Fresi Skrevet 8. september 2008 #4121 Del Skrevet 8. september 2008 *mørkeringerunderøynenesmiley*? Nemlig. Jeg lærte det av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. september 2008 #4122 Del Skrevet 9. september 2008 God morgen, Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4123 Del Skrevet 9. september 2008 Hvis jeg plutselig begynner å tilbringe veldig mye tid på KG, skyldes det at jeg ikke kan vise meg blant folk; jeg er nemlig midt i et hårfargeeksperiment. Fargen jeg har brukt i årevis er gått ut av produksjon, så jeg måtte prøve en ny farge. Dessverre skumleste jeg på pakken, og da jeg kom hjem oppdaget jeg at det var permanent farge, det har jeg hittil vært for pysete til å prøve. Men i og med at jeg ikke bare er pysete, men også lat og utålmodig, gidder jeg ikke bytte, så jeg tar sjansen. Om jeg plutselig er på KG 24/7 vet dere altså grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 9. september 2008 #4124 Del Skrevet 9. september 2008 Det går nok bra. Jeg har alltid bare brukt permanent farge. Er det ikke litt tungvint med de som vaskes ut med tiden, forresten? Jeg gidder i hvertfall ikke det. ,*enda mer lat en Nilma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. september 2008 #4125 Del Skrevet 9. september 2008 Noe annet enn permanentfarge er uaktuelt. Dessuten tror jeg ikke glansvask eller minicolor eller hva det nå enn heter, tar den (nesten) helgrå fargen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4126 Del Skrevet 9. september 2008 En forsiktig titt i speilet avslørte at fargen ikke ble helt som jeg hadde tenkt, men jeg slipper å begynne luesesongen riktig ennå. Det går nok bra. Jeg har alltid bare brukt permanent farge. Er det ikke litt tungvint med de som vaskes ut med tiden, forresten? Jeg gidder i hvertfall ikke det. ,*enda mer lat en Nilma*Jeg synes ikke det er så tungvint, da slipper jeg å styre med farging av ettervekst, det er bare å klaske i litt farge (eller minikolorasjon, er det vel det heter) når fargen begynner å forsvinne. Men sånn glansvask som forsvinner etter noen få vask hadde jeg ikke giddet, nei. Noe annet enn permanentfarge er uaktuelt. Dessuten tror jeg ikke glansvask eller minicolor eller hva det nå enn heter, tar den (nesten) helgrå fargen min. Det var litt forstemmende sist jeg var hos frisøren; de første lokkene som falt var blonde og fine (solbleket), men etterhvert ble de mørkere og ispedd overraskende mye grått. i kor med Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. september 2008 #4127 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg er latest av alle - jeg gidder ikke farge håret i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. september 2008 #4128 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg er latest av alle - jeg gidder ikke farge håret i det hele tatt. Kanskje du ikke trenger det heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. september 2008 #4129 Del Skrevet 9. september 2008 Kanskje du ikke trenger det heller? Vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4130 Del Skrevet 10. september 2008 I dag var det faktisk rim i gresset da vi kjørte til jobb. Sett innenfra et varmt kontor (og med en stor kaffekopp i hånden), er det likevel en nydelig høstdag ute, med knallblå himmel og sol på gulnende trær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. september 2008 #4131 Del Skrevet 10. september 2008 God morgen, Nilma Ingen rim å spore her, men derimot vakker solo og varm vind. De gode værmeldingene har slått til, og det er nydelig her. Ingenting er som en nydelig høst. I fjor hadde jeg på meg stroppeløs kjole den 29. september, og kom alddri så langt at jeg brukte sjalet jeg hadde kjøpt for å ha over skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4132 Del Skrevet 10. september 2008 God morgen, nextlife! Sommerkjole 29. september høres deilig ut! Det tror jeg ikke blir aktuelt her, det må i så fall bli med superundertøy under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. september 2008 #4133 Del Skrevet 10. september 2008 God morgen, nextlife! Sommerkjole 29. september høres deilig ut! Det tror jeg ikke blir aktuelt her, det må i så fall bli med superundertøy under. Det var brudekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4134 Del Skrevet 10. september 2008 Åhh! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. september 2008 #4135 Del Skrevet 10. september 2008 :rødme: og åh! herfra også. Nextlife og jeg er jo nesten nygifte begge to. Kanskje ikke pur unge og uskyldige lenger, men definitvt nygifte. Her var det strålende vær når jeg sto opp, men nå har det skyet over. Og gjessene øver på formasjonsflyvning over taket vårt hver eneste dag ... Lurer på når de drar avgårde på ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4136 Del Skrevet 10. september 2008 :rødme: og åh! herfra også. Nextlife og jeg er jo nesten nygifte begge to.Og jeg. Det var visst et godt år for giftemål i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. september 2008 #4137 Del Skrevet 10. september 2008 *føler meg som en gammel dame blant alle nygiftsnuppene* Mornings, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. september 2008 #4138 Del Skrevet 10. september 2008 Det var brudekjole Vi gikk glipp av bryllupsdagboken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. september 2008 #4139 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg aner en hangup her, Elastica. Hva med en "fornye-løftene"-seremoni, komplett med kjole, kake og gjester, alt detaljert planlagt og rapportert i egen dagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. september 2008 #4140 Del Skrevet 10. september 2008 Hm. Burde jeg gjøre noe sånt, jeg som har femten års bryllupsdag om tre uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå