Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6561 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) I min verden, så. For ikke å snakke om risikoen kombinasjonen varmt strykejern og alkohol innebærer. Da er spørsmålet: Skal man a) drikke hvitvin og stryke, eller b) ikke stryke og drikke i det hele tatt, eller c) rett og slett bare fortsette på rødvinsflasken og be hushjelpen stryke dukene denne gangen også, mens jeg slenger bena på bordet og ser en film? Vanskelig valg. Endret 16. februar 2009 av Krynkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 16. februar 2009 #6562 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, bare du ikke får allergiske reaksjoner av den, så kan du overta mine porsjoner. For jeg skulle jo være så usunn at jeg til og med forsynte meg to-tre ganger. Vel, jeg skal nok klare å presse ned noen porsjoner fiskesuppe med fløte og annet snadder selv om det selvfølgelig er et stort offer... Angående stryking... Jeg har ingen hushjelp, så jeg går for alternativt der jeg drikker mens jeg ser på at mannen stryker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. februar 2009 #6563 Del Skrevet 16. februar 2009 Nå fikk jeg skikkelig lyst på ordentlig kaffe Jeg har en liten rest av Starbucks mørkeste hjemme Jeg er heldig å få ha den kaffen helt i fred, mannen mener den er så mørkbrent at det lukter kompost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6564 Del Skrevet 16. februar 2009 Nå fikk jeg skikkelig lyst på ordentlig kaffe Jeg har en liten rest av Starbucks mørkeste hjemme Jeg er heldig å få ha den kaffen helt i fred, mannen mener den er så mørkbrent at det lukter kompost Kaffe kan rett og slett ikke bli for mørkbrent i min verden (muligens hvis den blir svidd). Jeg fikk forresten mail fra Whittard her om dagen om at de har sendt kaffe til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. februar 2009 #6565 Del Skrevet 16. februar 2009 Kaffe kan rett og slett ikke bli for mørkbrent i min verden (muligens hvis den blir svidd). Jeg fikk forresten mail fra Whittard her om dagen om at de har sendt kaffe til meg. Jeg elsker Whittards Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 16. februar 2009 #6566 Del Skrevet 16. februar 2009 Måtte søke på Whittard.. Jeg antar at dere bestille bønner og maler selv.. Er det her dere gjør valget ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. februar 2009 #6567 Del Skrevet 16. februar 2009 Måtte søke på Whittard.. Jeg antar at dere bestille bønner og maler selv.. Er det her dere gjør valget ? Jeg kjøper ferdigmalt, og den er krute god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6568 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kjøper også ferdigmalt, denne er favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 16. februar 2009 #6569 Del Skrevet 16. februar 2009 kaffe ja... her i huset går det i denne http://www.kaffeezentrale.ch/d/shop/Rast/E...Milano_1000.htm Og jeg er såpass dataanalfabet at jeg ikke skjønner hvordan jeg kan gjemme linken i et ord.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6570 Del Skrevet 16. februar 2009 Vel, jeg skal nok klare å presse ned noen porsjoner fiskesuppe med fløte og annet snadder selv om det selvfølgelig er et stort offer... Angående stryking... Jeg har ingen hushjelp, så jeg går for alternativt der jeg drikker mens jeg ser på at mannen stryker. Er ikke så sikker på om det er så mange hushjelper her heller, men man har jo familiemedlemmer man kan få til å slave for seg. Kaffe ja. Nå ble jeg rent svimmel av all innputten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 16. februar 2009 #6571 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kjøper ferdigmalt, og den er krute god Jeg kjøper også ferdigmalt, denne er favoritten. Ferdigmalt ?? *rystet* *kaffekverneier. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 16. februar 2009 #6572 Del Skrevet 16. februar 2009 Ferdigmalt ?? *rystet* *kaffekverneier. * Jeg tenkte det samme, men tenkte jeg skulle være greit og ikke si noe.... *også kaffekverneier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. februar 2009 #6573 Del Skrevet 16. februar 2009 Ferdigmalt ?? *rystet* *kaffekverneier. * Jeg tenkte det samme, men tenkte jeg skulle være greit og ikke si noe.... *også kaffekverneier* *Går i skammekroken. Blir du med Nilma? * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 16. februar 2009 #6574 Del Skrevet 16. februar 2009 Føler meg litt uggen... leste nettopp om parmesansaus på mat&drikke.. Jeg er nok ingen lettmatfanatiker, men 100 gram smør og 3 dl fløte er ganske heftige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6575 Del Skrevet 16. februar 2009 Føler meg litt uggen... leste nettopp om parmesansaus på mat&drikke.. Jeg er nok ingen lettmatfanatiker, men 100 gram smør og 3 dl fløte er ganske heftige greier. Mager kesam og fun light! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6576 Del Skrevet 16. februar 2009 *Går i skammekroken. Blir du med Nilma? *Njei, tror ikke det. Jeg har konkludert med at kaffekvern ikke blir aktuelt før jeg skaffer meg større kjøkken, og selv da vet jeg ikke om jeg gidder. *lat* Føler meg litt uggen... leste nettopp om parmesansaus på mat&drikke.. Jeg er nok ingen lettmatfanatiker, men 100 gram smør og 3 dl fløte er ganske heftige greier.Og 150 gram parmesan... Men der sto jo at de brukte litt mindre smør, så da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 16. februar 2009 #6577 Del Skrevet 16. februar 2009 Mager kesam og fun light! Mener du å antyde at valget står mellom mager kesam med fun light eller parmesansaus av 100 gram smør, 3 dl fløte og 150 gram parmesanost og litt hvitløk? Vanskelig.... Jeg er jo fryktelig allergisk mot mager kesam og fun light, men så har jeg også hatt en relativt skrekkelig opplevelse med en berømt kyllingrett bestående av kyllingsuppepose og uhorvelige mengder rømme og fløte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6578 Del Skrevet 16. februar 2009 Mener du å antyde at valget står mellom mager kesam med fun light eller parmesansaus av 100 gram smør, 3 dl fløte og 150 gram parmesanost og litt hvitløk? Vanskelig.... Jeg er jo fryktelig allergisk mot mager kesam og fun light, men så har jeg også hatt en relativt skrekkelig opplevelse med en berømt kyllingrett bestående av kyllingsuppepose og uhorvelige mengder rømme og fløte.... Nå ler jeg faktisk temmelig høyt. Du har noen gullkorn, du, Onyx. Det morsomme er at jeg har en person på mobiltelefonen min som er kamuflert bak nicket onyx, slik at vedkommende ikke skal forveksles med andre om jeg sender SMS i full fart. Det er vel ikke deg? Eller har du fått rare SMS fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 16. februar 2009 #6579 Del Skrevet 16. februar 2009 Nå ler jeg faktisk temmelig høyt. Du har noen gullkorn, du, Onyx. Det morsomme er at jeg har en person på mobiltelefonen min som er kamuflert bak nicket onyx, slik at vedkommende ikke skal forveksles med andre om jeg sender SMS i full fart. Det er vel ikke deg? Eller har du fått rare SMS fra meg? Nå får jeg ganske mange rare SMS, men jeg tror ikke noen er fra deg, nei. Forresten lurt å ha et kodenavn for å unngå forveksling! Slik unngår man mang en pinlig episode. Nå må jeg komme meg avgårde på tyskkurs så jeg kan skryte av at jeg ikke klarer å uttrykke meg på norsk fordi jeg kan så godt tysk.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6580 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, ikke alle får stå i telefonlisten med riktig navn, evt. får de stå med etternavn. Alt må nøye planlegges, det avhenger av hvem som får hyppige sms, hvor easily accessible de skal være, hvor nærme de er folk som kunne mottatt svært uformelle sms (sjefen, f.eks. Står med fullt navn og tittel og det hele, slik at jeg aldri sender SMS feil til vedkommende...) Akk ja. Det var dette med nevrotiske tendenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå