Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg plutselig begynner å tilbringe veldig mye tid på KG, skyldes det at jeg ikke kan vise meg blant folk; jeg er nemlig midt i et hårfargeeksperiment. :haar: Fargen jeg har brukt i årevis er gått ut av produksjon, så jeg måtte prøve en ny farge. Dessverre skumleste jeg på pakken, og da jeg kom hjem oppdaget jeg at det var permanent farge, det har jeg hittil vært for pysete til å prøve. Men i og med at jeg ikke bare er pysete, men også lat og utålmodig, gidder jeg ikke bytte, så jeg tar sjansen. Om jeg plutselig er på KG 24/7 vet dere altså grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det går nok bra. Jeg har alltid bare brukt permanent farge. Er det ikke litt tungvint med de som vaskes ut med tiden, forresten? Jeg gidder i hvertfall ikke det. :ler:,*enda mer lat en Nilma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Noe annet enn permanentfarge er uaktuelt. Dessuten tror jeg ikke glansvask eller minicolor eller hva det nå enn heter, tar den (nesten) helgrå fargen min. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forsiktig titt i speilet avslørte at fargen ikke ble helt som jeg hadde tenkt, men jeg slipper å begynne luesesongen riktig ennå. :ler:

:ler:

Det går nok bra. Jeg har alltid bare brukt permanent farge. Er det ikke litt tungvint med de som vaskes ut med tiden, forresten? Jeg gidder i hvertfall ikke det. :ler:,*enda mer lat en Nilma*

Jeg synes ikke det er så tungvint, da slipper jeg å styre med farging av ettervekst, det er bare å klaske i litt farge (eller minikolorasjon, er det vel det heter) når fargen begynner å forsvinne. Men sånn glansvask som forsvinner etter noen få vask hadde jeg ikke giddet, nei.

Noe annet enn permanentfarge er uaktuelt. Dessuten tror jeg ikke glansvask eller minicolor eller hva det nå enn heter, tar den (nesten) helgrå fargen min. :grine:
Det var litt forstemmende sist jeg var hos frisøren; de første lokkene som falt var blonde og fine (solbleket), men etterhvert ble de mørkere og ispedd overraskende mye grått. :grine: i kor med Elastica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var det faktisk rim i gresset da vi kjørte til jobb. :fryser: Sett innenfra et varmt kontor (og med en stor kaffekopp i hånden), er det likevel en nydelig høstdag ute, med knallblå himmel og sol på gulnende trær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Nilma :kaffekopp:

Ingen rim å spore her, men derimot vakker solo og varm vind. De gode værmeldingene har slått til, og det er nydelig her. Ingenting er som en nydelig høst. I fjor hadde jeg på meg stroppeløs kjole den 29. september, og kom alddri så langt at jeg brukte sjalet jeg hadde kjøpt for å ha over skuldrene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, nextlife! :vinke:

Sommerkjole 29. september høres deilig ut! Det tror jeg ikke blir aktuelt her, det må i så fall bli med superundertøy under. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, nextlife! :vinke:

Sommerkjole 29. september høres deilig ut! Det tror jeg ikke blir aktuelt her, det må i så fall bli med superundertøy under. :ler:

Det var brudekjole :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: og åh! herfra også. Nextlife og jeg er jo nesten nygifte begge to. Kanskje ikke pur unge og uskyldige lenger, men definitvt nygifte.

Her var det strålende vær når jeg sto opp, men nå har det skyet over. Og gjessene øver på formasjonsflyvning over taket vårt hver eneste dag ... Lurer på når de drar avgårde på ordentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: og åh! herfra også. Nextlife og jeg er jo nesten nygifte begge to.
Og jeg. ;) Det var visst et godt år for giftemål i fjor. :Hehe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner en hangup her, Elastica. Hva med en "fornye-løftene"-seremoni, komplett med kjole, kake og gjester, alt detaljert planlagt og rapportert i egen dagbok?

:engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...