Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Tricky one.

Hva med bitterhet og intriger i 23 episoder, og en voldsomt påklistret og lite troverdig forsoning tilslutt? Så vi har lagt grunnlaget for Lefsereality II, lzm.

Det er nok det beste. Vi tar vidvinkel med stive smil over lefser og julemiddag mens voice-over mer enn antyder at det ikke er ubetinget enighet om at det er ribbe som skal stå på menyen.

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurydike
Det er nok det beste. Vi tar vidvinkel med stive smil over lefser og julemiddag mens voice-over mer enn antyder at det ikke er ubetinget enighet om at det er ribbe som skal stå på menyen.

:lur:

*noterer*

Skikkelig idémyldring! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Noen fordeler har da vi som forlatt og alene hjemme, i det minste. :fnise:

Vel, min sengevarmer kom opp den kvelden vi tullet med gravidesymptomer og lotusfødsler, det holdt hardt å overbevise han om at det bare var fnisende jentefest på internett :fnise: Vi har ambulanse stasjonert i nabolaget, og han kastet lange blikk mot den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Vel, min sengevarmer kom opp den kvelden vi tullet med gravidesymptomer og lotusfødsler, det holdt hardt å overbevise han om at det bare var fnisende jentefest på internett :fnise: Vi har ambulanse stasjonert i nabolaget, og han kastet lange blikk mot den.

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en forhenværende svigers?

Veldig forhenværende. :fnise:

Snill og søt, det må sies. Men noe så inni hampen gnien når det gjelder den oppskriften. Derfor må jeg ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Snill og søt, det må sies. Men noe så inni hampen gnien når det gjelder den oppskriften. Derfor må jeg ha den.

Sånn er det her i livet, både med lefser og andre godsaker. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Det passer ikke inn i programkonseptet at hun er søt og snill :regler:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. :)

Men hva er vitsen med å la gode oppskrifter dø ut? Jeg ville ha spredd dem. Påtvunget hele familien dem. Latt dem gjennomgå eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er vitsen med å la gode oppskrifter dø ut? Jeg ville ha spredd dem. Påtvunget hele familien dem. Latt dem gjennomgå eksamen.

Det er den rette ånd! :tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Hun synes vel ikke det haster, da, og har ikke tenkt å dø ut med det første. Den som har gode lefseoppskrifter sitter med mye makt over mange mennesker, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer ikke inn i programkonseptet at hun er søt og snill :regler:

Litt klipping kan nok fint la seerne få et annet inntrykk. :fnise: Jeg tror ikke det skal så mye til heller. Det er nok av uheldige uttalelser å ta av.

(pst, hun er hjertevarm og god, altså. Men et slags stort barn, på sett og vis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike
Litt klipping kan nok fint la seerne få et annet inntrykk. :fnise: Jeg tror ikke det skal så mye til heller. Det er nok av uheldige uttalelser å ta av.

(pst, hun er hjertevarm og god, altså. Men et slags stort barn, på sett og vis)

Som jeg påpekte for fire innlegg siden, lzm. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes vel ikke det haster, da, og har ikke tenkt å dø ut med det første. Den som har gode lefseoppskrifter sitter med mye makt over mange mennesker, vet du.

Det er nok der det ligger, ser du. Hellstrøm hadde fått så hatten passet på hennes kjøkken. :fnise:

Og slekta blir eldgammel, og det håper jeg da inderlig hun blir også. Hun har dessuten en serie å være med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Det er nok der det ligger, ser du. Hellstrøm hadde fått så hatten passet på hennes kjøkken. :fnise:

Og slekta blir eldgammel, og det håper jeg da inderlig hun blir også. Hun har dessuten en serie å være med på.

Hun får ta opp kampen med Sossen Krogh. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Som jeg påpekte for fire innlegg siden, lzm. :roll:

Jadda, jadda, jeg så det, jeg skulle være litt økonomisk og oppsummere. :fnise:

Lurer på om jeg får dårlig samvittighet i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får ta opp kampen med Sossen Krogh. :fnise:

Hvis hun får like mye oppmerksomhet, så. :fnise: Men hun ville ha gjort seg på TV. Flott, og flink med mat. Uheldige uttalelser. Feelings hvis presset.

SkamdegFresi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Hvis hun får like mye oppmerksomhet, så. :fnise: Men hun ville ha gjort seg på TV. Flott, og flink med mat. Uheldige uttalelser. Feelings hvis presset.

SkamdegFresi

Kanskje vi skal bytte ut husmoren fra helvete på TV 2 sin morgensending :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...