Nilma Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4641 Del Skrevet 16. oktober 2008 Utrolig som litt mat og vin hjelper på humøret! Nå har vi spist lammekoteletter, colcannon, erter med mynte og en egenkomponert saus (bestående av lammekraft, rødvin og ripsgelé) som jeg ble veldig fornøyd med. Dessuten har jeg fått et par glass rødvin, så selv om jeg fremdeles er slapp er humøret absolutt for oppadgående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 16. oktober 2008 #4642 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Skjønner godt at du er fornøyd, tilfreds og har stigende humør! Endret 16. oktober 2008 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 16. oktober 2008 #4643 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg trenger også vin. *vaskefille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 16. oktober 2008 #4644 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg trenger også vin. *vaskefille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellsippa Skrevet 16. oktober 2008 #4645 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg sitter her og koser meg med et vinglass, og fikk fryktelig lyst på lammekoteletter. Kanskje det noe å tenke på til i morgen. Takk for middagstips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 16. oktober 2008 #4646 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ennå ikke fått vin. Og nå skal vi visst gå tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. oktober 2008 #4647 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ennå ikke spist middag i dag, og tror kanskje det er i seneste laget nå. Vin er det derimot ikke for sent for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 16. oktober 2008 #4648 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har heller ikke fått vin i dag. Derimot ble det bakerikake på jobb i anledning en feiring. Og kantinelunsj, etterfulgt av kafésalat til middag. Det er sånne dager jeg skjønner hvor viktig det er for meg å spise skikkelig, hjemmelaget mat. *uggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. oktober 2008 #4649 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har ennå ikke spist middag i dag, og tror kanskje det er i seneste laget nå. Vin er det derimot ikke for sent for Jeg lot ikke lysten på vin ta overhånd, og det ser ut for at det var lurt. Lillemor har det ikke bra, så det ser ut som jeg må dra tilbake til sykehuset med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. oktober 2008 #4650 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg får iallefall vin i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4651 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skjønner godt at du er fornøyd, tilfreds og har stigende humør! Mannen synes nesten det var for galt å ha så god middag midt i uka , men jeg synes litt hverdagsluksus er helt på sin plass av og til. Jeg sitter her og koser meg med et vinglass, og fikk fryktelig lyst på lammekoteletter. Kanskje det noe å tenke på til i morgen. Takk for middagstips. Jeg er en stor tilhenger av lammekoteletter, det er jo både veldig godt og veldig enkelt. Jeg har heller ikke fått vin i dag. Derimot ble det bakerikake på jobb i anledning en feiring. Og kantinelunsj, etterfulgt av kafésalat til middag. Det er sånne dager jeg skjønner hvor viktig det er for meg å spise skikkelig, hjemmelaget mat. *uggen*Ikke sant? Ett halvkjipt måltid går greit, men flere på rad er ikke å anbefale. Jeg får iallefall vin i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. oktober 2008 #4652 Del Skrevet 17. oktober 2008 Stemmer det at du laget quinoasalat med blant annet svarte bønner her forleden? Lurer på om jeg skal forsøke noe sånt til grillet texmex-krydret kyllingbryst en dag til uken. Med avokado, tomater, grillet paprika (økologiske jeg har fått i kassen min, derav idéen), frisk koriander (?) og limevinaigrette. Har du en oppskrift her som du har brukt, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4653 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det stemmer, jeg lagde denne for en tid siden. Jeg likte den godt, men grillet paprika høres enda bedre ut enn den grønne som brukes i oppskriften. Avocado og tomat høres også godt ut, og jeg ville definitivt brukt koriander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. oktober 2008 #4654 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det stemmer, jeg lagde denne for en tid siden. Jeg likte den godt, men grillet paprika høres enda bedre ut enn den grønne som brukes i oppskriften. Avocado og tomat høres også godt ut, og jeg ville definitivt brukt koriander. Tusen takk! Jeg fikk 5 røde paprika i kassen denne uken, og prøver å finne på noe annet enn romesco, for én gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4655 Del Skrevet 17. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. oktober 2008 #4656 Del Skrevet 17. oktober 2008 Uffda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4657 Del Skrevet 17. oktober 2008 Takk Eurydike! Det er altså ikke så mye galt som det ser ut som; bare en masse småting som på ymse vis fyller tankene og går meg på nervene, samtidig som jeg ikke er helt i toppform, og gjør at jeg synes litt synd på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. oktober 2008 #4658 Del Skrevet 17. oktober 2008 Man trenger ikke være i total livskrise for å synes synd på seg selv littegrann! Du er ellers i godt selskap (eller i selskap i hvertfall) av meg som rett og slett har tatt meg fri i dag, uten å ha andre grunner enn å være trøtt, småsyk og lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4659 Del Skrevet 17. oktober 2008 Man trenger ikke være i total livskrise for å synes synd på seg selv littegrann! Du er ellers i godt selskap (eller i selskap i hvertfall) av meg som rett og slett har tatt meg fri i dag, uten å ha andre grunner enn å være trøtt, småsyk og lei. Det synes jeg i grunnen er veldig godt selskap. Nå skal jeg på breiflabbjakt. :trøste : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. oktober 2008 #4660 Del Skrevet 17. oktober 2008 Men nå er det helg! Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå