomt å se resultatet. Sist jeg gjorde noe sånt, tok det et halvt år å rette opp skadene etter den %$&/%&$/ tynnesaksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7450 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg er superopplagt! :slåss: Snavla! Da ender du vel opp på drop-in, da. Det kan bli morsomt å se resultatet. Sist jeg gjorde noe sånt, tok det et halvt år å rette opp skadene etter den %$&/%&$/ tynnesaksa. Ikke riktig så galt, heldigvis. Jeg fikk time der jeg vanligvis går (Hans&Hennes) men ikke hos noen av de to der jeg foretrekker. Jeg har vært hos henne jeg skal til før, og hun er ikke så verst til å klippe, men så utrooolig slitsom pratsom og fæl til å prøve å pushe ymse produkter jeg ikke er interessert i. Og apropos tynnesaks, hun en av dem som ikke skjønner setningen "jeg vil ikke ha håret så mye tynnet over ørene". Lurer på om det hjelper om hun får det skriftlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 28. april 2009 #7451 Del Skrevet 28. april 2009 Håper du ikke ender opp med krøllehorn, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. april 2009 #7452 Del Skrevet 28. april 2009 :slåss: Snavla! Ikke riktig så galt, heldigvis. Jeg fikk time der jeg vanligvis går (Hans&Hennes) men ikke hos noen av de to der jeg foretrekker. Jeg har vært hos henne jeg skal til før, og hun er ikke så verst til å klippe, men så utrooolig slitsom pratsom og fæl til å prøve å pushe ymse produkter jeg ikke er interessert i. Og apropos tynnesaks, hun en av dem som ikke skjønner setningen "jeg vil ikke ha håret så mye tynnet over ørene". Lurer på om det hjelper om hun får det skriftlig? Er du sikker på at hun kan lese, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7453 Del Skrevet 28. april 2009 Håper du ikke ender opp med krøllehorn, i det minste. Det er jo nettopp det jeg får, et foran og et bak hvert øre, når de går amok med tynnesaksa. Er du sikker på at hun kan lese, da? I grunnen ikke, så kanskje jeg bør satse på ropert likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. april 2009 #7454 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg elsker disse frisørdiskusjonene/-frustrasjonene som dukker opp med jevne mellomrom både her og der. De har jo resultert i både voldsomt engasjement hos flere, i tillegg til at eilan jo arrangerte bøllekurs, spesielt innrettet mot å sette tungnemme frisører på plass, så vidt jeg husker. Dere har min fulle sympati. Selv praktiserer jeg jo konsekvent ikke-frisyre - hvilket betyr at jeg jo er kronisk frisyreløs, men samtidig sparer meg selv for frisørbekymringer. Når det blir for ille (dvs. når fletten blir så lang at den havner i malingsspannet), drar jeg til eilan. Da får jeg både klipp og gleden av å konversere med en frisør med adskilling kulturell kompetanse. Dessuten er champis gyldig valuta når man skal gjøre opp, også. Endret 28. april 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 28. april 2009 #7455 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) eilan kan jo både lese og alt, hun. Jeg har forresten en sjikkeli bad hair-day. Jeg fikk tidenes superkrølleengelfrisyre etter hårvask i går, men etter en hard natt (som involverte en svett drøm der jeg diskuterte filosofi med noen såpass hissig at jeg våknet av det ), var krøllestasen forvandlet til et slags uformelig krusehelvete. Endret 28. april 2009 av Aricia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 28. april 2009 #7456 Del Skrevet 28. april 2009 Slutt å prate om frisører. Det minner meg bare på at jeg ikke har vært hos en på over et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 28. april 2009 #7457 Del Skrevet 28. april 2009 eilan kan jo både lese og alt, hun. Jeg har forresten en sjikkeli bad hair-day. Jeg fikk tidenes superkrølleengelfrisyre etter hårvask i går, men etter en hard natt (som involverte en svett drøm der jeg diskuterte filosofi med noen såpass hissig at jeg våknet av det ), var krøllestasen forvandlet til et slags uformelig krusehelvete. Krøll eller krus, jeg misunner alle som har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 28. april 2009 #7458 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har min helt egen private frisør som forøvrig bor i byen deres. Hun er en sann fryd, gjør aldri noe jeg ikke vil Det er morsomt å se henne jobbe, både når hun brudefriserte meg og når hun klipper Lillemor. Det er skikkelig håndtverk, og hun bruker utrolig lang tid for å få det bra. Klipper i vått, tørker, sletter, klipper mer, våter igjen, stusser og ordner. Egentlig synd at hun har lagt yrekt sitt på hylla slik at ikke flere får glede av kunstene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 28. april 2009 #7459 Del Skrevet 28. april 2009 Apropos trøtt og sovne, forresten: i dette øyeblikk kjenner jeg at det er min tur. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. april 2009 #7460 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg måtte dra hjem fra jobb for å sove i ettermiddag. Jeg har et foredrag å forberede til i morgen, men sovnet omtrent i kontorstolen. Det er denne forkjølelsen som henger i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå