Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #6041 Del Skrevet 19. januar 2009 Ellers stusser jeg også litt over tråden på Bryllup der trådstarter angivelig er skuffet over at 150 innbudte ikke har svart ja til å være med på bryllupsfesten hennes i Malaysia. Ingen har skreket opp om troll der inne foreløpig, men det får man vel håpe at det er. Hvor er Fresi ? Det der er jo typisk Fresimateriale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #6042 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg begynte på et svar til oppfordringen i dette innlegget om at jeg heller ville spist skoene mine, men mitt bedre jeg fikk overtaket før jeg postet. Nei, nei, du skulle ikke besinnet deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 #6043 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvor er Fresi ? Det der er jo typisk Fresimateriale Her! Men hvor er tråden? Og Nilma: var det bogskinken eller potetgullet du ikke syntes noe om? :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. januar 2009 #6044 Del Skrevet 19. januar 2009 Her! Men hvor er tråden? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=387257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. januar 2009 #6045 Del Skrevet 19. januar 2009 PS: Må føye til at jeg nå ser at hun er fra samme land selv, så da stiller saken seg kanskje litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 #6046 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg får ta en titt på den i kveld. Dessverre er jeg helt tom for vin, det pleier å legge en demper på skrivetrangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. januar 2009 #6047 Del Skrevet 19. januar 2009 Dessverre er jeg helt tom for vin, det pleier å legge en demper på skrivetrangen. Å nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6048 Del Skrevet 20. januar 2009 Var det ikke en bruker som i en periode stadig siterte innlegg i middagstråden akkompagnert av kommentarer som "æsj!" etc? Du får kaste deg på bølgen.Nja, det blir litt for stusselig, jeg er tilhenger av å utdype litt mer. Ellers stusser jeg også litt over tråden på Bryllup der trådstarter angivelig er skuffet over at 150 innbudte ikke har svart ja til å være med på bryllupsfesten hennes i Malaysia. Ingen har skreket opp om troll der inne foreløpig, men det får man vel håpe at det er. Jeg la merke til den, ja. Her! Men hvor er tråden? Og Nilma: var det bogskinken eller potetgullet du ikke syntes noe om? :fnise:Jeg har i og for seg ikke noe i mot potetgull, men i kombinasjon med bogskinke, reker, ris og en eller annen prestedressing blir jeg litt - eh - skeptisk, for å si det forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 20. januar 2009 #6049 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg begynte på et svar til oppfordringen i dette innlegget om at jeg heller ville spist skoene mine, men mitt bedre jeg fikk overtaket før jeg postet. Jeg føler meg litt småuggen i dag, og det hjelp ikke akkurat å lese den beskrivelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 20. januar 2009 #6050 Del Skrevet 20. januar 2009 Prestedressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 20. januar 2009 #6051 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei! Jeg har det for meg at du har spist på Benares i London? :klø: Vi skal til London om en måneds tid, og har litt lyst til å spise på Benares. Menyen på hjemmesiden er uten priser, så jeg lurer litt på hvordan er prisnivået er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. januar 2009 #6052 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Bogskinke, reker, ris, potetgull og ferdigdressing? Jeg hadde sultet ihjel på flekken. Endret 20. januar 2009 av Deception Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6053 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei! Jeg har det for meg at du har spist på Benares i London? :klø: Vi skal til London om en måneds tid, og har litt lyst til å spise på Benares. Menyen på hjemmesiden er uten priser, så jeg lurer litt på hvordan er prisnivået er?Det stemmer (står litt om det tidligere i denne boken). Prisnivået var vel omtrent som på en god restaurant i Norge, husker jeg ikke feil betalte vi tilsvarende 2000NOK for tre retter, et par glass champagne, en flaske vin og litt ekstra brød og grønnsakstilbehør. Absolutt verdt det, spør du meg. Bogskinke, reker, ris, potetgull og ferdigdressing? Jeg hadde sultet ihjel på flekken. Som sagt, jeg hadde heller spist skoene mine. Det verste er nesten at man kan finne på å anbefale noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. januar 2009 #6054 Del Skrevet 20. januar 2009 *kvalm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6055 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg spiser cheddarkjeks og drikker engelsk øl. Egentlig burde jeg legge meg, men det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 20. januar 2009 #6056 Del Skrevet 20. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. januar 2009 #6057 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg spiser cheddarkjeks og drikker engelsk øl. Egentlig burde jeg legge meg, men det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6058 Del Skrevet 20. januar 2009 Var det ikke bedre om dere pisket meg til sengs, vrangsøvd som jeg er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6059 Del Skrevet 20. januar 2009 I morgen kommer solen tilbake; på den positive siden betyr det at jeg (kanskje) får litt sving på døgnrytmen og at det serveres berlinerboller på jobb. På minussiden betyr det at det er slutt på koselig mørketid og at jeg kommer til å irritere vettet av meg over alle som snakker om "solboller". *vondt i nerdenervene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. januar 2009 #6060 Del Skrevet 20. januar 2009 Var det ikke bedre om dere pisket meg til sengs, vrangsøvd som jeg er? Nei I morgen kommer solen tilbake; på den positive siden betyr det at jeg (kanskje) får litt sving på døgnrytmen og at det serveres berlinerboller på jobb. På minussiden betyr det at det er slutt på koselig mørketid og at jeg kommer til å irritere vettet av meg over alle som snakker om "solboller". *vondt i nerdenervene* På lørdag fikk vi se den ekte sola hos oss. Jeg satt pal de 20 minuttene den var oppe og bare nøt synet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå