Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gårsdagen var litt slitsom, men veldig hyggelig. Etter jobb dro jeg og mannen til byen og spiste sushi, før vi dro på årets første festivalfilm, Good Cats. Helt midt på treet, den hadde sine lyse øyeblikk, men var ikke mer interessant enn at jeg duppet av et par ganger underveis :rodme: (men det sier nok mer om meg enn filmen). Etterpå dro mannen hjem, mens jeg møtte en venninne for litt rødvin og skravling før neste film: . Fantastisk tysk feelgood-film med musicalinnslag; omtrent like absurd som det høres ut, men så herlig! Hele publikum gikk og småkniste på tur ut av salen, og jeg smiler fremdeles for meg selv når jeg tenker på den. :)

Etter en liten opptelling har jeg kommet til at jeg har vært sosial hver dag siden lørdag, så i dag blir det hverken festival eller annet; eremitt-Nilma skal kose seg hjemme under pleddet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

300 sider! :skaal::skya:
:overrasket::skaal:

Jeg har også planer om en kveld under pleddet når jeg omsider kommer meg hjem i kveld. :)
Sløving under pledd er undervurdert!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah! Jeg våknet i morges med masse gugge på det ene øyet, knallrødt og lekkert. :sprettoy: Det ser ut til at synderen var en øyevipp som var havnet innpå. Fremdeles kjennes det ut som om jeg har noe belegg på øyet, sånn at jeg til tider ser uklart. Jeg tok med meg briller for å kunne ta ut linsene om det blir for ille, men foreløpig vinner forfengeligheten, så sitter jeg heller her og irriterer meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Æsj. Øyekatarr er noe dritt. Jeg håper for din del at det bare var reaksjon på øyevippen og at det ikke er infeksjon.

Har du fått kaffe, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Litt bedre, takk. :) Det klør og er litt rødt, men ikke så ille som i morges, ikke har jeg sånn "film" på øyet lengre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå angrer jeg på at jeg har avtalt å se to filmer i kveld, særlig i og med at den siste er ferdig etter midnatt. :Gjesp: Det blir sikkert hyggelig når jeg først kommer meg av gårde, men akkurat nå har jeg bare lyst til å sløve hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå angrer jeg på at jeg har avtalt å se to filmer i kveld, særlig i og med at den siste er ferdig etter midnatt. :Gjesp: Det blir sikkert hyggelig når jeg først kommer meg av gårde, men akkurat nå har jeg bare lyst til å sløve hjemme.

Hvilke filmer skal du på da?

Jeg er jo "sluppet fri" så jeg skal på en eller to stykker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...