ashera Skrevet 29. august 2008 #3961 Del Skrevet 29. august 2008 Vi nevner i fleng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3962 Del Skrevet 29. august 2008 Sannelig bra jeg var på polet i går. *drikke for å glemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. august 2008 #3963 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg er veldig glad i nupereller. Gimping er også ganske gøy. Fjoning er for ungdom som begynner å bli gamle, ikke omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. august 2008 #3964 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg er veldig glad i nupereller. Gimping er også ganske gøy. Fjoning er for ungdom som begynner å bli gamle, ikke omvendt. Rosalind! Det heter faktisk pjoning. Og jeg begynner ikke å bi gammel. Bare litt slitt i kantene. *fornærmet* Og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3965 Del Skrevet 29. august 2008 *Synes fremdeles pjoning høres litt pervo ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. august 2008 #3966 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Rosalind! Det heter faktisk pjoning. Og jeg begynner ikke å bi gammel. Bare litt slitt i kantene. *fornærmet* Og Er det ingen som har hørt om fjoning her? Det var faktisk et forsøk på å være morsom, men jeg er kanskje litt for gæmmel. Endret 29. august 2008 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. august 2008 #3967 Del Skrevet 29. august 2008 Er det ingen som har hørt om fjoning her? Det var faktisk et forsøk på å være morsom, men jeg er kanskje litt for gæmmel. Er fjoning virkelig et ekte ord? Beklager at jeg er litt hårsår. Jeg oppdaget nemlig noen nye, grå hår i dag morges.... :rullatorsmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. august 2008 #3968 Del Skrevet 29. august 2008 Er fjoning virkelig et ekte ord? Beklager at jeg er litt hårsår. Jeg oppdaget nemlig noen nye, grå hår i dag morges.... :rullatorsmiley: (hvorfor i pokker har de fjernet latterfjeset!?) Fjoning er enkel barbering for pubertale ynglinger. Av redskaper kan nevnes viskelær og sandpapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3969 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg fryktet KG-fri helg en stund, men nå er visst PCen er tilbake fra datadoktoren! Jeg må visst få meg et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 29. august 2008 #3970 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg fryktet KG-fri helg en stund, men nå er visst PCen er tilbake fra datadoktoren! Ja, du ble fort hekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 29. august 2008 #3971 Del Skrevet 29. august 2008 Kanskje jeg burde foreslå noen italienske musserende på menyen? *bedreviter* Det er kvinnen sin det. Selv har jeg som prosjekt å drive lokale polansatte fra vettet. *medbedreviter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3972 Del Skrevet 29. august 2008 Ja, du ble fort hekta. Jeg har jo mye å ta igjen etter å ha vært nettløs i lange tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3973 Del Skrevet 29. august 2008 Vin ligger til kjøling, jeg har kjøpt brød fra favorittbakeriet, laget røkelaksrøre til brødet og soppostekrem som skal rulles inn i serranoskinke. Nå skal jeg ta en dusj, så er det offisielt helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 29. august 2008 #3974 Del Skrevet 29. august 2008 Vin ligger til kjøling, jeg har kjøpt brød fra favorittbakeriet, laget røkelaksrøre til brødet og soppostekrem som skal rulles inn i serranoskinke. Nå skal jeg ta en dusj, så er det offisielt helg. Her er det også vin til kjøling, det er mat på benken og vi venter på gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3975 Del Skrevet 29. august 2008 Sånt liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 29. august 2008 #3976 Del Skrevet 29. august 2008 *har lyst til å komme på besøk både hos Helen og hos Nilma* Jeg kjenner følelsen dere beskriver, forresten. Fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. august 2008 #3977 Del Skrevet 29. august 2008 Det er deilig når arbeidsdagen er over fredag, helgefølelsen senker seg, og man vet at man har en hel ubrukt helg forran seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 29. august 2008 #3978 Del Skrevet 29. august 2008 *har lyst til å komme på besøk både hos Helen og hos Nilma* Her er det ledig gjesterom med eget bad og kjøleskap med il Mimo og champagne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. august 2008 #3979 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Her er det ledig gjesterom med eget bad og kjøleskap med il Mimo og champagne. God morgen, forresten! Er det høst der oppe hos dere nå, Nilma? Endret 30. august 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3980 Del Skrevet 30. august 2008 *har lyst til å komme på besøk både hos Helen og hos Nilma* Jeg kjenner følelsen dere beskriver, forresten. Fin! Det er deilig når arbeidsdagen er over fredag, helgefølelsen senker seg, og man vet at man har en hel ubrukt helg forran seg Jeg tror fredags kveld er favoritt-tidspunktet mitt i hele uken. God morgen, forresten! Er det høst der oppe hos dere nå, Nilma? Hei pøbelsara! Høst og høst; det er sol og fint vær, men temmelig kjølig. Ikke bare fin fredag, her er det en fin lørdag også. Sov ganske lenge, laget eggerøre og te (egenhendig engelskimportert - helt sant! ) til lang og koselig frokost. Deretter dro mannen på fjelltur og jeg til byen for å gå på Bondens marked og treffe en venninne hjemmefra som er i byen i helgen. Veldig koselig, vi ruslet i byen en stund og gikk på kafé for å skravle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå