Gjest Ludovie Skrevet 17. januar 2009 #6021 Del Skrevet 17. januar 2009 *sukker lettet* Jeg har store problemer med å registrere meg ettersom jeg er den som i et år eller to har holdt anti-FB taler på jobb, blandt venner og overalt ellers. Jeg har en rekke på maaaaaaaaaaaaaaaange argumenter mot, men kjenner at jeg er litt fristet *løper i skammekroken* Jeg var i mange år svoren mobiltelefonmotstander. Men jeg måtte jo selvfølgelig gi meg til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. januar 2009 #6022 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg var i mange år svoren mobiltelefonmotstander. Men jeg måtte jo selvfølgelig gi meg til slutt. Er du på FB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #6023 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har en i hvert fall en viss mistanke om at Ludovie er på FB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. januar 2009 #6024 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har en i hvert fall en viss mistanke om at Ludovie er på FB. Okei, da får jeg rotte meg sammen med Fakse, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 17. januar 2009 #6025 Del Skrevet 17. januar 2009 Er du på FB? Ka du trur? Jeg har en i hvert fall en viss mistanke om at Ludovie er på FB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #6026 Del Skrevet 18. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. januar 2009 #6027 Del Skrevet 18. januar 2009 Menneh, altså, er det sånn at om man først registrerer seg, så er det forventet at man legger ut masse bilder av seg selv og sånn? Kjenner at jeg ikke har veldig lyst til det akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. januar 2009 #6028 Del Skrevet 18. januar 2009 Menneh, altså, er det sånn at om man først registrerer seg, så er det forventet at man legger ut masse bilder av seg selv og sånn? Kjenner at jeg ikke har veldig lyst til det akkurat... Neida - det behøver du ikke gjøre. Det er et par stykker på vennelisten min som hverken har profilbilde eller fotoalbum. Og noen har profilbilder som bare viser deler av ansiktet, f.eks.... Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. januar 2009 #6029 Del Skrevet 18. januar 2009 Neida - det behøver du ikke gjøre. Det er et par stykker på vennelisten min som hverken har profilbilde eller fotoalbum. Og noen har profilbilder som bare viser deler av ansiktet, f.eks.... Go for it! Jeg får kikke på det til uka, er opptatt med filmfestival i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. januar 2009 #6030 Del Skrevet 18. januar 2009 Menneh, altså, er det sånn at om man først registrerer seg, så er det forventet at man legger ut masse bilder av seg selv og sånn? Kjenner at jeg ikke har veldig lyst til det akkurat... Jeg legger aldri ut noen ting. *paranoid* Men nå er jeg ikke særlig aktiv der heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #6031 Del Skrevet 18. januar 2009 Neida - det behøver du ikke gjøre. Det er et par stykker på vennelisten min som hverken har profilbilde eller fotoalbum. Og noen har profilbilder som bare viser deler av ansiktet, f.eks....Go for it!Det har jeg, jeg er halvt skjult bak en tekopp på Willow Tea Room i Glasgow. Alle som kjenner meg vil nok kjenne meg igjen, men det er ikke som om naboen vil tenke "aha, der er Nilma, ja". Og hva angår å legge ut bilder ellers, så kan du jo detaljstyre hvem som kan se dem, eller du trenger selvsagt ikke å legge ut noen i det hele tatt. Jeg får kikke på det til uka, er opptatt med filmfestival i dag Jeg ble egentlig mettet av de fire filmene jeg så tidligere i uka, så jeg har ikke giddet å se flere i helga. Hva har du sett i dag, da? Har forresten hatt en veldig fin dag, med besøk av venninne med mann og stesønn. Først spiste vi fiskemiddag her, som så ut til å falle i smak hos alle, inkludert tolvåringen, deretter dro vi på basketkamp, der det var stor stemning og hjemmelaget vant. Nå skal siste rest av helgen tilbringes i sofakroken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 18. januar 2009 #6032 Del Skrevet 18. januar 2009 Siden hele dagen allerede er tilbragt i sengen, sitter jeg for skams skyld oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #6033 Del Skrevet 18. januar 2009 På ren trass, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. januar 2009 #6034 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ble egentlig mettet av de fire filmene jeg så tidligere i uka, så jeg har ikke giddet å se flere i helga. Hva har du sett i dag, da? Det var den store kortfilmdagen i dag. Har skrevet om de andre dagene i bloggen min, men har ikke rukket å skrive om i dag (kom akkurat hjem). Tror jeg tar det i morgen, kjenner det er sengetid nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #6035 Del Skrevet 19. januar 2009 God morgen Blåser det like friskt hos dere som hos meg? Natten har vært temmelig urolig her pga alt bråket stormen fører med seg. Det smeller og lager lyder både innendørs og utendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6036 Del Skrevet 19. januar 2009 Det var den store kortfilmdagen i dag. Har skrevet om de andre dagene i bloggen min, men har ikke rukket å skrive om i dag (kom akkurat hjem). Tror jeg tar det i morgen, kjenner det er sengetid nå Jeg har lest det du har skrevet, og gleder meg til resten. God morgen Blåser det like friskt hos dere som hos meg? Natten har vært temmelig urolig her pga alt bråket stormen fører med seg. Det smeller og lager lyder både innendørs og utendørs.God morgen, nextlife! Ingen storm her, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. januar 2009 #6037 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har lest det du har skrevet, og gleder meg til resten. Nå er gårdagens referat også på plass, også kommer det nok en liten snutt i morgen siden vi krampe-holder på filmfestivalen og går på ekstravisning av Encounters at the end of the world i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6038 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg begynte på et svar til oppfordringen i dette innlegget om at jeg heller ville spist skoene mine, men mitt bedre jeg fikk overtaket før jeg postet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 19. januar 2009 #6039 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg begynte på et svar til oppfordringen i dette innlegget om at jeg heller ville spist skoene mine, men mitt bedre jeg fikk overtaket før jeg postet. Fandens verk! Synes du skal ubesinne deg angående svarinnlegget. Endret 19. januar 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. januar 2009 #6040 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg begynte på et svar til oppfordringen i dette innlegget om at jeg heller ville spist skoene mine, men mitt bedre jeg fikk overtaket før jeg postet. Var det ikke en bruker som i en periode stadig siterte innlegg i middagstråden akkompagnert av kommentarer som "æsj!" etc? Du får kaste deg på bølgen. Ellers stusser jeg også litt over tråden på Bryllup der trådstarter angivelig er skuffet over at 150 innbudte ikke har svart ja til å være med på bryllupsfesten hennes i Malaysia. Ingen har skreket opp om troll der inne foreløpig, men det får man vel håpe at det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå