Gå til innhold

Nevrotiske notater

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvor? :hoppe: Jeg har akutt brunostbehov, nämligen.
På Obs. :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*spiser grovbrød med brunost og drikker Malabar* :sjarmor:

Skrevet

Snavla på deg Aricia, jeg er sulten! :slåss:

Men jeg har med rester av grønnsakgrateng til lunsj, det er bare litt tidlig. :)

Skrevet

Pyse, det var ikke hardt. :jolie:

Ynnsjyll. :vin:

Skrevet

:nigo:

Rødvin før lønsj lar seg høre. :danser:

*langer over siste brunostskivebit til Nilma med lavt blodsukker*

Skrevet
*langer over siste brunostskivebit til Nilma med lavt blodsukker*
Du merket det på aggresjonsnivået? :fnise:
Skrevet
Glemte: Jeg fant kardemommebrunost i butikken i går. :hoppe: Den var kjempegod!

:hoppe:

Skrevet
:hoppe:

SÅ heldige dere er!

I min vanligvis så velassorterte dagligvarebutikk har de ørten forskjellige typer brunost. Men ikke kardemommeosten. :(

Forøvrig kan jeg anbefale bestemorosten fra Tine. Fra i området der jeg gjorde feltobservasjoner tidigere i år. Deilig på vafler! :rødme:

Skrevet
SÅ heldige dere er!

I min vanligvis så velassorterte dagligvarebutikk har de ørten forskjellige typer brunost. Men ikke kardemommeosten. :(

Har du sett i det siste? Jeg tror i hvert fall den akkurat har kommet her, jeg har ikke sett den tidligere.

Husgjesten vår har tilbudt seg å bake brød i dag, så jeg gleder meg allerede til kvelds; ferskt brød med Kviteseidsmør og kardemommeost. :sikle:

Forøvrig kan jeg anbefale bestemorosten fra Tine. Fra i området der jeg gjorde feltobservasjoner tidigere i år. Deilig på vafler! :rødme:
Jeg så faktisk på den her om dagen, men jeg er litt pyse når det gjelder (brun) geitost. :sjenert: Har den veldig utpreget "geitesmak"?
Skrevet
Har du sett i det siste? Jeg tror i hvert fall den akkurat har kommet her, jeg har ikke sett den tidligere.

Husgjesten vår har tilbudt seg å bake brød i dag, så jeg gleder meg allerede til kvelds; ferskt brød med Kviteseidsmør og kardemommeost. :sikle:

Jeg så faktisk på den her om dagen, men jeg er litt pyse når det gjelder (brun) geitost. :sjenert: Har den veldig utpreget "geitesmak"?

:hoppe: for muligheten for at en kan være nyankommet her også!

Og - ja! Den smaker geitost :) - men samtidig er den herlig søt og syrlig og god. Og den har en helt fantastisk farge. Helt nydelig i viltsaus, tenker jeg.

Skrevet

:hjerter:

Dæven. Det fikk jeg også lyst på. Men har ingen av delene! :grine:

Skrevet

Kanskje jeg får kvinne meg opp og gi bestemorsosten en sjanse. :)

(Litt nifst navn, forresten; geitost er laget av geitemelk, fåreost er laget av fåremelk, bestemorsost... :sjokk:)

Skrevet

*nekter å spise bestemorsost*

Fant den kardemommeosten på en lokal butikk, den smakte godt men den er ganske søt.

Skrevet
Kanskje jeg får kvinne meg opp og gi bestemorsosten en sjanse. :)

(Litt nifst navn, forresten; geitost er laget av geitemelk, fåreost er laget av fåremelk, bestemorsost... :sjokk:)

:fnise:

Nesten som The Body Shop, der mannen min alltid nekter å gå inn. :redd:

Skrevet
Fant den kardemommeosten på en lokal butikk, den smakte godt men den er ganske søt.

Veldig. Men nydelig til bolle. Eller müslibrød. :hjerte:

:fnise:

Skrevet

Jammen - jeg er jo så glad i pultost...? :engel:

Skrevet
*nekter å spise bestemorsost*

Det er derfor man trenger et godt lag smør under for å balansere. :nigo:

:lol:

Jammen - jeg er jo så glad i pultost...? :engel:
Nå har jeg opptil flere bilder og tolkninger i hodet. :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...