Gjest Ludovie Skrevet 25. mars 2009 #7001 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg vil også til Champagne. Der har jeg aldri vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. mars 2009 #7002 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg pleier å forvelle bønnene, i alle fall! Og kapers var jammen en god idé. Sist jeg laget pizza var det med chorizo og kapers, forøvrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. mars 2009 #7003 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har lyst på og rosevin. En tur til Sydfrankrike hadde ikke vært så dumt, det heller. Eller Champagne. Eller Alsace. Og Normandie og Bretagne! Der har jeg ikke vært før. Der har jeg vært på biltur, tidlig i mars. Strålende gul gulltorn, blå himmel, vind, crêpes og cider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. mars 2009 #7004 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har lyst på og rosevin. En tur til Sydfrankrike hadde ikke vært så dumt, det heller. Eller Champagne. Eller Alsace. Og Normandie og Bretagne! Der har jeg ikke vært før. *drømmer meg bort* Der har jeg vært på biltur, tidlig i mars. Strålende gul gulltorn, blå himmel, vind, crêpes og cider. Jeg også - anbefales på det sterkeste. Hadde strendene i Normandie og Bretagne hatt klimaet i Sør-Frankrike, hadde vi hatt noe i retning himmel på jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. mars 2009 #7005 Del Skrevet 25. mars 2009 Så enig, så enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. mars 2009 #7006 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg også - anbefales på det sterkeste. Hadde strendene i Normandie og Bretagne hatt klimaet i Sør-Frankrike, hadde vi hatt noe i retning himmel på jord. Vi har snakket om en biltur nedover, og det er jo greit å kjøre dit... Og mannen min er ikke vanskelig å overtale. Dessuten må han jo engang til Calvadosens hjemtrakter. Crepes! Cider! Vakkert landskap! Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 25. mars 2009 #7007 Del Skrevet 25. mars 2009 Camembert! Livarot! Pont-l'évêque! Smør! Østers! Nå får jeg gi meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. mars 2009 #7008 Del Skrevet 25. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. mars 2009 #7009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, jeg glemte jo calvadosen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. mars 2009 #7010 Del Skrevet 25. mars 2009 Og de himmelske sardinene nedlagt i olje og sitron som jeg kjøpte i Concarneau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 25. mars 2009 #7011 Del Skrevet 25. mars 2009 Og de himmelske sardinene nedlagt i olje og sitron som jeg kjøpte i Concarneau! De har jeg ikke smakt. Men da får jeg ha det til gode! Jeg har smakt noe lignende i Spania og Italia, og det var utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. mars 2009 #7012 Del Skrevet 25. mars 2009 Mouton de pré-salé fra Mont St Michel smaker heller ikke vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 25. mars 2009 #7013 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei! Jeg har dessuten sett dem i levende live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. mars 2009 #7014 Del Skrevet 25. mars 2009 Østers! Moules! Nå ble jeg så oppglødd av alt dette herlige mat- og andre-ting-som-gir-livet-mening-pratet, at jeg tror jeg skal melke en halvtimes effektiv skriving ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. mars 2009 #7015 Del Skrevet 25. mars 2009 Ta-damm! Gode minner, på den tiden for seksten år siden datet jeg mannen, jeg reiste til Frankrike midt i datingen, og da jeg kom tilbake ble vi sammen, nærmere bestemt en 14. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. mars 2009 #7016 Del Skrevet 25. mars 2009 Mouton de pré-salé fra Mont St Michel smaker heller ikke vondt. Det er sånn jeg håper at de sauene vi har planlagt å ha på feriestedet skal smake. For vi har en sånn saltmyr, nemlig. Ellers kjøpte jeg nydelig honning på det stedet, av noen munker som hadde utsalgssted på øya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 25. mars 2009 #7017 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er sånn jeg håper at de sauene vi har planlagt å ha på feriestedet skal smake. For vi har en sånn saltmyr, nemlig. Ellers kjøpte jeg nydelig honning på det stedet, av noen munker som hadde utsalgssted på øya. Så heldige dere er som kan ha sau! Og så kan dere jo strø en masse urtefrø på beitet slik at kjøttet blir helt ferdig smakssatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #7018 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi skal på konsert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. mars 2009 #7019 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi skal på konsert! Så flott! *hopper litt med Nilma* Det er jo nydelig musikk, da. Jeg kjenner ikke ensemblet fra før, men det gjør kanskje du? Ellers kommer jeg alltid i julestemning av Händels Messias, men det er jo bare koselig. , eller snarere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. mars 2009 #7020 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi skal på konsert! Heldige dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå