Gå til innhold

Nevrotiske notater

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt nytt år, Nilma!

Heldige du som har kost deg og spist deilig mat i julen. :ler:

Jeg var så "heldig" og fikk et magevirus, så min julebonus er et par kilo mindre flesk på kroppen. :fnise: Pussig nok har jeg klart å bli matlei likevel, så jeg ser frem til enklere hverdagskost nå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år Nilma.

Så fint at du har kost deg med god mat i julen. Det er liksom det som er jul.

Jeg håper på et fint matår i 2009 med masse inspirasjon fra deg og din dagbok. :)

Skrevet
Godt nytt år, Nilma!

Heldige du som har kost deg og spist deilig mat i julen. :ler:

Jeg var så "heldig" og fikk et magevirus, så min julebonus er et par kilo mindre flesk på kroppen. :fnise: Pussig nok har jeg klart å bli matlei likevel, så jeg ser frem til enklere hverdagskost nå. :)

Tell me about it! Jeg tilbrakte første del av fjorårets juleferie hos svigers med å veksle mellom å kaste opp og å sitte og klamre meg til en stol. :sprettoy: Håper formen din er for oppadgående!

Godt nytt år Nilma.

Så fint at du har kost deg med god mat i julen. Det er liksom det som er jul.

Jeg håper på et fint matår i 2009 med masse inspirasjon fra deg og din dagbok. :)

Og jeg ser frem til inspirerende besøk fra deg. :) Godt nyttår!

God nyttår, Nilma :)
Takk det samme! Jeg hadde for øvrig store planer om å lese masse i julen, men det ble ikke så mye av det i praksis - ikke vet jeg hva jeg gjorde i stedet heller. :ler:
Skrevet

Men har du kjøpt noen innbundne bøker i det siste, da? :fnise:

Skrevet
Men har du kjøpt noen innbundne bøker i det siste, da? :fnise:
Finnes det andre slags bøker, altså? :overrasket:
Skrevet
Tell me about it! Jeg tilbrakte første del av fjorårets juleferie hos svigers med å veksle mellom å kaste opp og å sitte og klamre meg til en stol. :sprettoy: Håper formen din er for oppadgående!

Joda, det går bedre, men det tar litt tid. Jeg spiser uante mengder biola joghurt, men "saboterer" jevnlig fordi jeg bare MÅ ha litt juleknask... :fnise: Selv om jeg ikke får spist mye, får jeg i hvertfall lest om mat ettersom julenissen gav meg både Roux' sausebok og Nigel Slaters kitchen diaries. :)

Andre som har fått kokebøker av julenissen? :)

Skrevet

Ikke jeg i alle fall :sukk:

Men jeg har fått penger som skal bli abbonement på Good Food :)

Skrevet

Ikke noe dårlig alternativ det da, med penger til matbladabbonement. :)

Skrevet

Og jeg har fått abbonement på Good Food. :hoppe:

Gleder meg til det begynner å dale ned i postkassen. Har tidligere kjøpt det sporadisk, men nå får jeg alle numrene uten å behøve å tenke på at jeg skal kjøpe det.

Ha en fin matkveld Nilma. Har du noe spennende på menyen i dag?

Skrevet
Jeg fikk Sølvskjeen. :)

Og jeg har fått abbonement på Good Food. :hoppe:

Gleder meg til det begynner å dale ned i postkassen. Har tidligere kjøpt det sporadisk, men nå får jeg alle numrene uten å behøve å tenke på at jeg skal kjøpe det.

Ha en fin matkveld Nilma. Har du noe spennende på menyen i dag?

Good Food! :hoppe: Jeg eeeelsker Good Food!

Det blir lite middag her, er jeg redd, jeg er nemlig syk. :grine: Men siden jeg sov til 12.30 (!), spiste vi solid engelsk frokost i totiden, så vi får si at det var middagen i dag. ;) Planen var egentlig breiflabb med litt asiatisk-inspirert tilbehør, men det får vi utsette til i morgen.

Mannen har dratt for å kjøpe Ibux og halspastiller til meg, jeg skal krype under pleddet for å sløve videre. :syk:

Skrevet

Huff og huff, god bedring til deg Nilma :troest:

Skrevet
:hallo: Nilma! Godt nyttår og god bedring.
Skrevet

Håper du er bedre i dag, Nilma!

Skrevet

Takk for gode ønsker, jenter! :)

Jeg er fremdeles ikke i toppform, men jeg er da på jobb. Det verste er at jeg er fullstendig vrangsøvd etter soving til rare tider hele helgen, så det er ikke mye jeg har sovet i natt. :Gjesp:

Gjest nextlife
Skrevet

Kombinasjonen vrangsøvd og dårlig form er ikke noe særlig, ta nå vare på deg selv :troest:

Skrevet
Kombinasjonen vrangsøvd og dårlig form er ikke noe særlig, ta nå vare på deg selv :troest:
Og det sier du! :ler: *akkurat oppdatert i nextlife-boken*

Og jada, jeg skal ta vare på meg selv. :) Jeg hadde egentlig planer om en skoleteekspedisjon i dag, men jeg kjenner ikke at jeg gidder, så her blir det rett hjem, (forhåpentligvis) god pastamiddag og rett på sofaen.

Gjest nextlife
Skrevet
Jeg hadde egentlig planer om en skoleteekspedisjon i dag,

:klø:

Er det jeg som er dum, dummere som ikke skjønner denne?

skole-te-ekspedisjon? Lete etter te til skolen?

skolete-ekspedisjon? Lete etter noe som er skolete?

Skolett-ekspedisjon? Lete etter skoletter?

:ler:

Skrevet

:hoho:

Det er snakk om en sko-lete-ekspedisjon, altså lete etter sko. :)

Jeg trenger nye vintersko som hverken er støvletter eller tursko, men det er neimen ikke lett å finne. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...