ashera Skrevet 10. september 2008 #4161 Del Skrevet 10. september 2008 Nå tror jeg vi snart må i gang med dorulldukker og bsar til inntekt for eilans livsopphold. Vi kan sikkert både pjone og fjone og lokke og lure ellerhvavardetdetheter til inntekt for fomålet Og selvsagt var det jo Nextlife og gamledamen som skulle ha hurra, det gikk i surr her oppe. Men Nilma kan også få være med, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4162 Del Skrevet 11. september 2008 Nå tror jeg vi snart må i gang med dorulldukker og bsar til inntekt for eilans livsopphold. Vi kan sikkert både pjone og fjone og lokke og lure ellerhvavardetdetheter til inntekt for fomålet Det er ikke sikkert vi er så flinke, men vi er garantert ivrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. september 2008 #4163 Del Skrevet 11. september 2008 Nå er nok en restaurantbooking for ferien i orden; jeg fikk akkurat mail herfra. De har en månedlig "Local Food Heroes"-aften, og tilfeldigvis har de septemberutgaven akkurat den dagen vi kommer til Penzance, så det kunne jeg jo ikke motstå. Her er forrige meny, jeg gleder meg til å se hva som er på menyen når vi skal dit. Så herlig, det må jo bare bli bra . Regner med vi får detaljert rapport i etterkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4164 Del Skrevet 11. september 2008 Så herlig, det må jo bare bli bra . Regner med vi får detaljert rapport i etterkant?Jeg gleder meg i hvert fall stort. Det er vel ikke helt usannsynlig med en liten rapport. Jeg kan jo ikke kjede vettet av omgivelsene mine, så jeg får heller plage dere her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. september 2008 #4165 Del Skrevet 11. september 2008 O idylliske Cornwall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4166 Del Skrevet 11. september 2008 O idylliske Cornwall!Det er i hvert fall veldig idyllisk i hodet mitt, så det gjenstår å se om det lever opp til forventningene i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4167 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg tror muligens jeg er i ferd med å kjede meg i hjel. Jeg skal i et møte kl. 14, så jeg gidder ikke begynne på noe nytt, bare for å måtte avbryte etter kun kort tid - dessuten er jeg lei og uinspirert, så siden lunsj har jeg stort sett sittet og surfet. Dermed får jeg dårlig samvittighet fordi jeg ikke gjør noe fornuftig, og så blir jeg enda mer lei, og så gidder jeg i hvert fall ikke gjøre noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. september 2008 #4168 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg tror muligens jeg er i ferd med å kjede meg i hjel. Jeg skal i et møte kl. 14, så jeg gidder ikke begynne på noe nytt, bare for å måtte avbryte etter kun kort tid - dessuten er jeg lei og uinspirert, så siden lunsj har jeg stort sett sittet og surfet. Dermed får jeg dårlig samvittighet fordi jeg ikke gjør noe fornuftig, og så blir jeg enda mer lei, og så gidder jeg i hvert fall ikke gjøre noe.... GJETT om vi er to i den klubben! Svaret er ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4169 Del Skrevet 11. september 2008 GJETT om vi er to i den klubben! Svaret er ja. Pokker, her trodde jeg at jeg hadde fått en gåte å bryne meg på, og så kommer du med svaret med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. september 2008 #4170 Del Skrevet 11. september 2008 Pokker, her trodde jeg at jeg hadde fått en gåte å bryne meg på, og så kommer du med svaret med en gang. Beklager så mye. Som plaster på såret skal du få litt lesestoff som muligens kan interessere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 11. september 2008 #4171 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg slenger meg med der, har en sånn vente-på-at-andre-gjør-det-de-skal-før-jeg-kommer-videre-dag, og foreløpig har ingen gjort det de skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4172 Del Skrevet 11. september 2008 Beklager så mye. Som plaster på såret skal du få litt lesestoff som muligens kan interessere? Ja! Jeg liker Terry Durack, spalten hans i Olive er veldig morsom. Og Arbutus har jeg jo vært på - supert sted! *litt oppmuntret* Jeg slenger meg med der, har en sånn vente-på-at-andre-gjør-det-de-skal-før-jeg-kommer-videre-dag, og foreløpig har ingen gjort det de skal.Jeg kan ikke engang skylde på noen andre, det er bare jeg som er sløv. Men jeg skjønner hva du mener, utrolig kjedelig når man blir forsinket av andres treghet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. september 2008 #4173 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg derimot er så priviligert at jeg får høre på skurrete klassisk heismusikk mens jeg står i telefonkø hos bokklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4174 Del Skrevet 11. september 2008 Telefonkø er vanvittig frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. september 2008 #4175 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg var forleden på en restaurant med domusikk, eller heismusikk på do, om du vil. Jeg ble nervøs av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4176 Del Skrevet 11. september 2008 Domusikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. september 2008 #4177 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg vil ikke være på do med Alejandro Fuentes og Kurt Nilsen. Jeg vil være der alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4178 Del Skrevet 11. september 2008 Det skjønner jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. september 2008 #4179 Del Skrevet 11. september 2008 Nå er du vel gått i møte, men jeg kan jo legge igjen en utfordring til du er tilbake. Hvor spiser man når man skal ha middag med jobben, man ikke vil ha pizza/kinamat, men prisene skal være ca i samme leie som pizza/kinaman? Jeg er totalt tom for ideer. Nei, Egon er ikke et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4180 Del Skrevet 11. september 2008 Ferdigmøtt! Nå er du vel gått i møte, men jeg kan jo legge igjen en utfordring til du er tilbake. Hvor spiser man når man skal ha middag med jobben, man ikke vil ha pizza/kinamat, men prisene skal være ca i samme leie som pizza/kinaman? Jeg er totalt tom for ideer. Nei, Egon er ikke et alternativ Søren, Egon var jo det første som falt meg inn! Men sannelig om jeg har noen gode forslag; jeg klager stadig over at denne byen mangler gode "midt-i-uka-restauranter", man kan jo ikke akkurat gå på Emmas hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå