Nilma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4041 Del Skrevet 4. september 2008 Altså, med fornuftig mente jeg visst "oppdatere meg på KG". Men NÅ skal det jobbes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. september 2008 #4042 Del Skrevet 4. september 2008 Det gjelder bare å definere "fornuftig" på riktig måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #4043 Del Skrevet 4. september 2008 Altså, med fornuftig mente jeg visst "oppdatere meg på KG". Men NÅ skal det jobbes! Sånn sett har jeg ikke gjort annet enn fornuftigheter hele uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4044 Del Skrevet 4. september 2008 Flinke, hardtarbeidende Eurydike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #4045 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg toppet den o så pinlige innleggslisten på tirsdag, så ingen kan si at jeg ikke henger i, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4046 Del Skrevet 4. september 2008 Men jeg ser at du er kommet ganske langt ned nå, så skjerpings må til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #4047 Del Skrevet 4. september 2008 *bretter opp ermene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4048 Del Skrevet 4. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4049 Del Skrevet 4. september 2008 II Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #4050 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker aldri tid på nevnte underforum, men en liten smakebit på omgangstonen var ikke å forakte. med Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4051 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker aldri tid på nevnte underforum, men en liten smakebit på omgangstonen var ikke å forakte. med NilmaIkke jeg heller, så jeg antar det sier noe om arbeidslysten min for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. september 2008 #4052 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker aldri tid på nevnte underforum, men en liten smakebit på omgangstonen var ikke å forakte. med Nilma Tråden er ryddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #4053 Del Skrevet 4. september 2008 Tråden er ryddet. Sånn går det når man faktisk jobber i arbeidstiden, i stedet for å følge med på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4054 Del Skrevet 4. september 2008 Her støvsuges det rundt meg, det er altså ikke mulig å få KG-surfe i fred og ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #4055 Del Skrevet 4. september 2008 Disse hersens mannfolkene og dette evinnelige husarbeidet deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. september 2008 #4056 Del Skrevet 4. september 2008 II Hva i all verden ble ryddet her? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #4057 Del Skrevet 4. september 2008 Hva i all verden ble ryddet her? Noen som vet? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. september 2008 #4058 Del Skrevet 4. september 2008 Ja. En pm kan du vel spandere på deg. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #4059 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg kan ta det her også, jeg. Du får skynde deg å lese i fall det blir slettet. Det var bare en videreutvikling av spørsmålet i starten, der den etterlyste brukeren lurte på hvorfor dette ble tatt på KG, og ikke i bloggen hennes. Og så utviklet det seg til en, skal vi si... lite sofistikert cat-fight/skittkasting med beskyldninger og ufordelaktige karakteristikker i begge retninger. Over et par sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. september 2008 #4060 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg skulle gjerne bivånet Hilly og Chanell i innbitt strid. Takk for informasjonen, du skal få et glass il Mimo! Men da må du hente det selv. En dag du er i nærheten, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå