Gjest nextlife Skrevet 25. november 2008 #5381 Del Skrevet 25. november 2008 Lefsereality ! Dere skulle vært tideligere ute, så kunne det ha vært som en slags adventskalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. november 2008 #5382 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg vil ha utstemming! Og stygge konflikter!! Det kan la seg ordne. Jeg skal dessuten ordne det slik at jeg får superb styling mens de andre får crap. Så skal det skapes splid mellom barn og barnebarn og rettes små stikk mot husmorstoltheten. Og det er bare første episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. november 2008 #5383 Del Skrevet 25. november 2008 Lefsereality ! Dere skulle vært tideligere ute, så kunne det ha vært som en slags adventskalender. nextlife, det er jo genialt! Det er nok materiale å ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5384 Del Skrevet 25. november 2008 Lefsereality ! Dere skulle vært tideligere ute, så kunne det ha vært som en slags adventskalender. Kanskje Tøfflus kan vennes på lefser i stedet for kruspersille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5385 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Lefsereality ! Dere skulle vært tideligere ute, så kunne det ha vært som en slags adventskalender. Åja! Det er ikke for sent!! Vi lager episodene fort og ugjennomtenkt! *har fersk trening* Og så får endelig alle den hemmelige oppskriften på julaften! Vakkert: Det kan la seg ordne. Jeg skal dessuten ordne det slik at jeg får superb styling mens de andre får crap. Så skal det skapes splid mellom barn og barnebarn og rettes små stikk mot husmorstoltheten. Og det er bare første episode! *intrisert* Endret 25. november 2008 av Eurydike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 25. november 2008 #5386 Del Skrevet 25. november 2008 nextlife, det er jo genialt! Det er nok materiale å ta av. Ja, jeg skjønner jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 25. november 2008 #5387 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Kanskje Tøfflus kan vennes på lefser i stedet for kruspersille? Nei æsj, sure gamle tøfler har ikke noe på kjøkkenbenken å gjøre, jeg foreslår at vi inviterer Hellstrøm som maskot, så kan han jo spankulere med kneknekken sin rundt alle steingalne damene. Gjerne med en persilledusk Endret 25. november 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5388 Del Skrevet 25. november 2008 Gjerne med en persilledusk Hvor da? For øvrig vil jeg ikke ha noe av at du disser Tøfflus! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5389 Del Skrevet 25. november 2008 Snurr film, sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5390 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor da? Det går dårlig med den hjernevaskingen, skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5391 Del Skrevet 25. november 2008 Snurr film, sier jeg bare. Jaa! Hellstrøm kan være Jon Blund! Han har jo skjegg og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 25. november 2008 #5392 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor da?For øvrig vil jeg ikke ha noe av at du disser Tøfflus! :slåss: Vel, han får en persilledusk, og det er alt. Om han vil putte den i kjeften eller henge den på snotten får han bestemme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. november 2008 #5393 Del Skrevet 25. november 2008 Åja! Det er ikke for sent!! Vi lager episodene fort og ugjennomtenkt! *har fersk trening* Og så får endelig alle den hemmelige oppskriften på julaften! Vakkert: *intrisert* Såklart! Men skal det ende i fred og fordragelighet eller i bitterhet, uforsonlighet og tårer? Nei æsj, sure gamle tøfler har ikke noe på kjøkkenbenken å gjøre, jeg foreslår at vi inviterer Hellstrøm som maskot, så kan han jo spankulere med kneknekken sin rundt alle steingalne damene. Gjerne med en persilledusk Hellstrøm og svigers! Jeg betaler av egen lomme for å se det! Da vil nok svigers spørre om han noen gang har spist bedre lefse enn hennes og ikke godta nei som et svar. Garrantert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5394 Del Skrevet 25. november 2008 Det går dårlig med den hjernevaskingen, skjønner jeg? Jeg brukte en halv flaske ripasso til vaskingen, kan det være forklaringen? *elendig husmor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. november 2008 #5395 Del Skrevet 25. november 2008 Det går dårlig med den hjernevaskingen, skjønner jeg? Vel, han får en persilledusk, og det er alt. Om han vil putte den i kjeften eller henge den på snotten får han bestemme selv. Ups. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. november 2008 #5396 Del Skrevet 25. november 2008 Det hadde jo vært uendelig digg å skape splid både på tvers og på langs av tre generasjoner. Ungene er store nok til å tåle den slags. Og jeg er det sorte fåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5397 Del Skrevet 25. november 2008 Men skal det ende i fred og fordragelighet eller i bitterhet, uforsonlighet og tårer? Tricky one. Hva med bitterhet og intriger i 23 episoder, og en voldsomt påklistret og lite troverdig forsoning tilslutt? Så vi har lagt grunnlaget for Lefsereality II, lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5398 Del Skrevet 25. november 2008 Vel, han får en persilledusk, og det er alt. Om han vil putte den i kjeften eller henge den på snotten får han bestemme selv. Hellstrøm og svigers! Jeg betaler av egen lomme for å se det! Da vil nok svigers spørre om han noen gang har spist bedre lefse enn hennes og ikke godta nei som et svar. Garrantert. Nå ler jeg høylytt her, tror det er like før mannen står opp og ringer de snille mennene i hvite frakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. november 2008 #5399 Del Skrevet 25. november 2008 Nå ler jeg høylytt her, tror det er like før mannen står opp og ringer de snille mennene i hvite frakker. Noen fordeler har da vi som forlatt og alene hjemme, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 25. november 2008 #5400 Del Skrevet 25. november 2008 Det hadde jo vært uendelig digg å skape splid både på tvers og på langs av tre generasjoner. Ungene er store nok til å tåle den slags. Og jeg er det sorte fåret. Er dette en forhenværende svigers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå