Fakse Skrevet 15. september 2008 #4241 Del Skrevet 15. september 2008 Ja, det er hardt med feriemodus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4242 Del Skrevet 15. september 2008 Hrmf, feriestemningen forsvant etter lunsj i møte, jobbing, møte, trening, møte, hjem, lage middag... Men nå har jeg jobbet litt med å få tilbake feriestemingen, f.eks. ved å lese om Mevagissey. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4243 Del Skrevet 16. september 2008 Veldig mett og veldig fornøyd. Hjemmelagde, nystekte fiskekaker er noe av det aller beste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. september 2008 #4244 Del Skrevet 16. september 2008 Namnam! Når jeg er i Ålesund pleier jeg å kjøpe nystekte fiskekaker i fiskebutikken. Bedre enn snop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4245 Del Skrevet 16. september 2008 Når det bare er fire dager til man skal på ferie er det vel ikke nevrotisk å begynne å pakke så smått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. september 2008 #4246 Del Skrevet 16. september 2008 Når det bare er fire dager til man skal på ferie er det vel ikke nevrotisk å begynne å pakke så smått? Pakk i vei! Det er jo snart! Jeg er ganske misunnelig på den turen deres. Jeg har drømt om det stedet dere skal til lenge. For det første så jeg en serie på BBC Prime engang som var derfra. Det var så vakkert der! Dessuten slukte jeg flere av bøkene til Rosamund Pilcher en regntung sommerferie på fjellhytta for noen år siden, og handlingen i mange av bøkene hennes foregår der dere skal. Heldiggriser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. september 2008 #4247 Del Skrevet 16. september 2008 Pakking er definitivt ikke smånevrotisk nå. Husk å sjekke værmeldingene. Hvor er Onyx blitt av, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. september 2008 #4248 Del Skrevet 16. september 2008 Pakking er definitivt ikke smånevrotisk nå. Husk å sjekke værmeldingene. Hvor er Onyx blitt av, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4249 Del Skrevet 16. september 2008 *Pakker beroliget og ikke-nevrotisk videre* Pakk i vei! Det er jo snart! Jeg er ganske misunnelig på den turen deres. Jeg har drømt om det stedet dere skal til lenge. For det første så jeg en serie på BBC Prime engang som var derfra. Det var så vakkert der! Dessuten slukte jeg flere av bøkene til Rosamund Pilcher en regntung sommerferie på fjellhytta for noen år siden, og handlingen i mange av bøkene hennes foregår der dere skal. Heldiggriser!Jeg har også hatt lyst til å reise til Cornwall i årevis. Har en følelse av at jeg har lest masse om det, uten at jeg egentlig husker noen konkrete bøker. Dvs., jeg fikk faktisk anbefalt en Pilcher-bok av en kollega i anledning turen, så den har jeg lest nylig. Husk å sjekke værmeldingene.Full kontroll! Hvor er Onyx blitt av, forresten?Det har jeg også lurt litt på. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. september 2008 #4250 Del Skrevet 16. september 2008 Full kontroll! Det så jo strålende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. september 2008 #4251 Del Skrevet 16. september 2008 Oj! Det ser jo ut som dere får helt fantastisk vær! Jeg er dypt misunnelig og gleder meg stort til rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 16. september 2008 #4252 Del Skrevet 16. september 2008 Herlig vær. Og forresten er det overhodet ikke nevrotisk å starte pakkingen nå. Du har vel liste. (Jeg elsker å huke av på lister.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4253 Del Skrevet 16. september 2008 Det så jo strålende ut Oj! Det ser jo ut som dere får helt fantastisk vær! Jeg er dypt misunnelig og gleder meg stort til rapport! Den evige pessimisten jeg er gift med påstår at jeg ikke må legge for stor vekt på langtidsvarselet, men jeg er overbevist om at værgudene er med oss. (Og er de ikke det finnes der puber.) *Ulp* og *prestasjonsangst* angående rapport. Herlig vær. Og forresten er det overhodet ikke nevrotisk å starte pakkingen nå. Du har vel liste. (Jeg elsker å huke av på lister.)Selvsagt har jeg liste. To, til og med; en for klær og en for alt annet, som pass, kamera og denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. september 2008 #4254 Del Skrevet 17. september 2008 Og jeg har ikke begynt på hverken pakking eller pakkeliste enda. Har ikke peiling på hva jeg skal ha med, og har ikke tid til å tenke på det før i morgen, så jeg vasker i mellomtida alt vi har av klær, sånn at utvalget skal være OK . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4255 Del Skrevet 17. september 2008 Og jeg har ikke begynt på hverken pakking eller pakkeliste enda. Har ikke peiling på hva jeg skal ha med, og har ikke tid til å tenke på det før i morgen, så jeg vasker i mellomtida alt vi har av klær, sånn at utvalget skal være OK .Det er sånn klesvask jeg også driver med, så da er det jo greit å bare pakke etterhvert, i stedet for å legge i skapet og ta det ut to dager senere. Når er det dere drar, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. september 2008 #4256 Del Skrevet 17. september 2008 Det er sånn klesvask jeg også driver med, så da er det jo greit å bare pakke etterhvert, i stedet for å legge i skapet og ta det ut to dager senere. Når er det dere drar, forresten? Ja, det er vel mest det at jeg må prøve klærne, for det er jo nye klær jeg aldri har hatt på før. Så jeg må finne ut hva som passer sammen, hva jeg liker osv. Krever tid og planlegging, så da ligger de rene klærne i en haug foreløpig Vi drar til Oslo fredag, men skal i bryllup på lørdag, så vi drar ikke videre til Istanbul før på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4257 Del Skrevet 17. september 2008 Ja, det er vel mest det at jeg må prøve klærne, for det er jo nye klær jeg aldri har hatt på før. Så jeg må finne ut hva som passer sammen, hva jeg liker osv. Krever tid og planlegging, så da ligger de rene klærne i en haug foreløpig Ja, det er klart du har en ekstra utfordring der. Istanbul høres superspennende ut, jeg gleder meg til rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. september 2008 #4258 Del Skrevet 17. september 2008 Vi drar til Oslo fredag, men skal i bryllup på lørdag, så vi drar ikke videre til Istanbul før på mandag. Vi skal også til Oslo på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. september 2008 #4259 Del Skrevet 17. september 2008 Vi skal også til Oslo på lørdag Vi er utrolig nok i Oslo på lørdag, vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. september 2008 #4260 Del Skrevet 17. september 2008 Vi er utrolig nok i Oslo på lørdag, vi også. HØ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå