Gjest Deception Skrevet 20. januar 2009 #6061 Del Skrevet 20. januar 2009 Berlinerboller og kakao=>en selvinnlysende kombinasjon. Det biir ingenting på meg, for det er midt i undervisningen jeg ikke har planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6062 Del Skrevet 20. januar 2009 Berlinerboller og kakao=>en selvinnlysende kombinasjon. I grunnen ikke, det er i søteste laget, så det holder med den ene gangen i året. Det verste er at jeg blir så vanvittig irritert på de innfødte som insisterer på å kalle det solboller at jeg holder på å tilte. Ja, jeg er opptatt av de viktige tingene her i livet. Det biir ingenting på meg, for det er midt i undervisningen jeg ikke har planlagt.Du kan jo spise berlinerboller mens du underviser, så er det ingen som skjønner hva du sier uansett? *hjelpsom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. januar 2009 #6063 Del Skrevet 20. januar 2009 I grunnen ikke, det er i søteste laget, så det holder med den ene gangen i året. Det verste er at jeg blir så vanvittig irritert på de innfødte som insisterer på å kalle det solboller at jeg holder på å tilte. Ja, jeg er opptatt av de viktige tingene her i livet. kaller de berlinerboller for solboller Her er solboller store flate boller med kanel og rosiner i svingene og eggekrem i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. januar 2009 #6064 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg mente selvsagt at kombinasjonen er vanvittig ekkel. Men berlinerboller og undervisning er ikke en dum kombinasjon, jeg mistenker at resultatet hadde blitt bedre enn om de faktisk forstod hva jeg hadde på hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6065 Del Skrevet 20. januar 2009 kaller de berlinerboller for solboller Her er solboller store flate boller med kanel og rosiner i svingene og eggekrem i midten.Nettopp, det er det jo i alle siviliserte strøk, og berlinerboller er - vel, berlinerboller. Men siden man serverer berlinboller på soldagen, kalles det altså solboller her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6066 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg mente selvsagt at kombinasjonen er vanvittig ekkel. Jeg skjønte nesten det, og er helt enig. Men berlinerboller og undervisning er ikke en dum kombinasjon, jeg mistenker at resultatet hadde blitt bedre enn om de faktisk forstod hva jeg hadde på hjertet. Problem solved! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 #6067 Del Skrevet 20. januar 2009 Serverer man berlinerboller på soldagen? Åffer? Og hvorfor ikke tacoboller, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6068 Del Skrevet 20. januar 2009 Serverer man berlinerboller på soldagen? Åffer? Og hvorfor ikke tacoboller, om jeg tør spørre?Sannelig om jeg vet, sånn er det visst bare. Men kan ikke du ringe og spørre, Fresi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 #6069 Del Skrevet 20. januar 2009 Sannelig om jeg vet, sånn er det visst bare. Men kan ikke du ringe og spørre, Fresi? Kan jeg vel. Hvem ringer man? Fylkeskommunen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. januar 2009 #6070 Del Skrevet 20. januar 2009 Sannelig om jeg vet, sånn er det visst bare. Men kan ikke du ringe og spørre, Fresi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. januar 2009 #6071 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan jeg vel. Hvem ringer man? Fylkeskommunen? Ordføreren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6072 Del Skrevet 20. januar 2009 OrdførerenHan kjenner jeg forsåvidt, så ham kunne jeg like godt ringt selv. Spørs om det hjelper noe særlig, han er jo innflytter, han også. Byens bakerier? Kulturetaten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 #6073 Del Skrevet 21. januar 2009 Han kjenner jeg forsåvidt, så ham kunne jeg like godt ringt selv. Spørs om det hjelper noe særlig, han er jo innflytter, han også. Byens bakerier? Kulturetaten? Kan prøve litt rundt. Men hvis dette er vanlig i tre fylker, sliter jeg, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #6074 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Kan prøve litt rundt. Men hvis dette er vanlig i tre fylker, sliter jeg, altså. Jeg vet ikke om dette er vanlig i det fylket som ligger mellom mitt og Nilmas, men det er definitivt ikke vanlig i mitt. Solboller. Det er det verste jeg har hørt Endret 21. januar 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 #6075 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg vet ikke om dette er vanlig i det fylket som ligger mellom mitt og Nilmas, men det er definitivt ikke vanlig i mitt. Solboller. Det er det verste jeg har hørt Øh. Ligger det et fylke i mellom? :klø: Jaja, Jeg har i alle fall sendt e-post til Nilmas kommune siden de ikke har telfontid akkurat nå. De jobber jo ikke på denne tiden, udugelige latsabber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #6076 Del Skrevet 21. januar 2009 Øh. Ligger det et fylke i mellom? :klø: Jaja, Jeg har i alle fall sendt e-post til Nilmas kommune siden de ikke har telfontid akkurat nå. De jobber jo ikke på denne tiden, udugelige latsabber. Min feil. Det ligger ikke et fylke mellom oss. Nabo med Nilma og Fakse og Deception Har du virkelig sendt epost? Fresi, du ekke god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 #6077 Del Skrevet 21. januar 2009 Min feil. Det ligger ikke et fylke mellom oss. Nabo med Nilma og Fakse og Deception Har du virkelig sendt epost? Fresi, du ekke god Javisst. Man er nysgjerrig, man er oppdratt til å spørre hvis man lurer, og man leker ikke buttikk. Kopi av e-post i min bok for å unngå unødig spamming, ikke minst fordi den takopizzasekvensen tilfeldigvis også ble referert i denne boken. Nilma bør få avlastning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #6078 Del Skrevet 21. januar 2009 Javisst. Man er nysgjerrig, man er oppdratt til å spørre hvis man lurer, og man leker ikke buttikk. Kopi av e-post i min bok for å unngå unødig spamming, ikke minst fordi den takopizzasekvensen tilfeldigvis også ble referert i denne boken. Nilma bør få avlastning. Åh, den Takopizzahistorien er lenge siden jeg har lest *blar seg tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6079 Del Skrevet 21. januar 2009 Solboller. Det er det verste jeg har hørt Jeg er så glad for at det er noen som forstår meg. Her ser de bare rart på meg når jeg klager. Ignoranter, altså. Kan prøve litt rundt. Men hvis dette er vanlig i tre fylker, sliter jeg, altså.Jeg tror ikke det er vanlig i tre fylker, nei, jeg tror det er bare her de driver med galskapen. (Jeg er jo fra samme fylke som nextlife, og det er ikke vanlig i min del av fylket heller.) Øh. Ligger det et fylke i mellom? :klø: Jaja, Jeg har i alle fall sendt e-post til Nilmas kommune siden de ikke har telfontid akkurat nå. De jobber jo ikke på denne tiden, udugelige latsabber. Fresi, du er helten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. januar 2009 #6080 Del Skrevet 21. januar 2009 Takk for Benares-hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå