Gjest Eurydike Skrevet 25. august 2008 #3881 Del Skrevet 25. august 2008 *dypt imponert over trening* Og litt misunnelig på cassoulet. Men vi hadde den gode squashpastaen fra Good Food og litt chianti - det gikk også an på en sliten mandag. Ellers anbefaler jeg et besøk i tråden om hva man handler inn til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3882 Del Skrevet 25. august 2008 Ellers anbefaler jeg et besøk i tråden om hva man handler inn til helgen. Jeg har dessuten litt lyst til å spørre om man virkelig kan kalle noe Afternoon Tea uten scones. For øvrig var det en kongekommentar i laksepølsetråden, "ingenting slår kylling- og kalkunpølser". Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. august 2008 #3883 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har dessuten litt lyst til å spørre om man virkelig kan kalle noe Afternoon Tea uten scones. Det synes jeg du skal - jeg tenkte på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3884 Del Skrevet 25. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. august 2008 #3885 Del Skrevet 25. august 2008 Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. august 2008 #3886 Del Skrevet 25. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 25. august 2008 #3887 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Rampejenter Endret 25. august 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 25. august 2008 #3888 Del Skrevet 25. august 2008 Det har utviklet seg til å bli en morsom tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3889 Del Skrevet 25. august 2008 Skal man først utgi seg for å være snobbehobbygourmet bør man i det minste ha en viss peiling, ellers blir det rett og slett for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. august 2008 #3890 Del Skrevet 25. august 2008 Isbergsalat, mais, twist, mokkabønner, vaniljesukker, margarin. Say no more. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magica de Spell Skrevet 25. august 2008 #3891 Del Skrevet 25. august 2008 Hei Nilma! Her vil jeg gjerne følge med... Isbergsalat, mais, twist, mokkabønner, vaniljesukker, margarin. Say no more. Ikke tull med barndomsminner som fortsatt smaker godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. august 2008 #3892 Del Skrevet 25. august 2008 Ikke tull med barndomsminner som fortsatt smaker godt.. Jeg tuller ikke med mokkabønner, som jeg har den største forkjærlighet for, men med en lite troverdig bruker som forsøker å imponere i en tråd på matforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3893 Del Skrevet 25. august 2008 Hei Nilma! Her vil jeg gjerne følge med... skal du være. Jeg liker også mokkabønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magica de Spell Skrevet 25. august 2008 #3894 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg tuller ikke med mokkabønner, som jeg har den største forkjærlighet for, men med en lite troverdig bruker som forsøker å imponere i en tråd på matforumet. Hehe, jeg skjønte det. God underholdningsverdi i den tråden! Men jeg bare måtte forsvare mine elskede mokkabønner og twist-sjokolader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. august 2008 #3895 Del Skrevet 25. august 2008 Dere må ikke være så festlige i den tråden, forresten! Sconesene mine ble nå nemlig svidd her, fordi jeg ikke klarte å rive meg løs. Og temmelig sprø i konsistensen. Nesten som man skulle tro det var biscuits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3896 Del Skrevet 25. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. august 2008 #3897 Del Skrevet 25. august 2008 Det verste er at dét faktisk var sant! (i motsetning til det meste her i kveld, oppdiktede Skybert-briter i sofaen til Zia, feks ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3898 Del Skrevet 25. august 2008 Nå skal jeg ta meg en pause fra KG og se på ekte overklassebriter på NRK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 25. august 2008 #3899 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg må visst lese den tråden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3900 Del Skrevet 25. august 2008 Nå har jeg avreagert med å lage lunsj til i morgen; salat med risnudler, sukkererter, revet gulrot og litt kylling (fra kraftkoking etter Zia-metoden), thai-inspirert dressing med lime, fiskesaus, sesamolje og en liten klype sukker. Jeg har hatt dilla i det siste, og lagde noe liknende to-tre dager forrige uke, da uten kylling og med frisk koriander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå