Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Jeg skal på to av de tsjekkiske; A Country Teacher og The Karamazovs.

Har du sett deg ut noen film, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tenkte å se The love of mr. An først, også enten Encounters at the end of the World eller Vals med Bashir etterpå dersom vi får rush-tickets til noen av dem. De er utsolgte begge to nemlig. Sånn blir det når man ikke kan planlegge så nøye. Om jeg blir for sliten etter første filmen er det jo greit å ha muligheten til å dra hjem uten å ha kjøpt billetter som man "må" bruke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte å se The love of mr. An først, også enten Encounters at the end of the World eller Vals med Bashir etterpå dersom vi får rush-tickets til noen av dem. De er utsolgte begge to nemlig. Sånn blir det når man ikke kan planlegge så nøye. Om jeg blir for sliten etter første filmen er det jo greit å ha muligheten til å dra hjem uten å ha kjøpt billetter som man "må" bruke :).
Det høres lurt ut!

Den første filmen vi så, A Country Teacher, likte jeg veldig godt, den andre er jeg mer usikker på; det var i hvert fall ikke en egnet film å se når det nærmet seg midnatt, litt vanskelig å konsentrere seg etterhvert. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Var det bra film i går? Jeg er ekstatisk over å ha fått med meg litt cafeliv og litt filmfestivalfølelse, trodde jeg skulle gå glipp av all moroa i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang har innleggene krysset hverandre. :)

God morgen :)

Var det bra film i går? Jeg er ekstatisk over å ha fått med meg litt cafeliv og litt filmfestivalfølelse, trodde jeg skulle gå glipp av all moroa i år!

Den første filmen vi så, A Country Teacher, likte jeg veldig godt, den andre er jeg mer usikker på; det var i hvert fall ikke en egnet film å se når det nærmet seg midnatt, litt vanskelig å konsentrere seg etterhvert. :fnise:

Så flott at du har fått med deg litt festival, Fakse! Ble det én eller to filmer i går, og hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble to filmer, men den siste ble ingen av de vi hadde tenkt. Er veldig fornøyd, passe smale og sære "filmfestivalaktige" filmer :). Har skrevet litt mer i bloggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart helg. Jeg er så utrolig trøtt for tiden, så det skal bli godt å få sove ut.

Planene for helgen ser omtrent sånn ut:

Fredag - slappe av!! Spise grønnsakstagine.

Lørdag - muligens litt mer filmfestival, men pr. nå frister sløving mer. Får se. Kanskje prøve å få ryddet litt i bilder på pc'en, samt legge over fra kamera (på høy tid, har fremdeles ikke lagt inn Lyon-bildene fra april i fjor :sjenert:). Wok med oksekjøtt og det vi måtte ha i skapet. Vin og cheddarkjeks til kveldskos.

Søndag - besøk av venninne med mann og 12 år gammel stesønn. Meny: Tomatsuppe, breiflabb med Arrans kremede risoni, brokkoli med pinjekjerner og appelsin- og timiankokte gulrøtter, sjokolademousse. Etterpå skal guttene på basketkamp, får se om jeg og venninne blir med eller går på kafé.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Jeg er frøken detektiv!

:ler: Du kom opp under "people you may know" da jeg la til et par andre kaklehøner, men jeg var ikke helt sikker, så jeg turde ikke sende request. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du kom opp under "people you may know" da jeg la til et par andre kaklehøner, men jeg var ikke helt sikker, så jeg turde ikke sende request. :sjenert:

Jeg var ikke heller, men siden 1) noen kaklehøner nylig hadde lagt deg til og 2) jeg hadde plutselig tre felles venner med deg, samtlige kaklehøner, valgte jeg å ta sjansen. :fnise:

Så detektivarbeidet var ikke av de aller mest avanserte. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Er jeg den eneste :kaklehone: som ikke er på FB nå? :klø:
Altså, :jepp: var til eilans innlegg. :)

Nei :sjenert:

Det er jo litt morsomt, da. :Hehe: *lokkedame*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Nei :sjenert:

*sukker lettet*

Jeg har store problemer med å registrere meg ettersom jeg er den som i et år eller to har holdt anti-FB taler på jobb, blandt venner og overalt ellers. Jeg har en rekke på maaaaaaaaaaaaaaaange argumenter mot, men kjenner at jeg er litt fristet *løper i skammekroken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukker lettet*

Jeg har store problemer med å registrere meg ettersom jeg er den som i et år eller to har holdt anti-FB taler på jobb, blandt venner og overalt ellers. Jeg har en rekke på maaaaaaaaaaaaaaaange argumenter mot, men kjenner at jeg er litt fristet *løper i skammekroken*

Sånn har jeg også vært, men så tok nysgjerrigheten overhånd. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...