Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest Eurydike

*dypt imponert over trening*

Og litt misunnelig på cassoulet. Men vi hadde den gode squashpastaen fra Good Food og litt chianti - det gikk også an på en sliten mandag.

Ellers anbefaler jeg et besøk i tråden om hva man handler inn til helgen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers anbefaler jeg et besøk i tråden om hva man handler inn til helgen. :fnise:
:hoho: Jeg har dessuten litt lyst til å spørre om man virkelig kan kalle noe Afternoon Tea uten scones. :lur:

For øvrig var det en kongekommentar i laksepølsetråden, "ingenting slår kylling- og kalkunpølser". Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
:hoho: Jeg har dessuten litt lyst til å spørre om man virkelig kan kalle noe Afternoon Tea uten scones. :lur:

Det synes jeg du skal - jeg tenkte på det samme. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man først utgi seg for å være snobbehobbygourmet bør man i det minste ha en viss peiling, ellers blir det rett og slett for dumt. :sprettoy::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magica de Spell

Hei Nilma! Her vil jeg gjerne følge med... :)

:vinke:

Isbergsalat, mais, twist, mokkabønner, vaniljesukker, margarin.

Say no more. :ler:

Ikke tull med barndomsminner som fortsatt smaker godt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Ikke tull med barndomsminner som fortsatt smaker godt.. :sjenert:

Jeg tuller ikke med mokkabønner, som jeg har den største forkjærlighet for, :tommelsmil: men med en lite troverdig bruker som forsøker å imponere i en tråd på matforumet. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magica de Spell
Jeg tuller ikke med mokkabønner, som jeg har den største forkjærlighet for, :tommelsmil: men med en lite troverdig bruker som forsøker å imponere i en tråd på matforumet. :lur:

Hehe, jeg skjønte det. God underholdningsverdi i den tråden! :lur:

Men jeg bare måtte forsvare mine elskede mokkabønner og twist-sjokolader. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Dere må ikke være så festlige i den tråden, forresten!

Sconesene mine ble nå nemlig svidd her, fordi jeg ikke klarte å rive meg løs. Og temmelig sprø i konsistensen. Nesten som man skulle tro det var biscuits.

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurydike

Det verste er at dét faktisk var sant! :hoho:

(i motsetning til det meste her i kveld, oppdiktede Skybert-briter i sofaen til Zia, feks :filer:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg avreagert med å lage lunsj til i morgen; salat med risnudler, sukkererter, revet gulrot og litt kylling (fra kraftkoking etter Zia-metoden), thai-inspirert dressing med lime, fiskesaus, sesamolje og en liten klype sukker. Jeg har hatt dilla i det siste, og lagde noe liknende to-tre dager forrige uke, da uten kylling og med frisk koriander. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...