Gå til innhold

Nevrotiske notater

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og nå ble jeg litt bortheftet av denne:

:hjerte:

Den var fiiiiin :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og her matprates det som vanlig. :fnise:

Jeg vil også til London... der har jeg ikke vært på årevis. Jeg får sjekke når mannen skal dit neste gang og bli med. ;)

Og angående gruyere... selvfølgelig hører den hjemme på et ostefat! :)

Skrevet

Det har snødd (snør!) noe så vanvittig! :snø: Og dustebrøytemannen hadde selvsagt ikke vært der :sur:, så det var et i overkant spennende foretak å komme seg ut på hovedveien. Jeg liker egentlig vinter, men det trenger ikke komme mer snø nå, ellers takk.

Skrevet

Her er det sol og full vår. :sjenert:

Skrevet

Hjelpes, det var da litt av en dag brøyteren valgte å utebli. Tror det har kommet borti 30 cm snø i natt...

Skrevet
Her er det sol og full vår. :sjenert:
:tunge1:

Hjelpes, det var da litt av en dag brøyteren valgte å utebli. Tror det har kommet borti 30 cm snø i natt...
For å si det sånn, det er ikke første gangen han uteblir. :roll: Styret i borettslaget har prøvd å få tak i ham/dem, men får ikke svar på telefon, sjikkeli proft, azz.

Så på Nordlys at det var kommer 33 cm snø siste døgn, og mesteparten var visstnok i natt - det tror jeg på!

Skrevet
Så på Nordlys at det var kommer 33 cm snø siste døgn, og mesteparten var visstnok i natt - det tror jeg på!

:overrasket:

Stakkars dere.

Gjest Ludovie
Skrevet

Oppmuntring i drittværet:

Det kommer et nytt matprogram på TV2 i kveld! :hoppe:

Skrevet
:overrasket:

Stakkars dere.

Egentlig er jeg ikke så overrasket, jeg er jo den som i ukevis har helt kaldt vann i blodet på dem som har vært overbevist om at våren er på vei. :fnise:

Ja! :hoppe: Bra du minnet meg på det, jeg har sett reklamen, men glemt det. Tror jeg må legge huskelapp inn på mobilen!
Skrevet

Igjen: :overrasket:

Er det den Sigurd Sollien-saken?

Skrevet

Her er det i hvertfall vår og i beste vårtradisjon så kan jeg jo spørre om noen har noen gode ramsløkoppskrifter på lager? Tror jeg spør hver vår.... :fnise:

Skrevet
Jeg skal nok se på dette programmet, hadde de bare funnet en annen programleder. *sjepisk*
Nei, Sigurd Sollien er kanskje ikke den programlederen jeg ville valgt, men det var ikke så ille som jeg fryktet. Og maten så jo helt fantastisk ut! :wow:
Skrevet

Vårstemningen som var her for noen dager siden har definitivt forduftet, men det har i det minste - i hvert fall for øyeblikket - sluttet å snø.

Et annet lyspunkt er kaffedate i ettermiddag. :lur:

Gjest nextlife
Skrevet
Vårstemningen som var her for noen dager siden har definitivt forduftet, men det har i det minste - i hvert fall for øyeblikket - sluttet å snø.

Et annet lyspunkt er kaffedate i ettermiddag. :lur:

Her er også vinteren kommet tilbake med full styrke. Jeg er jo glad i vinter og snø, men etter noen dager med sol og snøsmelting var jeg kommet i vårmodus :sur:

Gjest Elastica
Skrevet

Værmeldingen herfra er skinnende, skarp vårsol, men kaldt. Så kaldt at kanonspretterten frivillig tok på seg vanter i morges. Og da er det kaldt.

Gjest Ludovie
Skrevet
Og maten så jo helt fantastisk ut! :wow:

Åff kårs! Det er Midt-Norge og Rogaland som har de beste råvarene her i landet. :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes også Sollien-programmet i går var ok, men ville gjerne hatt mindre menn i lyngen og mer detaljert matlaging (særlig mht hovedretten av hjort ble det mye harelabb :lol:).

:kose: til alle som har fått tilbakefall med :snø:!

Her er det sol fra skyfri himmel nå, og jeg skal straks henge ut dyner til lufting (jobber hjemme i dag).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...