Gjest nextlife Skrevet 8. oktober 2008 #4561 Del Skrevet 8. oktober 2008 I dag har jeg og Lillemor kost oss med Karristuingen din. Av naturlige årsaker gikk saft av sitron (bruker askorbinsyre) og peanøtter ut, og vi brukte oksekjøtt i retten. Vi hadde sukkererter, basmatiris, mangochutney og bananskiver til nextlifemannen avskyr karri, og siden han er borte å jobber for tiden boltrer vi oss i karrimat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2008 #4562 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvilken karristuing? Jeg elsker karri. Hva har jeg gått glipp av nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 8. oktober 2008 #4563 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det var denne oppskriften (et stykke ned på siden) jeg fikk av Nilma for flere måneder siden. Nydelig.Rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2008 #4564 Del Skrevet 8. oktober 2008 Å! Oppskrift kopiert og lagret under navnet Nlmas karristuing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. oktober 2008 #4565 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du har rett. Hvitsten. Follo vaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4566 Del Skrevet 8. oktober 2008 Så mye mas det ble her da. Hva skjedde med dagbokkonseptet, har det blitt Generell debatt?Nei, det kan du spørre om. Har noen noe usnakket med meg kan de gjerne ta det på PM eller Personlige meldinger, dagboken min vil jeg gjerne ha redaktøransvar for selv. Så kan andre gjerne diskutere den der de måtte ønske. Det var denne oppskriften (et stykke ned på siden) jeg fikk av Nilma for flere måneder siden. Nydelig.Rett og slett Så bra at dere likte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 8. oktober 2008 #4567 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg nøyer meg med å si at her skjer det ting, for jeg er jo blitt så diplomatisk i det siste. Dagbøker kommer i så mange utgaver, og med så mange slags titler, og ofte har de ikke noen dypere mening. Apropos dypere mening: Her i byen var det tidligere et utested som het Boccaccio (egentlig før min tid her), og en klesbutikk som het Inferno, og jeg lurer egentlig fælt på om navnene har samme opphav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2008 #4568 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du har rett. Hvitsten. Follo vaffal. Det er jo rett rundt hjørnet for Son. Måtte bare flisespikke litt. Nei, det kan du spørre om. Har noen noe usnakket med meg kan de gjerne ta det på PM eller Personlige meldinger, dagboken min vil jeg gjerne ha redaktøransvar for selv. Så kan andre gjerne diskutere den der de måtte ønske. Så bra at dere likte den! Jepp, i Nilmadagboken vil vi ikke ha spam, vi vil ha mat og reiser! Og jeg skal definitivt lage karriretten en dag. I dag må jeg spise av kyllinglageret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4569 Del Skrevet 8. oktober 2008 Og jeg skal definitivt lage karriretten en dag. I dag må jeg spise av kyllinglageret.Vil gjerne høre hva du synes! Jeg har av alle ting spist pizza på Peppes i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4570 Del Skrevet 9. oktober 2008 På jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 9. oktober 2008 #4571 Del Skrevet 9. oktober 2008 På jobb. Imponert! Jeg sitter i sofaen med kaffe og KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4572 Del Skrevet 9. oktober 2008 Imponert!Vel, det er ikke lysten som driver meg, for å si det sånn. Mannen skulle tidlig på jobb fordi han skulle på en reise, så jeg ble med ham for å slippe å ta buss (det er så knotete). Nå viser det seg at turen ble avlyst, så jeg kunne også sittet hjemme med en kaffekopp akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. oktober 2008 #4573 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du får gå en time tidligere i morgen da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4574 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du får gå en time tidligere i morgen da vet du Jeg tror nok det blir en time tidligere i dag, så rekker jeg en liten middagshvil før jeg skal ut å spise med en venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. oktober 2008 #4575 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er også imponert. På grunn av ungenes høstferie er jeg enda senere enn vanlig - litt roligere morgener er gull verdt. Her er det forresten klinkende klar himmel og høstfrisk luft. Og fra vinudet mitt har jeg utsikt til intet mindre enn to kirkespir og gammel trehusbebyggelse. Nesten som Gamlebyen i Tallinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. oktober 2008 #4576 Del Skrevet 9. oktober 2008 God formiddag Nå er det snart tid for lunch, som i dag består av rester fra gårsdagens middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. oktober 2008 #4577 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er litt matt i dag, og venter bare på lunsjpause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4578 Del Skrevet 9. oktober 2008 Her er det forresten klinkende klar himmel og høstfrisk luft. Og fra vinudet mitt har jeg utsikt til intet mindre enn to kirkespir og gammel trehusbebyggelse. Nesten som Gamlebyen i Tallinn. Så idyllisk det høres ut! God formiddag Nå er det snart tid for lunch, som i dag består av rester fra gårsdagens middag. Jeg synes den gryten er av typen mat som nesten blir enda bedre oppvarmet. Det hender jeg lager en stor porsjon og fryser ned; det fikk jeg plutselig litt lyst til å gjøre nå. Jeg er litt matt i dag, og venter bare på lunsjpause.For å si den sånn, lunsjpausen min var ikke særlig kort i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4579 Del Skrevet 9. oktober 2008 Plan for resten av dagen: :jobbe litt til: :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. oktober 2008 #4580 Del Skrevet 9. oktober 2008 Å, det så ut som en hyggelig restenavdagen! Min blir ca. sånn: :jobbelesejobbe: (hvis jeg er heldig) (ikke mat, riktignok) (men dessverre ingen vin) :søvn: (langt om lenge, får vi tro). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå