Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Som alltid er det en fryd å lese dine reiseskildringer. Jeg ER der mens jeg leser :)
Tusen takk, det var pent sagt. :sjenert:

Så fint med reiseskildring! :tommelsmil:

Vi har ikke Canal+ her i utkantstrøkene, så jeg slapp unna i kveld. :sjarmor:

Det kan du være glad for, det var visstnok meget dramatisk. :overrasket:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ligger det London-bilder på Facebook. Uklarheten skyldes ikke at jeg er ustø på hånden, men typisk London-gråvær. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Nå ligger det London-bilder på Facebook. Uklarheten skyldes ikke at jeg er ustø på hånden, men typisk London-gråvær. :ler:

Facebook, ja :sjenert:

*skriver det på den uendelige listen over ting jeg bør gjøre noe med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Det er jo fort gjort. :lur: *lokkedame*

Så fullstendig kontrollfreak som jeg er må jeg virkelig lese gjennom alle regler og forpliktelser og sånt før jeg registrerer meg. Snart, jeg lover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst omtrent da jeg også køyet. Note to self: Legge seg tidlig i kveld. :nei:
Note to self: Les "notes to self" og følg dem! :opplyser::sprettoy:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter noe i nærheten av en bøtte (Whittard-:hoppe:)kaffe begynner jeg føle meg noenlunde som folk igjen. Dessverre har jeg gjort en vin- og kinoavtale med en venninne i kveld, det kan bli hardt, kjenner jeg. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min medfølelse. Jeg er trøtt selv i dag, og har også en avtale som gjør at jeg ikke kommer hjem før elleve. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min medfølelse. Jeg er trøtt selv i dag, og har også en avtale som gjør at jeg ikke kommer hjem før elleve. :Gjesp:
Jeg trøster meg med at jeg neppe hadde lagt meg tidlig om jeg hadde vært hjemme heller. :ler:

Jeg sprettet akkurat min andre kanne Malabar her. :Gjesp::overrasket:
Jeg hadde drukket to kanner før lunsj (og da er ikke koppen til frokost regnet med). :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusomtogforferdeligtrøtt.

Men veldig fin kveld i går, med cava, kongekrabbe, kamskjell, tataki, limekylling og peppersei, masse skravling og overraskende god film ("Menn som hater kvinner"). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men veldig fin kveld i går, med cava, kongekrabbe, kamskjell, tataki, limekylling og peppersei, masse skravling og overraskende god film ("Menn som hater kvinner"). :)

Grusom-morgen. :(

Gårsdagen din høres super ut. Kongekrabbe! Cava! Kamskjell! Jeg likte forresten den filmen veldig godt jeg også, det hadde jeg ikke trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Jeg har også sett filmen og lot meg begeistre. Den kvinnelige hovedrolleinnehaverene var virkelig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:wow:

*har ikke fått frokost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom-morgen. :(

Gårsdagen din høres super ut. Kongekrabbe! Cava! Kamskjell! Jeg likte forresten den filmen veldig godt jeg også, det hadde jeg ikke trodd.

Ikke jeg heller, dessuten tror jeg at jeg er det eneste mennesket her til lands som ikke har lest Larsson. Men etter å ha sett filmen tror jeg nesten at jeg må revurdere. :)

Jeg har også sett filmen og lot meg begeistre. Den kvinnelige hovedrolleinnehaverene var virkelig god.
Hun var kjempeflink!

:wow:

*har ikke fått frokost*

Maten var veldig god, om enn litt ujevn. Det er en ny restaurant, i lokalene til en tidligere favoritt. De har en temmelig omfattende meny, med alt fra pasta og småretter til foie gras og lammefilet med trøffel. Vi hadde en meny som ble servert i en slags tapas-stil med noen retter i gangen. Det virket som om de hadde bedre grep om sjømat enn om kjøtt; både kamskjell, kongekrabbe og sei var nydelig, mens kjøttet i tatakien var ganske seigt og kyllingen temmelig tam. Dessuten holdt de på å rekeforgifte meg med skalldyrsaus på seien (det sto ikke beskrevet i menyen), selv om jeg hadde bedt om å få bytte ut scampien som egentlig tilhørte menyen vi bestilte, så man skulle tro det var innlysende at reker i sausen ikke var noen god idé. Men det var altså ikke noe problem å få byttet ut en av de opprinnelige rettene, og da vi forklarte ang. sausen fikk vi straks en ny porsjon uten saus. Alt i alt håper tror jeg kanskje at dette har potensiale til å bli en ny favoritt, om de bare strammer opp her og der. :)

Og der var det visst noen som puttet en femmer på meg igjen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken ny restaurant? :sjenert:

Hvordan gikk det forresten etter påkjørselen bakfra? Er alt fikset med forsikringsselskapene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...