Fresi Skrevet 25. november 2008 #5401 Del Skrevet 25. november 2008 Tricky one. Hva med bitterhet og intriger i 23 episoder, og en voldsomt påklistret og lite troverdig forsoning tilslutt? Så vi har lagt grunnlaget for Lefsereality II, lzm. Det er nok det beste. Vi tar vidvinkel med stive smil over lefser og julemiddag mens voice-over mer enn antyder at det ikke er ubetinget enighet om at det er ribbe som skal stå på menyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5402 Del Skrevet 25. november 2008 Det er nok det beste. Vi tar vidvinkel med stive smil over lefser og julemiddag mens voice-over mer enn antyder at det ikke er ubetinget enighet om at det er ribbe som skal stå på menyen. *noterer* Skikkelig idémyldring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 25. november 2008 #5403 Del Skrevet 25. november 2008 Noen fordeler har da vi som forlatt og alene hjemme, i det minste. Vel, min sengevarmer kom opp den kvelden vi tullet med gravidesymptomer og lotusfødsler, det holdt hardt å overbevise han om at det bare var fnisende jentefest på internett Vi har ambulanse stasjonert i nabolaget, og han kastet lange blikk mot den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5404 Del Skrevet 25. november 2008 Vel, min sengevarmer kom opp den kvelden vi tullet med gravidesymptomer og lotusfødsler, det holdt hardt å overbevise han om at det bare var fnisende jentefest på internett Vi har ambulanse stasjonert i nabolaget, og han kastet lange blikk mot den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. november 2008 #5405 Del Skrevet 25. november 2008 Er dette en forhenværende svigers? Veldig forhenværende. Snill og søt, det må sies. Men noe så inni hampen gnien når det gjelder den oppskriften. Derfor må jeg ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5406 Del Skrevet 25. november 2008 Veldig forhenværende. Snill og søt, det må sies. Men noe så inni hampen gnien når det gjelder den oppskriften. Derfor må jeg ha den. Sånn er det her i livet, både med lefser og andre godsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5407 Del Skrevet 25. november 2008 Vel, min sengevarmer kom opp den kvelden vi tullet med gravidesymptomer og lotusfødsler, det holdt hardt å overbevise han om at det bare var fnisende jentefest på internett Vi har ambulanse stasjonert i nabolaget, og han kastet lange blikk mot den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 25. november 2008 #5408 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Veldig forhenværende. Snill og søt, det må sies. Men noe så inni hampen gnien når det gjelder den oppskriften. Derfor må jeg ha den. Det passer ikke inn i programkonseptet at hun er søt og snill Endret 25. november 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5409 Del Skrevet 25. november 2008 Det passer ikke inn i programkonseptet at hun er søt og snill Litt kreativ klipping fikser det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. november 2008 #5410 Del Skrevet 25. november 2008 Jepp. Men hva er vitsen med å la gode oppskrifter dø ut? Jeg ville ha spredd dem. Påtvunget hele familien dem. Latt dem gjennomgå eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5411 Del Skrevet 25. november 2008 Jepp. Men hva er vitsen med å la gode oppskrifter dø ut? Jeg ville ha spredd dem. Påtvunget hele familien dem. Latt dem gjennomgå eksamen.Det er den rette ånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5412 Del Skrevet 25. november 2008 Jepp. Men hva er vitsen med å la gode oppskrifter dø ut? Jeg ville ha spredd dem. Påtvunget hele familien dem. Latt dem gjennomgå eksamen. Hun synes vel ikke det haster, da, og har ikke tenkt å dø ut med det første. Den som har gode lefseoppskrifter sitter med mye makt over mange mennesker, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. november 2008 #5413 Del Skrevet 25. november 2008 Det passer ikke inn i programkonseptet at hun er søt og snill Litt klipping kan nok fint la seerne få et annet inntrykk. Jeg tror ikke det skal så mye til heller. Det er nok av uheldige uttalelser å ta av. (pst, hun er hjertevarm og god, altså. Men et slags stort barn, på sett og vis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. november 2008 #5414 Del Skrevet 26. november 2008 Litt klipping kan nok fint la seerne få et annet inntrykk. Jeg tror ikke det skal så mye til heller. Det er nok av uheldige uttalelser å ta av. (pst, hun er hjertevarm og god, altså. Men et slags stort barn, på sett og vis) Som jeg påpekte for fire innlegg siden, lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5415 Del Skrevet 26. november 2008 Hun synes vel ikke det haster, da, og har ikke tenkt å dø ut med det første. Den som har gode lefseoppskrifter sitter med mye makt over mange mennesker, vet du. Det er nok der det ligger, ser du. Hellstrøm hadde fått så hatten passet på hennes kjøkken. Og slekta blir eldgammel, og det håper jeg da inderlig hun blir også. Hun har dessuten en serie å være med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. november 2008 #5416 Del Skrevet 26. november 2008 Det er nok der det ligger, ser du. Hellstrøm hadde fått så hatten passet på hennes kjøkken. Og slekta blir eldgammel, og det håper jeg da inderlig hun blir også. Hun har dessuten en serie å være med på. Hun får ta opp kampen med Sossen Krogh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5417 Del Skrevet 26. november 2008 Som jeg påpekte for fire innlegg siden, lzm. Jadda, jadda, jeg så det, jeg skulle være litt økonomisk og oppsummere. Lurer på om jeg får dårlig samvittighet i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5418 Del Skrevet 26. november 2008 Hun får ta opp kampen med Sossen Krogh. Hvis hun får like mye oppmerksomhet, så. Men hun ville ha gjort seg på TV. Flott, og flink med mat. Uheldige uttalelser. Feelings hvis presset. SkamdegFresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. november 2008 #5419 Del Skrevet 26. november 2008 Vi lokker deg ut i fristelse, Fresi. Lefsefristelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5420 Del Skrevet 26. november 2008 Hvis hun får like mye oppmerksomhet, så. Men hun ville ha gjort seg på TV. Flott, og flink med mat. Uheldige uttalelser. Feelings hvis presset. SkamdegFresi Kanskje vi skal bytte ut husmoren fra helvete på TV 2 sin morgensending Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå