Nilma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6521 Del Skrevet 16. februar 2009 Øy, det er ikke mitt danserinnepiss, det er mannen som serverer sånt! Har kommet med et lite innspill, men vet ikke om det var til noen nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 16. februar 2009 #6522 Del Skrevet 16. februar 2009 Det var det jeg synes, du var her ukarakteristisk tidlig. :slåss: *host*tidligmøtepåjobbforengangsskyld*host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6523 Del Skrevet 16. februar 2009 Takker for innspill! Oppfølgingsspørsmål stilt! :lkur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6524 Del Skrevet 16. februar 2009 Evt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6525 Del Skrevet 16. februar 2009 :slåss: *host*tidligmøtepåjobbforengangsskyld*host*Det måtte finnes en forklaring. Takker for innspill! Oppfølgingsspørsmål stilt! :lkur:Besvart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 16. februar 2009 #6526 Del Skrevet 16. februar 2009 Ser at jeg for alvor bør vurdere nick-bytte. Maten min er blitt et skjeldsord !? Koser meg med en kopp sterk søramerikans kaffe. På tv`n er Rick Stein. Han skal lage mat til den japanske ambassadør i London. Ambassadøren har egne kokker som hjelper Rick. Som han sier er så dyktige at hans oppgave er å ikke gå i veien.. *humre* Skulle ønske jeg kunne legge ut hele programmet for det er mat som ser fantastisk ut. Men her er en link til programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. februar 2009 #6527 Del Skrevet 16. februar 2009 Øy, det er ikke mitt danserinnepiss, det er mannen som serverer sånt! Serveres det sammen med Uncle Ben's, eller hva det nå var som utløste at du ble kalt snobbete den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6528 Del Skrevet 16. februar 2009 Det måtte finnes en forklaring. Besvart. Thank you! Noterer ivrig. :nikke:Du ble plutselig min kaffeguru! Ser at jeg for alvor bør vurdere nick-bytte. Maten min er blitt et skjeldsord !? Koser meg med en kopp sterk søramerikans kaffe. På tv`n er Rick Stein. Han skal lage mat til den japanske ambassadør i London. Ambassadøren har egne kokker som hjelper Rick. Som han sier er så dyktige at hans oppgave er å ikke gå i veien.. *humre* Skulle ønske jeg kunne legge ut hele programmet for det er mat som ser fantastisk ut. Men her er en link til programmet. Kanskje du også blir kaffeguruen min? Hva kan du si om denne søramerikanske kaffen, da? Serveres det sammen med Uncle Ben's, eller hva det nå var som utløste at du ble kalt snobbete den gangen. Snobbete om man stiller seg kritisk til Uncle Ben's? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. februar 2009 #6529 Del Skrevet 16. februar 2009 Snobbete om man stiller seg kritisk til Uncle Ben's? Du har ikke vært på matforumet, skjønner jeg? Der får man raskt slike stempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6530 Del Skrevet 16. februar 2009 Ser at jeg for alvor bør vurdere nick-bytte. Maten min er blitt et skjeldsord !? Det er ikke deg vi disser, vettu. Det er han der andre Toro. Koser meg med en kopp sterk søramerikans kaffe. På tv`n er Rick Stein. Han skal lage mat til den japanske ambassadør i London. Ambassadøren har egne kokker som hjelper Rick. Som han sier er så dyktige at hans oppgave er å ikke gå i veien.. *humre* Skulle ønske jeg kunne legge ut hele programmet for det er mat som ser fantastisk ut. Men her er en link til programmet.Jeg har bare sett deler av det programmet, men generelt liker jeg Rick Stein veldig godt. Serveres det sammen med Uncle Ben's, eller hva det nå var som utløste at du ble kalt snobbete den gangen. Akkurat den kombinasjonen har han gudskjelov ikke kommet på å servere. Og ja, det var min avstandstagen til Uncle Ben som utløste snobbekommentaren. Greit for meg, egentlig, jeg kan leve med å være en matsnobb. (Men i rettferdighetens navn, mannen er altetende, og setter veldig stor på det jeg serverer, så da kan jeg alltids trykke i meg en porsjon Uncle Ben's (selvsagt med martyrmine ) et par ganger i året.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. februar 2009 #6531 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis jeg setter opp martyrmine når mannen disker opp, vil jeg aldri noensinne bli servert noe fra den kanten igjen, så det lar jeg klokelig være. Men han har en tendens til å hente pizza hos de "pikante" når han skal bestemme middag, og da klager jeg sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6532 Del Skrevet 16. februar 2009 Snobbete om man stiller seg kritisk til Uncle Ben's? Jeg skrev en gang i middagstråden at vi skulle ha noe Uncle Ben-greier til middag, men at det var mannen som hadde valgt og laget maten - det var visst fryktelig snobbete av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6533 Del Skrevet 16. februar 2009 Nei, jeg er ikke videre bevandret på matforumet, men man kan tydeligvis få seg en god latter (der også). Jeg lurer svært på om jeg serverer danserinnepiss, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6534 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg skrev en gang i middagstråden at vi skulle ha noe Uncle Ben-greier til middag, men at det var mannen som hadde valgt og laget maten - det var visst fryktelig snobbete av meg. Du fikk så hatten passet, tenker jeg. Ja, fryktelig snobbete hvis du ikke liker Ben's, jeg er heelt enig. Du liker kanskje ikke Eurosh0ppers nudler heller, du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6535 Del Skrevet 16. februar 2009 Men han har en tendens til å hente pizza hos de "pikante" når han skal bestemme middag, og da klager jeg sjelden. Dem liker vi! Nå fikk jeg fryktelig lyst på pizza, forresten. *svak sjel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6536 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg lurer svært på om jeg serverer danserinnepiss, forresten.Danserinnepiss = tynn kaffe. Om den er lysere brent enn jeg normalt foretrekker går det greit. Du fikk så hatten passet, tenker jeg. Ja, fryktelig snobbete hvis du ikke liker Ben's, jeg er heelt enig. Du liker kanskje ikke Eurosh0ppers nudler heller, du da? Det har jeg hittil greid å unngå å smake, men jeg tviler litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6537 Del Skrevet 16. februar 2009 Danserinnepiss = tynn kaffe. Om den er lysere brent enn jeg normalt foretrekker går det greit. Det har jeg hittil greid å unngå å smake, men jeg tviler litt. Ja, jeg bare lurer på hvor tynn kaffen egentlig er før den er piss i din kaffeverden. La oss drikke vin i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. februar 2009 #6538 Del Skrevet 16. februar 2009 Dem liker vi! Nå fikk jeg fryktelig lyst på pizza, forresten. *svak sjel* Jeg også. Men man lager da ikke pizza på steinplate sånn helt til seg selv tidlig i uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 16. februar 2009 #6539 Del Skrevet 16. februar 2009 Kanskje du også blir kaffeguruen min? Hva kan du si om denne søramerikanske kaffen, da? Jeg er ingen kaffeguru. Poenger er å kjøpe kaffe på spesialutsalg. Det er ikke deg vi disser, vettu. Det er han der andre Toro. aha.. Anbefaler deg å se hele programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #6540 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg også. Men man lager da ikke pizza på steinplate sånn helt til seg selv tidlig i uka? Joda, det gjør man. Det er bare å legge noe som kan kalles ekstremt sunt sammen med fyll for øvrig. Hvis det var det usunne aspektet ved pizza du bekymret deg over? Jeg er ingen kaffeguru. Poenger er å kjøpe kaffe på spesialutsalg. aha.. Anbefaler deg å se hele programmet. OK, jeg begynner å skjønne dette. Mitt liv som dagligvarekaffedrikker begynner å gå mot slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå