Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest Ludovie
*sukker lettet*

Jeg har store problemer med å registrere meg ettersom jeg er den som i et år eller to har holdt anti-FB taler på jobb, blandt venner og overalt ellers. Jeg har en rekke på maaaaaaaaaaaaaaaange argumenter mot, men kjenner at jeg er litt fristet *løper i skammekroken*

:fnise:

Jeg var i mange år svoren mobiltelefonmotstander. Men jeg måtte jo selvfølgelig gi meg til slutt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Menneh, altså, er det sånn at om man først registrerer seg, så er det forventet at man legger ut masse bilder av seg selv og sånn? Kjenner at jeg ikke har veldig lyst til det akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh, altså, er det sånn at om man først registrerer seg, så er det forventet at man legger ut masse bilder av seg selv og sånn? Kjenner at jeg ikke har veldig lyst til det akkurat...

Neida - det behøver du ikke gjøre. Det er et par stykker på vennelisten min som hverken har profilbilde eller fotoalbum. Og noen har profilbilder som bare viser deler av ansiktet, f.eks....

Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida - det behøver du ikke gjøre. Det er et par stykker på vennelisten min som hverken har profilbilde eller fotoalbum. Og noen har profilbilder som bare viser deler av ansiktet, f.eks....

Go for it!

Jeg får kikke på det til uka, er opptatt med filmfestival i dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger aldri ut noen ting. *paranoid*

Men nå er jeg ikke særlig aktiv der heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida - det behøver du ikke gjøre. Det er et par stykker på vennelisten min som hverken har profilbilde eller fotoalbum. Og noen har profilbilder som bare viser deler av ansiktet, f.eks....Go for it!
Det har jeg, jeg er halvt skjult bak en tekopp på Willow Tea Room i Glasgow. :) Alle som kjenner meg vil nok kjenne meg igjen, men det er ikke som om naboen vil tenke "aha, der er Nilma, ja". Og hva angår å legge ut bilder ellers, så kan du jo detaljstyre hvem som kan se dem, eller du trenger selvsagt ikke å legge ut noen i det hele tatt.

Jeg får kikke på det til uka, er opptatt med filmfestival i dag :danse:
Jeg ble egentlig mettet av de fire filmene jeg så tidligere i uka, så jeg har ikke giddet å se flere i helga. Hva har du sett i dag, da?

Har forresten hatt en veldig fin dag, med besøk av venninne med mann og stesønn. Først spiste vi fiskemiddag her, som så ut til å falle i smak hos alle, inkludert tolvåringen, deretter dro vi på basketkamp, der det var stor stemning og hjemmelaget vant. Nå skal siste rest av helgen tilbringes i sofakroken. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble egentlig mettet av de fire filmene jeg så tidligere i uka, så jeg har ikke giddet å se flere i helga. Hva har du sett i dag, da?

Det var den store kortfilmdagen i dag. Har skrevet om de andre dagene i bloggen min, men har ikke rukket å skrive om i dag (kom akkurat hjem). Tror jeg tar det i morgen, kjenner det er sengetid nå :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

God morgen :kaffekopp:

Blåser det like friskt hos dere som hos meg? Natten har vært temmelig urolig her pga alt bråket stormen fører med seg. Det smeller og lager lyder både innendørs og utendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den store kortfilmdagen i dag. Har skrevet om de andre dagene i bloggen min, men har ikke rukket å skrive om i dag (kom akkurat hjem). Tror jeg tar det i morgen, kjenner det er sengetid nå :Gjesp:
Jeg har lest det du har skrevet, og gleder meg til resten. :)

God morgen :kaffekopp:

Blåser det like friskt hos dere som hos meg? Natten har vært temmelig urolig her pga alt bråket stormen fører med seg. Det smeller og lager lyder både innendørs og utendørs.

God morgen, nextlife! Ingen storm her, heldigvis. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har lest det du har skrevet, og gleder meg til resten. :)

Nå er gårdagens referat også på plass, også kommer det nok en liten snutt i morgen siden vi krampe-holder på filmfestivalen og går på ekstravisning av Encounters at the end of the world i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på et svar til oppfordringen i dette innlegget om at jeg heller ville spist skoene mine, men mitt bedre jeg fikk overtaket før jeg postet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Jeg begynte på et svar til oppfordringen i dette innlegget om at jeg heller ville spist skoene mine, men mitt bedre jeg fikk overtaket før jeg postet. :sjenert:

Fandens verk! :sprettoy:

Synes du skal ubesinne deg angående svarinnlegget. :sjarmor:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Var det ikke en bruker som i en periode stadig siterte innlegg i middagstråden akkompagnert av kommentarer som "æsj!" etc? :ler: Du får kaste deg på bølgen.

Ellers stusser jeg også litt over tråden på Bryllup der trådstarter angivelig er skuffet over at 150 innbudte ikke har svart ja til å være med på bryllupsfesten hennes i Malaysia. Ingen har skreket opp om troll der inne foreløpig, men det får man vel håpe at det er. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...